Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Dagen har spenderats med att försöka komma ihåg anv namn till några pokerklienter.

 

Tänkte att nu när frugan börjat jobba igen så kanske jag hinner med lite MTT grind efter barnets sänggång.

 

Konto finns numera på en klient per nätverk + ett skrillkonto.

Enda som saknas är Starskontot och det kommer tyvärr va blockat lifetime :cry:

 

Sen är det ju piss att iPoker inte har mac-klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dagens intressepil signerat återhämtning efter tarmvred...

 

Idag var jag på Kirurgen i Helsingborg och skulle ta bort slangen som jag haft i magen i tre veckor. Hade gogglat en del om hur det skulle gå till och det stod klart och tydligt att det inte skulle göra ont, och det sade även läkaren idag, men…

 

Åh my fucking god vad ont det gjorde!!

Hon drog så in i helvete och den ville inte lossna, sen fick jag en smärtstillande spruta i magen och sen sade hon: – Ta ett djupt andetag, och så drog hon…

 

Tur jag låg ner, annars hade jag svimmat.

 

Jaja, omplåstrad gick jag därifrån lite mör i kistan och kommer ungefär 100 meter. Tycker att jag känner mig lite blöt på magen. Kollar och ser bara blod. Så här ska det nog inte va tänker jag och rusar tillbaka.

 

Opp på britsen igen och ”plåstret” dras bort. Det var inte så mycket blod utan mest ”magsaft” från magsäcken som den va kopplad till. Tydligen rätt vanligt med lite läck i början så jag fick större ”plåster” med mer stoppning och fick ett gäng med mig så jag kan byta det varje dag.

 

Tröjan blev rejält nersölad, kanske inte megafräscht...

 

Jaja, en vardag som vilken annan. Ha en fin afton.

 

xe0p6d.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går i tankarna att investera i en iMac 27".

Kommer använda den till att surfa, sortera foton i iPhoto, kolla en film eller två (via wifi från en nätverksdisk), använda Officepaket och spela lite nätpoker som jag då kommer vilja ha en windowsinstallation på den för och HEM2.

 

Standardutförande idag är en 1TB SATA disk med 8GB minne. Räcker det till?

 

Hur värt är det för mig att t ex uppgradera till Fusiondrive/SSD och typ 16 GB minne?

 

Jag vill ju att den ska funka i 5+ år.

 

Jag har haft min iMac 27" i snart 2 år nu. (Den tunna varianten)

Jag ångrar mig väääldigt mycket att jag var lat och sket i att köra med SSD (behöva vänta i någon vecka på leverans kontra att få hem den nu).

 

Det "går" ju inte att uppgradera hårddisken i efterhand så skulle absolut reka att skaffa SSD om du tvekar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft min iMac 27" i snart 2 år nu. (Den tunna varianten)

Jag ångrar mig väääldigt mycket att jag var lat och sket i att köra med SSD (behöva vänta i någon vecka på leverans kontra att få hem den nu).

 

Det "går" ju inte att uppgradera hårddisken i efterhand så skulle absolut reka att skaffa SSD om du tvekar.

 

Ok, ty för input.

 

Out of topic. finns det någon klient förutom Stars där det rullar flerbords SnG med hyfsad frekvens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Longshot but here it goes, någon här som lirar the last of us? Är så trött på att spela med en massa random fiskar så söker en partner eller tre.

 

Valter, om du läser, sluta spela borderlands och börja spela the last of us istället.

 

Helt missat detta. Viljan finns, men inte tiden i samma utsträckning :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...