Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

Antingen missförstod du eller jag, för jag uppfattade kommentaren spelare_ la som att han var på din sida?

 

Du missförstår eftersom du läser hans post out of context. Läs hans tidigare så förstår du att han ser humor i att någon skulle vara avundsjuk på en "lagerlön".

 

Jeden är på ingens sida, därför kan ingen vara på hans. ;-)

 

;-) ;-) ;-) ;-)

 

Tveksamt om det finns något forum som har en gråare och mer deprimerande medlemsbas än pf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du missförstår eftersom du läser hans post out of context. Läs hans tidigare så förstår du att han ser humor i att någon skulle vara avundsjuk på en "lagerlön".

 

Ahaa, så kanske det är, ja. My bad!

 

Imo är det rätt jävla bra att ligga på din winrate, oavsett nivå och inkasserade mynt. Blir alltid lite avundsjuk (på riktigt!) när jag läser om din framgång och undrar lite stillsamt vad jag gör för fel..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ord kan inte beskriva hur vidrigt tragisk du är.

 

Det tragiska är människor som är så inskränkta så dem tror att äcklig avundsjuka skulle vara något typiskt svenskt. Hatar det uttrycket över allt annat :lol:

 

edit: och sure jag är ganska tragisk. Haft en tuff uppväxt och några bokstavskombinationer på det.

 

Antingen missförstod du eller jag, för jag uppfattade kommentaren spelare_ la som att han var på din sida?

 

Stämmer. Jedentag missförstår dock saker och ting, då han är en mycket mycket bitter människa.

 

Du missförstår eftersom du läser hans post out of context. Läs hans tidigare så förstår du att han ser humor i att någon skulle vara avundsjuk på en "lagerlön".

 

Haha, du förnekar dig inte. Jag vet att det finns mängder utav människor som skulle ge allt och lite till för en stabil lagerlön varje månad. Det komiska i denna tråden är att du tjänar "en rulle till 5/10 varje månad" sen sitter och gråter och ska kliva ner till en ännu lägre nivå efter ett par tusen händer "motgång". Du fattar inte ens själv hur respektlöst det är att gnälla om sådant på ett pokerforum där det finns medlemmar som springer tiofalt din lagerlön under förväntat månad ut och månad in. Dock är detta din dagbok så w/e. Sluta klaga på att folk klagar dock. Så länge man håller sig till reglerna finns det inte ett skit du kan göra, utan jag kommenterar dina bittra whineposter precis hur jag vill.

 

 

 

Tveksamt om det finns något forum som har en gråare och mer deprimerande medlemsbas än pf.

 

Det är möjligt, men skalar man lite på ytan så döljer det sig ofta briljanta människor bakom dessa deprimerande postarna. Det är det du inte fattar, men det är din förlust.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte ge såna cliffs och sen inte återge!

 

Inget överdrivet spännande, långdragen historia med mitt ex. Hon kom förbi och började bråka om ingenting i vanlig ordning, jag skulle slänga ut henne, men slutade istället med att vi låg. Är otroligt svag i vissa lägen. :-D Lätt att vara tjej och locka med sex. Är så svag för en viss kroppstyp att jag tappar all förmåga att tänka rationellt.

 

edit: och sure jag är ganska tragisk. Haft en tuff uppväxt och några bokstavskombinationer på det.

 

 

 

Stämmer. Jedentag missförstår dock saker och ting, då han är en mycket mycket bitter människa.

 

 

 

Haha, du förnekar dig inte. Jag vet att det finns mängder utav människor som skulle ge allt och lite till för en stabil lagerlön varje månad. Det komiska i denna tråden är att du tjänar "en rulle till 5/10 varje månad" sen sitter och gråter och ska kliva ner till en ännu lägre nivå efter ett par tusen händer "motgång". Du fattar inte ens själv hur respektlöst det är att gnälla om sådant på ett pokerforum där det finns medlemmar som springer tiofalt din lagerlön under förväntat månad ut och månad in. Dock är detta din dagbok så w/e. Sluta klaga på att folk klagar dock. Så länge man håller sig till reglerna finns det inte ett skit du kan göra, utan jag kommenterar dina bittra whineposter precis hur jag vill.

 

 

Det är möjligt, men skalar man lite på ytan så döljer det sig ofta briljanta människor bakom dessa deprimerande postarna. Det är det du inte fattar, men det är din förlust.

 

Lol. Ja, jag är otroligt bitter. Det är därför mitt social life ser ut som det gör, alla älskar hur bitter jag är. ;-) Intelligent observation. Nästan i klass med obvspeltorsk.

 

Och lol x50000000000000, vet inte ens hur jag ska svara på resten. Bizarro. Om jag backar 3-5k och skriver "funderar på att gå ner i nivå en dag eller två för att återfå lite självförtroende i spelet" i min db så ska jag acceptera att en armé av förlorare hoppar in och klagar/gråter/suger av varandra för att det är så respektlöst? :lol: Och att du ens kategoriserar det som "whine" är ju bara too good to be true, har du sett mina gamla posts? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara kika in och säga att ja diggar dagboken och att du stannar o grindar 1/2. Nivåklättring är inte allt passar bättre för vissa och göra sin deg utan risker o vara nöjd med tillvaron som det verkar vara för dig.

