Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Haha underbart! Nu äre bara hoppas att man springer bra och du är en snygg tjej i 20-25års åldern.. (hoppas hoppas :ola: )

 

26 år och pojke MEN jag har en kanin på ett år och en hund på ett halvår.. Vad föredrar du? (sen en flickvän på 22 år men tror inte jag kan erbjuda henne).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

26 år och pojke MEN jag har en kanin på ett år och en hund på ett halvår.. Vad föredrar du? (sen en flickvän på 22 år men tror inte jag kan erbjuda henne).

 

Jag tar gärna hunden! Angående flickvännen så kanske vi kan komma fram till något? Du får ha henne Mån-Tors och jag Fre-Sön?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tar gärna hunden! Angående flickvännen så kanske vi kan komma fram till något? Du får ha henne Mån-Tors och jag Fre-Sön?

 

Det där kommer aldrig att funka. Alternerande helveckor med byte måndagar är bättre. På så sätt får man bara en halv av veckans sämsta dag plus att en del går bort i restid.

 

( nä har inte så tråkigt på jobbet. Nänä. Nix.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger död i sängen och ser på när katten hoppar upp i min garderob, sliter ut en socka och kastar på golvet och hoppar ner för att "bita ihjäl den". När väl sockan är "död" så hoppar han upp och hämtar en ny socka och har nu kört vidare med detta och har snart dödat samtliga av mina sockar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där kommer aldrig att funka. Alternerande helveckor med byte måndagar är bättre. På så sätt får man bara en halv av veckans sämsta dag plus att en del går bort i restid.

 

( nä har inte så tråkigt på jobbet. Nänä. Nix.)

 

Obv så behöver vi ju en bild på tjejen innan vi bestämmer något!

Jag förväntar mig ju QQ+ här men i själva verket kanske hon är en 72o?

 

 

~~~

 

 

Finns det några FIFA 13 @ PS3 spelare här? Jag och MoonaSalhin har nu insett att man faktiskt kan lira 2v2 (eller ännu fler) online. Så det hade varit kul om vi kunde dra ihop ett gäng och lira kanske 2v2 eller 3v3/4v4/5v5 osv. Blir vi tillräckligt många kanske en 2v2 tunering? Men då behövs nog minst 16pers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obv så behöver vi ju en bild på tjejen innan vi bestämmer något!

Jag förväntar mig ju QQ+ här men i själva verket kanske hon är en 72o?

 

 

~~~

 

 

Finns det några FIFA 13 @ PS3 spelare här? Jag och MoonaSalhin har nu insett att man faktiskt kan lira 2v2 (eller ännu fler) online. Så det hade varit kul om vi kunde dra ihop ett gäng och lira kanske 2v2 eller 3v3/4v4/5v5 osv. Blir vi tillräckligt många kanske en 2v2 tunering? Men då behövs nog minst 16pers!

 

OKEJ, jag är på FIFA om jag slipper låna ut flickvännen även om jag inte ens öppnat spelat ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...