Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

domarna är inte helt 100.. vilken torska du?

 

va iofs lika mycket st louis egna fel. Men jackson gjorde TD och domarna missa det. Han spikea då bollen och fick penalty och då kan man inte göra en challenge. Men om spiken sker i end zone så ska han inte straffas och det fick man aldrig se om den var. Sen på first down var han typ inne men då gjorde inte st.louis en challenge så :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sjukt jävla tilt så det finns inte... för patriots, sen slutar giants och eagles matcherna med två sena scores så att jag missar de beten också. Dallasmatchen ska vi inte ens prata om.

 

edit: tur att fantasyn går bra. :)

 

Äh, Dallasmatchen löser sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då tänker jag att du kommer upp i 96p mot mina 97p, men jag har säkert missat något

 

jag är ju newbien

 

lol precis innan jag skrev det där så hade jag 96p, men nu när jag kollar så har de tagit bort två poäng av Cam Newton av någon anledning?? Hans tidigare 27 är nu 25. :evil:

 

Då blev det ju ännu mer spännande, satan också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådär då har man chansbytt lite reservspelare och fått in NYG:s förväntade förstarunner för denna vecka (Brown).

 

Är dock riktigt besviken med mina val av första och andra RB (C Johnson+ Turner) Byter gärna bort dem mot annan RB från första omgångarna i draften om det är nån som fortfaranade tror CJ2K kan göra en bra säsong trots allt!

 

Bra pickup av TE där Shahin, Pitta ser ju klart stabil ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...