Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Helt underbart att man missar matchen pga jobb. Avgå Elgiganten!

 

Hata Malmööööö :twisted:

 

Kan hålla dig uppdaterad! Kom igen nu, Blåvitt för helvete!

 

Rolig info:

Ser matchen med en polare som är MFF-supporter, men född och uppvuxen i Göteborg. Själv är man väl precis tvärtom, med skillnaden att jag aldrig bott i Göteborg..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vill hon också bara ligga eller? Om hon vill det så är det väl inte så farligt, då finns det ingen risk att förstöra relationen. Eller det kanske blir märkligt efter sexet iofs..

 

Men tänker mest att om hon vill mer och du bara ligger så är det ju helt givet att relationen förstörs. Har haft liknande problem, faktiskt, fast kom inte riktigt så långt. Min bästa tjejkompis, som jag varit barndomsvän med sen verkligen 1 års ålder typ, växte upp och blev riktigt snygg. Har lekt med tanken på hur jag skulle resonera om läget infann sig..

 

Har än idag inte kommit fram till något riktigt solklart svar, men hade nog fan tagit chansen. Svårt ändå att avgöra hur stark er relation är eller hur den liksom ser ut. Är ni båda helt chill med det så ba kör!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhm, riktiga vänner växer fanimig inte på träd och speciellt inte sådana av den kvinnliga arten. Hade avstått ligga alla dagar i veckan om båda inte var jäkligt överens om att det kunde vara inledningen på ett riktigt förhållande.

 

Om det bara är ligga man är ute efter så går det ju att ordna på bra mycket bättre sätt som inte komplicerar tillvaron så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...