Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Standardutgång. Lyckades med bedriften att inte spåra sönder fullständigt och göra bort mig som förra helgen. :-D Mest intressanta som hände var väl att 'exets' (ganska recent) bästa vän skickade 3-4 sms inatt där hon bjuder över mig och vill ligga. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, men hade varken lust eller ork att vara skön så svarade "Nej.".

 

Är för närvarande +1600 för dagen, och kommer väl lira tills jag stupar mer eller mindre. Slingrar slant eller nåt om jag orkar köpa in mig till Steken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Jeden. Du har inte lust att starta lite bråk med några forumiter så det bjuds på samma kvalitativa underhållning som i somras?

 

Håller på dig. Lycka till!

 

Lol, argumentera/"starta lite bråk" på ett forum bara för sakens skull är nog bland det tröttaste man kan göra. :-) Även om det admittedly inte krävs så mycket alla gånger för att det ska sluta så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle egentligen inte lira mer idag, men kunde inte hålla mig. Ganska trött/oinspirerat, men gick bra ändå. Spelade ett bord PLO också där jag lyckades plussa 30 kr. :-D Dagsgraf:

 

u2X8i6A.jpg

 

Typ enda handen jag förlorade idag:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($192)

BB ($415)

UTG ($758)

Hero ($615)

BTN ($552)

 

Dealt to Hero K:spade: K:diamond:

 

fold, Hero raises to $7, BTN raises to $24, SB calls $23, fold, Hero raises to $61, fold, SB raises to $192 (AI), Hero calls $131

 

FLOP ($411) T:diamond: A:heart: 3:spade:

 

TURN ($411) T:diamond: A:heart: 3:spade: 6:spade:

 

RIVER ($411) T:diamond: A:heart: 3:spade: 6:spade: 2:club:

 

SB shows T:club: T:spade:

(Pre 19%, Flop 89.5%, Turn 95.5%)

 

Hero shows K:spade: K:diamond:

(Pre 81%, Flop 10.5%, Turn 4.5%)

 

SB wins $401

 

Fan va du äger! Bb/100 denna månad?

 

Inte så sjuk som man kan tro, ligger på 24ish just nu. Alltså har du mig där. :-) Hade en relativt seg period (innan tors) förra veckan där jag pressade insane volym utan att det lossnade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade egentligen inte tänkt lira idag pga. trötthet osv., men däckade när jag kom hem vid 17 och vaknade 22.30. :-D Blev fyra bord /2 och ett /4. Inledde med att springa som en gryta skit och då rasar man ner i helveteseldarna rätt fort om man tar massa high variance lines. Men ja, det löste sig, och min image betalade av sig gång på gång. Riktigt roligt att spela. Dagsgraf:

 

Cm5qQZx.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skola, gym osv avklarat. Blir att lira större delen av kvällen.

 

Snygg graf! :-D Får man fråga vad du nickar?

 

Är väl ingen större hemlighet numera, men tänker inte posta det i tråden. Om du verkligen vill veta kan du slänga iväg ett pm med ditt nick så får du antagligen ett svar. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår: b/e, blev bara 30 minuters lir sen tröttnade jag.

 

Idag: Upp 2k på fyra bord /2, sen tappar jag hela plusset på ett par händer på det enda /4-bordet jag sitter på. Översettad av en tröttreg på river i ena och handen efter satte fisken drömkortet på turn efter att ha synat av halva sin stack på flopp, KQ vs 66 på KQ36. Megapaus nu. :-D Slutar +206 kr. Mvh kommer aldrig någonsin gå upp till /4 helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...