Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den här fattiga farsan vann minsann 800 riksdaler på livepoker igår. Eller, han vann nog 1000 men det gick åt en 2-hundring på lemonad, röde pölser och ostbågar...

 

Gjorde en sexig limp UTG med AA och fick syn vid 100BB-skepp av AQ.

 

Mvh

Spelahandenmedansiktetuppåtlikeits2004

 

Sen fembetta man Q7 i turneringen också och fick vik.

 

Mvh

Spelahandenmedansiktetuppåtlikeits2013

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk tycker jag är positiv när jag säger att jag tror Sverige kommer gneta till sig oavgjort borta ;)

 

Jag har valt att se det såhär. Portugal är som Sverige. Dom kan vara riktigt bra en match, och bedrövliga i nästa. Och mtp att Sveriges högstanivå är betydligt högre än Portugals lägstanivå så kan det alltså gå hur bra som helst i första mötet om Sverige presterar samtidigt som Portugal gör en dålig match. Gånger två.

 

One time? Gånger två?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har koll...

 

om man ska köpa ny TV inom kort. Är det lönt att lägga extra deg på en 4K TV eller man klarar sig galant på en standard Full HD?

 

Nånstans mellan 46-60 tum är planen.

 

Har du pengarna så kör på!

Men ser ingen anledning till att göra det!

 

Priserna lär ju droppa som fan inom någon 2-3 år!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Nån som har koll...

 

om man ska köpa ny TV inom kort. Är det lönt att lägga extra deg på en 4K TV eller man klarar sig galant på en standard Full HD?

 

Nånstans mellan 46-60 tum är planen.

 

Beställ en TV på elgiganten och sen ringer de och säger att de inte har kvar den och att man då istället för en tv som är 4000 dyrare och med 3D :D Tror dock inte det fungerar varje gång.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Soni! Hur går livet som pokkerpröffs?

 

Inte bra! Trodde jag var överrullad men tydligen inte ens i närheten av att vara bekväm när det väl kom till kritan. Avlastade till slut efter halvvägs in i en lockdown med ett semimaraton med tvspel och har inte riktigt fått tillbaka suget ännu. Insåg att basera hela inkomsten på spel inte var något för mig så nu jobbar jag 75% också så tanken är att när jag blir sugen (vilket jag börjar bli!) börja spela i mindre skala eftersom jag uppenbarligen inte fixar längre sessioner varje dag. Jag är alltså minus ~35% exkl. rb av rullen jag startade med.

 

Hur går livet som pappa??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte bra! Trodde jag var överrullad men tydligen inte ens i närheten av att vara bekväm när det väl kom till kritan. Avlastade till slut efter halvvägs in i en lockdown med ett semimaraton med tvspel och har inte riktigt fått tillbaka suget ännu. Insåg att basera hela inkomsten på spel inte var något för mig så nu jobbar jag 75% också så tanken är att när jag blir sugen (vilket jag börjar bli!) börja spela i mindre skala eftersom jag uppenbarligen inte fixar längre sessioner varje dag. Jag är alltså minus ~35% exkl. rb av rullen jag startade med.

 

Hur går livet som pappa??

 

Bara att kötta på. Fått jobb i Sverige?

 

Pappalivet är fantastiskt :) Har haft turen att få en unge som är glad för det mesta så det tackar vi för.

 

Väntar bara på bakslaget haha.

 

Lite svårt att få klämt in kortspel bara..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att kötta på. Fått jobb i Sverige?

 

Pappalivet är fantastiskt :) Har haft turen att få en unge som är glad för det mesta så det tackar vi för.

 

Väntar bara på bakslaget haha.

 

Lite svårt att få klämt in kortspel bara..

 

Yes, sweeeden. Najs är det :)

 

Haha härligt, ni får alltså sova om nätterna antar jag? Fick vi också, otroligt skönt och viktigt. Hon må vara snäll nu men som du säger, någon gång börjar det. Trotsåldern är fantastisk!

 

Inget live heller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, sweeeden. Najs är det :)

 

Haha härligt, ni får alltså sova om nätterna antar jag? Fick vi också, otroligt skönt och viktigt. Hon må vara snäll nu men som du säger, någon gång börjar det. Trotsåldern är fantastisk!

 

Inget live heller?

 

Frugan tar alla nätter. Jag måste ju va pigg till jobbet. Men hon får sova hyfsat. 5-7 timmar i sträck i alla fall.

 

Spelat 2 ggr live sista månaden. 3500:- profit

Blir en 500:- homegame turre på fredag med fokus på whiskey och beer i Helsingborg. 10 man så lagom.

 

Annars är det 1000:- freezeout den 28 dec som e närmst.

 

Kanske ska prova kvala till SM på söndag också om jag hinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...