 

lycka till med liret och fortsatta krigandet mot haters 8-)

 

Mvh Luck

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att ta något parti, men vad jag har förstått så spelar du på /2 för att du vill ha mindre svingar. Har lite svårt att formulera mig atm, men du spelar lägre än vad "du borde" och du är väl mest troligt den reggen med mest edge på hela nivån. Känns ju inte som att det borde vara några konstigheter. Du verkar inte ha brist på självförtroende om man läser dina posts heller hehe. Inte meningen att såga dig på något vis så ta inte något av det jag skrev som en förolämpning. Fortsätt spela bara så kommer det gå bättre snart ska du se, gl! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara kika in och säga att ja diggar dagboken och att du stannar o grindar 1/2. Nivåklättring är inte allt passar bättre för vissa och göra sin deg utan risker o vara nöjd med tillvaron som det verkar vara för dig.

 

lycka till med liret och fortsatta krigandet mot haters 8-)

 

Mvh Luck

 

Ty!

 

Inte för att ta något parti, men vad jag har förstått så spelar du på /2 för att du vill ha mindre svingar. Har lite svårt att formulera mig atm, men du spelar lägre än vad "du borde" och du är väl mest troligt den reggen med mest edge på hela nivån. Känns ju inte som att det borde vara några konstigheter. Du verkar inte ha brist på självförtroende om man läser dina posts heller hehe. Inte meningen att såga dig på något vis så ta inte något av det jag skrev som en förolämpning. Fortsätt spela bara så kommer det gå bättre snart ska du se, gl! :-)

 

Easy now. :-)

 

Och det där med swingsen stämmer. Handlar i princip bara om det. Har alltid haft problem att hantera (relativt) tunga perioder, och det är därför jag tar det väldigt lugnt med nivåklättrandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ägd av pf-regs idag. :-( (kommer dock inte ihåg vem 'clappen' är här)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

BB ($234)

($321)

UTG ($492)

Hero ($1,027)

CO ($185)

 

BB posts (SB) $1

 

Dealt to Hero K:heart: A:club:

 

fold, Hero raises to $7, fold, BB raises to $24, fold, Hero raises to $61.50, BB raises to $141, Hero raises to $1,027 (AI), BB calls $93.38 (AI)

 

FLOP ($470) 4:diamond: 3:spade: 2:diamond:

 

TURN ($470) 4:diamond: 3:spade: 2:diamond: 7:club:

 

RIVER ($470) 4:diamond: 3:spade: 2:diamond: 7:club: Q:spade:

 

Hero shows K:heart: A:club:

(Pre 56%, Flop 0.5%, Turn 0.0%)

 

BB shows 6:diamond: 5:diamond:

(Pre 44%, Flop 99.5%, Turn 100.0%)

 

BB wins $459

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ägd av pf-regs idag. :-( (kommer dock inte ihåg vem 'clappen' är här)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

BB ($234)

($321)

UTG ($492)

Hero ($1,027)

CO ($185)

 

BB posts (SB) $1

 

Dealt to Hero K:heart: A:club:

 

fold, Hero raises to $7, fold, BB raises to $24, fold, Hero raises to $61.50, BB raises to $141, Hero raises to $1,027 (AI), BB calls $93.38 (AI)

 

FLOP ($470) 4:diamond: 3:spade: 2:diamond:

 

TURN ($470) 4:diamond: 3:spade: 2:diamond: 7:club:

 

RIVER ($470) 4:diamond: 3:spade: 2:diamond: 7:club: Q:spade:

 

Hero shows K:heart: A:club:

(Pre 56%, Flop 0.5%, Turn 0.0%)

 

BB shows 6:diamond: 5:diamond:

(Pre 44%, Flop 99.5%, Turn 100.0%)

 

BB wins $459

 

Ohgod, Clappen gör ett "JedenTag" spel mot självaste "JedenTag".. dat lvling

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

känner igen mig i spelare_. enda skillnaden att jag hade balls vara cp under eget namn då jag mådde som tråkigast. och att jag inte surade över frågor om winrate på svs /2. :mrgreen:

 

du får gärna outa lite om dig själv om du nu ska repa 30 åring eftersom du vägrade i PM. folk som inte vet bättre kan ju ta dina psykologanalyser du gödslar runtomkring dig på allvar. du beter dig som Peter Psykolog, 30+. gissar på att det inte är speciellt nära, varken åldersmässigt lr utbildningsmässigt?

 

coolt med kina, kineser är KUNGz.

 

Kineser på fastlandet är inte Kungzz! Macao är dock awesome!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exet sover över igen, det ena intelligenta beslutet efter det andra. :-D Kommer garanterat sluta illa det här, precis som det alltid gör och har gjort 5000 gånger. Ingen poker idag, men kommer pressa 8h+/dag i en vecka framöver. Skulle egentligen åkt hem nu till helgen (som alla andra), men skippar det och grindar istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...