Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såja, godkänd dag resultatmässigt. Inte spec nöjd med hur jag hanterar vissa utdragningar dock, kände mig riktigt frustrerad i perioder (vilket inte är super common numera) och blev tvungen att ta en paus för att inte slå sönder skärmen. Efterblivet sett till resultatet. :lol: Dagsgraf:

 

XJMvhaL.jpg

 

Slutar månaden ~+20500 kr. Helt ok, men hade ett par smygtunga dagar en vecka som gjorde det kämpigt att få till resultatet. Inte pressat så mycket volym som jag hade tänkt heller pga. resor och plugg (men landar trots det på typ 45k händer, lol).

 

Minst 60k händer denna månad! Go!

 

Edit: slänger upp några händer också när jag orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monstertilt under en kort period idag. Spelade nog sämre än jag nånsin gjort innan och skulle tagit en paus, men löste sig ändå (sorry taggas ;-)). :-D Stod för ett par rejäla cirkusmoves. Skärpning med den mentala biten nu. Blir att försöka fortsätta kriga i rätt riktning hela kvällen och natten. Idag so far (:-D):

 

rPepOqR.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger ner liret nu. Inledde dagen med att plussa nån tusing direkt för att sedan tappa rubbet (enbart utdragningar mot aggroregs), och då tog jag en break och såg Top Gun istället. :-D Sen runt 21 började jag grinda igen, och då dök jag rekordsnabbt ner i helveteshålet. Är ändå relativt nöjd med tanke på att jag höll min cool och spelade stabilt/normalt även när jag var back som mest (vilket jag inte lyckats med så bra dom senaste dagarna där minsta lilla utdragning har fått mig att dra på alla tiltväxlar :-D). Gick också ganska fort till och ifrån, spelade 5 turbobord SvS + 2 turneringar. Då är det svårt att ha full koll.

 

Aja, slutar dagen ~+3600 med turrecashen inräknad. Tror dock att en del av det kommer gå till Sunday M. Anniversary, även om jag självklart lika gärna skulle kunna elda upp skiten.

 

Dagens lol:

 

wElzr5P.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är handen taggas:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($434)

BB ($379)

UTG ($190)

Hero ($410)

BTN ($620)

 

Dealt to Hero T:spade: T:diamond:

 

fold, Hero raises to $7, BTN raises to $22, fold, fold, Hero calls $15

 

FLOP ($47) 8:club: 9:heart: A:spade:

 

Hero checks, BTN bets $32, Hero calls $32

 

TURN ($111) 8:club: 9:heart: A:spade: A:club:

 

Hero checks, BTN checks

 

RIVER ($111) 8:club: 9:heart: A:spade: A:club: J:spade:

 

Hero checks, BTN bets $46, Hero raises to $190, BTN folds

 

Hero shows T:spade: T:diamond:

 

Hero wins $197

 

hur går det i sunday million?

 

Blev tyvärr inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att vara siken.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($529)

BB ($218)

UTG ($1,159)

Hero ($616)

BTN ($453)

 

Dealt to Hero A:spade: A:heart:

 

fold, Hero raises to $7, BTN raises to $24, fold, BB calls $22, Hero raises to $60.50, BTN calls $36.50, fold

 

FLOP ($146) 7:club: 6:diamond: 5:heart:

 

Hero bets $72, BTN raises to $217, Hero raises to $556 (AI), BTN calls $175 (AI)

 

TURN ($931) 7:club: 6:diamond: 5:heart: 4:club:

 

RIVER ($931) 7:club: 6:diamond: 5:heart: 4:club: 2:heart:

 

Hero shows A:spade: A:heart:

(Pre 78%, Flop 27.9%, Turn 27.3%)

 

BTN shows 6:spade: 7:spade:

(Pre 22%, Flop 72.1%, Turn 72.7%)

 

BTN wins $916

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte klaga på att det går lite segt, men nja:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

SB ($1,595)

BB ($151)

Hero ($798)

CO ($748)

BTN ($1,389)

 

Dealt to Hero J:heart: J:club:

 

Hero raises to $11.50, fold, fold, SB calls $9.50, fold

 

FLOP ($27) J:diamond: A:heart: 6:spade:

 

SB checks, Hero bets $20, SB calls $20

 

TURN ($67) J:diamond: A:heart: 6:spade: 3:heart:

 

SB bets $55, Hero calls $55

 

RIVER ($177) J:diamond: A:heart: 6:spade: 3:heart: 8:spade:

 

SB bets $255, Hero raises to $711 (AI), SB calls $456

 

Hero shows J:heart: J:club:

 

Hero wins $1,585

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle egentligen inte lirat en hand idag, sov 3h inatt och är helt slut i huvudet. Sov mig igenom hela sessionen, men slutar trots det +1371 kr. Lyckades dock bränna upp några dollarsh i någon MTT på Stars också där jag åkte efter 2 sekunder. Tyckte det var en briljant idé att bluffa för hela stacken 1 miljard bbs djup samtidigt som jag tänkte "NoooO waY he Can CaLL thiS MaN", men självklart blixtsnapthunderrainbowRIPsynar han mig med 103:e par och jag tvärdör. Aldrig skådat en snabbare syn, och blev därmed totalt jätteägd. Fattar inte varför jag alltid ska vara den mest aggressiva på bordet när jag lirar turneringar. Retard.

 

Dagsgraf:

 

GpxtToF.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh, standard Demigod, trycka in 250bbs på turn med nakna färgdrag och vinna. Förmodligen den reg som springer bäst på nivån, och det kommer från mig.

 

 

Tja, Demigod här. Jag kommer ihåg den handen, den var skön att sätta. Tveksamt om jag är den reg som springer bäst, är en del under EV. Men är en av de regs med störst edge. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...