Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ganska vidrig månad jämförelsevis, ligger lillplus efter ett par-tre dagar som har gått uselt. Back tot ~2k senaste dagarna på knappt någon volym alls. Inget pokersug, och när jag väl tvingar mig själv att lira är det utdragnings-VM blandat med ett par dåliga tiltspel som följer. Mycket annat att styra med som gör att jag inte har någon ork över till att lira. Måste få upp suget igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flytt till Kina spikad mer eller mindre. Fantastiskt skönt att lämna Sverige. Ni som vet, hur ser det ut med grind därifrån? Några problem? Har ingen koll. Antar att allt går att lösa med VPN.

 

Du lär nog få använda VPN till det mesta. Rena Fort Knox där.

 

Varför Kina? Varit där en gång och jag slipper gärna åka dit fler gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du lär nog få använda VPN till det mesta. Rena Fort Knox där.

 

Varför Kina? Varit där en gång och jag slipper gärna åka dit fler gånger.

 

Tror det är svårt för ett gäng på 4-5 killar att inte leva bra i Kina. Och om nu Kina skulle vara horribelt så är det relativt nära till mycket annat. Finns mycket att se. Har bott i USA och Kanada innan, och även bott i södra Europa, så känns ganska perfekt att sticka till Asien nu.

 

Grindmotivation också. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det är svårt för ett gäng på 4-5 killar att inte leva bra i Kina. Och om nu Kina skulle vara horribelt så är det relativt nära till mycket annat. Finns mycket att se. Har bott i USA och Kanada innan, och även bott i södra Europa, så känns ganska perfekt att sticka till Asien nu.

 

Grindmotivation också. :-D

 

Aha. Trodde du skulle åka själv, då fattar jag. Har också bott i USA under en period och det är riktigt nice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nog att gå ner på /1 ett tag tills jag känner att jag inte springer vidrigt längre. Annars finns det risk att det backas onödigt mycket.

 

Äsch, filtrera bort turbo+ spela bara 4 bord+ tableselecta...;-)

bästa medicinen mot en "downsving";-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

härligt, unnar dig verkligen det.. måste vara tufft att vart i en 1k hands downswing. Nu kan vi blicka framåt mot nya 50k hand stretches utan översetningar :-D

 

inb4 läggasigpåryggenigelkottsförsvar

 

Gammal och trött.

 

.

 

Ointelligent förlorare.

 

Orkar tyvärr inte skriva något mer kreativt eller vettigt än så, my mistake att jag sa att det har gått kasst senaste veckan, skulle förstått att jag mer eller mindre skulle behöva försvara mitt kontroversiella uttalande trots att jag inte ens nämnt ordet "downswing". :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaaa JAaa Jeden, sluta plussa så mycket nu!, det är inget kul för oss andra!!, du ska banne mig inte komma här o tro att du är något!, pass på när variansen kommer och biter dig i stjärten!, ... jeez. Förstår verkligen inte folks problem, denna ljuvligt svenska bitterhet/avundsjuka som råder här alltså fan helt sjukt hur ni orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaaa JAaa Jeden, sluta plussa så mycket nu!, det är inget kul för oss andra!!, du ska banne mig inte komma här o tro att du är något!, pass på när variansen kommer och biter dig i stjärten!, ... jeez. Förstår verkligen inte folks problem, denna ljuvligt svenska bitterhet/avundsjuka som råder här alltså fan helt sjukt hur ni orkar.

 

 

den svenska avundsjukan :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...