Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

nu är ni fyra kvar i survivorn, lycka till.

jag lämnade in min andra miss....

 

tur att 49ers går bra iaf (de riktiga alltså) där har man nått att glädja sig åt.

tror de vinner hela skiten faktiskt!

 

gamblob 49ers grämer sig åt att de inte tradeade bort CCJ2K när han hade lite värde förra vecjkan. :evil: Jävla pajasspelare!! :mrgreen:

 

haha jag gav dig ju chansen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice pickup av Best Shahin! Hade honom på min watchlist sedan två veckor tillbaka och skulle plocka upp honom efter veckan om inte Starks gjorde något för GB. Men du var snabbare! :)

 

Hoppas han inte klarar testerna nu då och Starks tar över startrollen när Benson blev skadad :twisted:

 

 

Får jag gissa så kommer varken Starks eller Best göra nåt vettigt säsongen ut (=

 

Glad att Mendenhall vaknat iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice pickup av Best Shahin! Hade honom på min watchlist sedan två veckor tillbaka och skulle plocka upp honom efter veckan om inte Starks gjorde något för GB. Men du var snabbare! :)

 

Hoppas han inte klarar testerna nu då och Starks tar över startrollen när Benson blev skadad :twisted:

 

 

Cedric Benson has a Lisfranc foot injury expected to sideline him eight weeks and could end his season if doctors determine he needs surgery.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cedric Benson has a Lisfranc foot injury expected to sideline him eight weeks and could end his season if doctors determine he needs surgery.

Japp, fick en redan klen RB-kår hårt sargad i helgen.

 

Någon som vill byta till sig QB#1 Drew Brees Som e garanterad att spela shootouts varje match, för en RB? Även en bättre begagnad TE Jimmy Graham bytes mot Skaplig RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tänker du nu? Dom flyttas ju bak.

 

Precis, när man väljer en flyttas man bak, men när de bakom väljer flyttas de också bak. Därmed får samma spelare välja före dessa även nästa vecka.

 

Som det har vart nu så är det väl en 6-7-8st som plcokats ur waiver varje vecka och de som får välja sist kommer ju hamna sist på listan även nästa vecka. Förstår ni?

 

Förra året vände vi på waivern efter varje vecka så att de som valde först veckan innan väljer sist veckan därpå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, när man väljer en flyttas man bak, men när de bakom väljer flyttas de också bak. Därmed får samma spelare välja före dessa även nästa vecka.

 

Som det har vart nu så är det väl en 6-7-8st som plcokats ur waiver varje vecka och de som får välja sist kommer ju hamna sist på listan även nästa vecka. Förstår ni?

 

Förra året vände vi på waivern efter varje vecka så att de som valde först veckan innan väljer sist veckan därpå.

 

Minns inte exakt men fick inte de som låg sist alltid välja först förra året?

 

Som det är nu har man möjligheten att låta bli att välja för att hamna bättre till nästa vecka. Mer rättvist tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, när man väljer en flyttas man bak, men när de bakom väljer flyttas de också bak. Därmed får samma spelare välja före dessa även nästa vecka.

 

Som det har vart nu så är det väl en 6-7-8st som plcokats ur waiver varje vecka och de som får välja sist kommer ju hamna sist på listan även nästa vecka. Förstår ni?

 

Förra året vände vi på waivern efter varje vecka så att de som valde först veckan innan väljer sist veckan därpå.

 

 

Om det är 6-8 som väljer så är det bara inte o välja på 2 veckor så är du nr 1? (=

 

Känns som du kan vänta o plocka upp killen efter waivers om du har 8e pick o framåt.

 

Och som resten sa, förra året fick den som ligger sist alltid välja, hade varit bra för mig. Men nästa år kör vi med auction budget på waivers så finns det nog ingen som kan klaga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Intresserad av att byta bort Jimmy Graham. Han är småskadad just nu, men borde va tillbaks till helgen eller senast nästa vecka. Borde framförallt va intressant för er som redan är mer eller mindre klara för slutspel. Ni får en TE som producerar som en bra WR i ett offense, Saints, som spelar shootouts varje vecka. Dessutom har han redan haft sin bye-week.

 

Anledningen att jag vill tradea är att jag har Heath Miller som producerar rätt bra, och behöver förstärka andra positioner genast då jag börjat serien 2-5. Kommer inte gå med på nåra skambud dock. Om du aldrig nånsin skulle överväga att tradea Graham mot din kille, tro inte att jag kommer göra det! ;)

 

 

Vill ha en bra WR eller RB i utbyte. Kan även tänka mig att tradea Graham+Big Ben (som jag får i en trade imorrn) mot en elite QB. Även andra paket kan va intressant, typ Graham+Washington mot en grym WR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...