Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

Suck, springer så sinnessjuk vidrigt återigen. Lyckats få in ett set idag, och då var det mot floppad stege. Har däremot lyckats floppa mängder med topp 2/tptk i 3b-potter, men då har fi suttit på set varje gång. Tappade nyss 200bb på /2 återigen med QQ vs 77 aipf också. Riktigt riktigt trögt nu, får se om jag tar break på 24h.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Seg dag, dödsrasade rätt ut på /2. Det var VM i herocalls från regsen när jag bluffade och när jag väl hade något så fick det inte stå, men det är väl standard. Slängde säkert bort 800 kr extra ovanpå det for good measure utan någon egentlig anledning. :-D Tog en paus på någon timma och drog upp 5 bord /1 efter det och hittade ett enkelt plus på ca 800. Så avslutar dagen back 1600ish, vilket jag får vara relativt nöjd med tanke på hur kasst jag spelade emellanåt. Kriga igen imorgon innan utgång.

 

American Horror Story S2 levererar också, sett 4 avsnitt idag och dags för 5e nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cray.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($740)

Hero ($442)

BTN ($432)

 

Dealt to Hero K:spade: K:heart:

 

fold, SB raises to $7, Hero raises to $21, SB raises to $57, Hero raises to $142, SB raises to $740 (AI), Hero calls $299 (AI)

 

FLOP ($884) 5:spade: 3:club: 6:club:

 

TURN ($884) 5:spade: 3:club: 6:club: 3:heart:

 

RIVER ($884) 5:spade: 3:club: 6:club: 3:heart: Q:club:

 

SB shows 6:spade: A:spade:

(Pre 31%, Flop 25.4%, Turn 11.4%)

 

Hero shows K:spade: K:heart:

(Pre 69%, Flop 74.6%, Turn 88.6%)

 

Hero wins $869

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, rekorddag. Hade en ganska katastrofal period där i mitten, men annars gick det väldigt smooth. Dagsgraf:

 

cMgAq.jpg

 

Händer: 70003/100000

Startrulle: 4000 kr

Rulle nu: ~25000 kr

Dagar spelade: 24

 

Väldigt skönt efter att ha varit b/e ett tag. Börjar däremot se ganska jobbigt ut med min challenge, har pumpat in dåligt med volym senaste veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, rekorddag. Hade en ganska katastrofal period där i mitten, men annars gick det väldigt smooth. Dagsgraf:

 

cMgAq.jpg

 

Händer: 70003/100000

Startrulle: 4000 kr

Rulle nu: ~25000 kr

Dagar spelade: 24

 

Väldigt skönt efter att ha varit b/e ett tag. Börjar däremot se ganska jobbigt ut med min challenge, har pumpat in dåligt med volym senaste veckan.

 

WP! Du krossar nivån obv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått fortsatt bra och plussat ca 1500 sen sist, uppdaterar mer imorgon. Kommer dock bli näst intill omöjligt att nå 100k händer innan sluttiden på min "challenge". Har 4-5 dagar kvar, och har ~25k händer kvar att spela. Utgång fredag, gym och lite annat kommer i vägen och blir svårt att spela 100h i sträck som tidigare. Kommer trots det försöka komma så långt som möjligt, har inget för mig imorgon och tors bortsett från en snabb gymsesh, så 10-12k händer ska nog gå på dom dagarna. Allt under 90k är patetiskt. :-D

 

WP! Du krossar nivån obv

 

Ty!

 

Grattis till rekorddag wp!

 

Ty!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägger ner nu sanslöst tiltad. När jag låg som mest back var jag inte tiltad öht, mer standard och har lärt mig hantera det bra på senare tid. Men nu mot två specifika spelare tappade jag ~600 på väldigt kort tid mot rent sanslöst jävla weirdospel, det jag såg på borden var säsongsfinal av Arkiv X. Snapcallar pottbets på ~200 med K-high på river av ren spite för att jag "aldrig har det". Obv var det den enda gången av 5000 äcklet har rätt. Mönstret fortsatte och lägger ner innan jag börjar openshova varje hand.

 

Idag:

 

gsy5A.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh, läsa heat of the moment-posts dagen efter. :-D Förvånad att inte 28 nits hann kommentera på mitt whine. Step it up!

 

hur gar det

 

Inte spelat något idag, men:

 

Händer: 78101/100000

Startrulle: 4000 kr

Rulle nu: ~27200 kr

Dagar spelade: 28

 

Blir väl en 3k händer idag också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh, läsa heat of the moment-posts dagen efter. :-D Förvånad att inte 28 nits hann kommentera på mitt whine. Step it up!

 

Verkar som folk har börjat fatta att det är exakt det du vill ha med sådana posts och slutat mata dig.

Skönt det då det är tillräcklig underhållning med bara dina postar :)

Lycka till med spelet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har väl idag och imorgon kvar på min "challenge" antar jag. Men blev knappt något lir igår, och idag blir det relativt sparsamt också. Har mycket irl-drama nu som måste skötas och har gjort ganska stora relationsmissar som tar tid från pokern. Men kommer en summering imorgon probs! Lir nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...