Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det är väl dags för herr scaniac att posta tävlingen???? Är ju ganska sugen på att se allas förslag.

+1

 

Dessutom har du ju missat tamato tomato grejjen. Det var ju det roligaste. Som dom säger i lumpen. Gör om gör rätt! Puss

sry, har gjort om nu, och det blev rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgon. Inlägg nr 1000 får $10 på stars.

 

mvh richie rich

 

Jävla snåljåp. Kontrar med att inlägg nr 1001 får fyra barbiljetter på Berga Open 2012.

Plus en oöppnad, omärkt och sponsrad plastkortlek.

Ev även en tungkyss av TotalFarsa, smek i stjärten av jm_j och en hurring av LappRoffe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla snåljåp. Kontrar med att inlägg nr 1001 får fyra barbiljetter på Berga Open 2012.

Plus en oöppnad, omärkt och sponsrad plastkortlek.

Ev även en tungkyss av TotalFarsa, smek i stjärten av jm_j och en hurring av LappRoffe.

Otroligt generöst och fin pr för dina turrar, men kan inte lägga mig.

 

Inlägg 2000 får $40, ett set med marker, ett ps3 spel och en bild på mina fötter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt generöst och fin pr för dina turrar, men kan inte lägga mig.

 

Inlägg 2000 får $40, ett set med marker, ett ps3 spel och en bild på mina fötter.

 

Jävla snåljåp. Kontrar med att inlägg 10.001 får en ticket till Berga Open 20XX samt fri bar, fri massage och egen säng under nämnda turre.

Slänger även in två plastkortlekar, en poker.se key strap, en poker.se tändare samt ett foto av mig bakifrån, naken och framåtböjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla snåljåp. Kontrar med att inlägg 10.001 får en ticket till Berga Open 20XX samt fri bar, fri massage och egen säng under nämnda turre.

Slänger även in två plastkortlekar, en poker.se key strap, en poker.se tändare samt ett foto av mig bakifrån, naken och framåtböjd.

 

Inlägg 20k får en laptop värd 3795 sek, en massage av valfri sort, en hora betald i oslo och $300 på valfri sajt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...