Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vad är det han i vit tröja knuffar då?

 

Han rör honom såklart. Men det ser inte ut som att knuffen är det som orsakar hans fart framåt. Det ser ut som att han nästan är bredvid honom i början av gifen samt att armarna bara "hänger med" och har liksom ingen kraft. Kan GIVETVIS ha fel men detta är vad jag tycker det ser ut som iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den vita gruffar med en annan polis bakom polisen som står närmast ser det ut som, medan han med röda brallor springer mot en av sina polare som han är jättelycklig över att se men märker inte polisen som står ivägen och går in i sturmen och det blir offensiv foul helt enkelt. Så tolkade jag det som. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tyckte mest klippet var jävligt roligt så har inte direkt funderat mycket mer på det. Antar att han står vid mittlinjen någonstans och tycker att mffarna är på ett lagom avstånd till guliganerna.

 

Poliserna som skyddade spelarna direkt efter avblåsning var väl mer tveksamma kanske. Möttes av massa batongvevande när man kom fram till vad man trodde var spelarna. Ni kan ju tänka er paniken man har med poliser som vevar förfullt framför och ett par hundra framrusande supportrar bakom som trycker på och gör att man kommer närmre och närmre ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis påbörjat upphämtningen från 14BI hålet till 10BI.

Klart jag vill skjutsa er till sturup kära svärföräldrar!! :roll:

 

Hittade denna på aftonbladet nyss, så jävla skön. Snacka om att inte vara resultat orienterad för fem öre.

 

En självmordsbombare sprängde sig själv i turistorten Sousse i Tunisien.

Attacken ska inträffat utanför hotellet Riadh Palm. Självmordsbombaren ska vara det enda offret, enligt tunisiska inrikesministeriet, skriver nyhetsbyrån AP.

 

Barbro Holmberg, informatör på Ving, säger att charterbolaget inte har några resenärer på plats i staden.

– Alla har åkt hem för säsongen, säger hon till Aftonbladet.

Inte heller Fritidsresor eller Apollo har gäster eller personal kvar, skriver TT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör inte jag.

Polisen skall enligt min åsikt vara utbildade att klara av sådant utan att oskyldiga drabbas.

 

Nu kommer jag väl starta världens debatt där alla går emot mig.

Men efter att ha varit på 20-30 tal borta matcher så har jag sett polisen göra de sjuka sakerna efter de andra.

 

I vissa lägen skulle jag definitivt säga att polisen är orsaken till att kaos bryter ut.

 

AIK borta 2010/11 var absolut värsta upplevelsen! Som jag till största delen skyller på polisen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör inte jag.

Polisen skall enligt min åsikt vara utbildade att klara av sådant utan att oskyldiga drabbas.

 

Nu kommer jag väl starta världens debatt där alla går emot mig.

Men efter att ha varit på 20-30 tal borta matcher så har jag sett polisen göra de sjuka sakerna efter de andra.

 

I vissa lägen skulle jag definitivt säga att polisen är orsaken till att kaos bryter ut.

 

AIK borta 2010/11 var absolut värsta upplevelsen! Som jag till största delen skyller på polisen.

 

Konstigt, har nog varit på ett 15-20 Skånederby utan att bli illa behandlad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort både och.

 

Ok!

Som sagt jag har varit nära på att få batongslag i huvudet pga en polis envist puttade på mig och jag vände mig om varpå han höjer batongen och börjar veva. Som tur var drog en polare bort mig.

 

Jag har sett en polis dra en batong på en persons hand som han höll på ett staket när han skällde ut en polis för att dom hade sprutat ner 100 talet pers med pepparspray. Han skriker åt polisen men är inte aggresiv på något mer sätt. Han bröt 4 knogar och hela handen blev blå i princip.

 

Jag har blivit påkörd av en polisbil när jag stod en bra bit ifrån ett slagsmål.

 

Jag har blivit stoppad av poliser och nedtryckt i en pöl för att vi gick 4 pers igenom Stockholm och sjöng ramsor, ja obv kan det ha flugit med någon "hata ramsa" men om man som polis känner att man måste maktmissbruka genom att trycka ner 4 ungdomar i en vattenpöl så tycker jag att det är vidrigt nog.

 

Som sagt jag kan fortsätta hur länge som helst.

 

Men återigen så försvarar jag de som håller på att drägga runt. Men det känns som att polisen gärna medvetet väljer att veva med istället för att ta ett sätt som är 100% smidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där är väl inte en jävel som säger att firmorna förtjänar det dom får smaka?

Men att klumpa ihop alla supportrar som risksupportrar och behandla dom därefter blir ju ganska fel.

Men det finns väl rötägg bland polisen precis som det finns bland supportrarna. Det är ju inte direkt en slump att vissa polisers svarta nackskydd råkar fällas upp över hjälmnummret som används för identifiering när det vankas kravaller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör inte jag.

Polisen skall enligt min åsikt vara utbildade att klara av sådant utan att oskyldiga drabbas.

 

Nu kommer jag väl starta världens debatt där alla går emot mig.

Men efter att ha varit på 20-30 tal borta matcher så har jag sett polisen göra de sjuka sakerna efter de andra.

 

I vissa lägen skulle jag definitivt säga att polisen är orsaken till att kaos bryter ut.

 

AIK borta 2010/11 var absolut värsta upplevelsen! Som jag till största delen skyller på polisen.

 

 

Konstigt, jag har varit uppe i huvudstaden och följt blåvitt flertalet gånger senaste åren. Aldrig någonsin haft några problem, tvärtom. Supporterpolisen brukar vara väldigt tillmötesgående.

 

Nötterna som inte kan bete sig kan gott ha ett batongslag eller två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Konstigt, jag har varit uppe i huvudstaden och följt blåvitt flertalet gånger senaste åren. Aldrig någonsin haft några problem, tvärtom. Supporterpolisen brukar vara väldigt tillmötesgående.

 

Nötterna som inte kan bete sig kan gott ha ett batongslag eller två.

 

Haha men vafan ännu en som inte kan läsa? Vem har sagt något om att "supportrar" som inte kan uppföra sig och beter sig farligt inte kanske behöver ett slag.

 

Diskussionen handlar om vanliga människor som åker till matcher för att stötta sitt lag. Om du inte fattar att det finns mängder av människor som gör just detta och beter sig som goda medborgare men ändå kan få slag i ryggen eller huvudet så är du sjukt naiv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...