Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

jaha där missade man slutspelet med minsta möjliga marginal i år med.

men kul var det iaf!

ser redan fram emot nästa säsong då jag kan donera mera! =)

 

Blev riktigt jämnt och ovisst i år då alla var med och betta. Var nog en bra idé!

 

Mitt tips blir att Lund ELItes tar hem det i år. Ser ut att ha bästa laget men lite sårbart med bara två RB:s kasnke.

 

/gamblob

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha där missade man slutspelet med minsta möjliga marginal i år med.

men kul var det iaf!

ser redan fram emot nästa säsong då jag kan donera mera! =)

 

Blev riktigt jämnt och ovisst i år då alla var med och betta. Var nog en bra idé!

 

Mitt tips blir att Lund ELItes tar hem det i år. Ser ut att ha bästa laget men lite sårbart med bara två RB:s kasnke.

 

/gamblob

 

 

Jag tror dom sicka saxarna tar hem det, som även bustade ur survivorn denna vecka, 49ers har krossat många hjärtan i år.

 

Steel+Ken HU kvar nu bara i survivorn, imponerande om dom går hela vägen. (Tror iofs vi gjorde det förra året med?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt tips blir att Lund ELItes tar hem det i år. Ser ut att ha bästa laget men lite sårbart med bara två RB:s kasnke.

 

/gamblob

 

Får man tippa sig själv eller? :lol:

Har rätt tuffa matchups v15 men klarar jag mig där ser det fint ut i finalen. Hoppas att Samuel tar hem det mot Lund denna vecka, han har det precis som jag lite svårare v15.

 

saxarna ser dock som sagt väldig farliga ut de med! kommer bli tufft! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Högst projection denna vecka o mest poäng jag nånsin fått tror jag. Grabbarna fattar inte att vi ska ta det lugnt nu för bättre draftpicks nästa år.

 

Hur har jag sämst record i hela ligan? (=

 

 

Semifinalerna är Bergh mot Lund Elites och Drunken Dolphins mot Sicka Scissors tror jag. Tycker det vore lite coolare om ettan fick välja motstånd själv. Tippar att båda lägre seedsen kommer ha högre projection (som om det någonsin betytt något). Gl! (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Gl alla som är kvar, har för mig priserna är 500-1500-4000, alla som vinner får PMa mig med bankinfo. Statsen är officiella onsd eller torsd tror jag vilket passar bra eftersom jag kommer hem från malmö då. Skickar till alla när jag kommer hem 27e alltså.

 

Två lag kvar i survivorn också, om ni är even efter den här veckan också får ni bestämma hur ni vill göra där, om ni vill dela på vinsten om ni blir even nästa vecka eller ha en tiebreaker att ni gissar utgången i alla 16 matcher för sista veckan. Ni kan göra vadsomhelst bara båda går med på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också gärna med på en play off challenge.

 

Beträffande Survivorn så är det en vecka kvar. Om båda är kvar eller båda åker så föreslår jag att vi delar på såsen.

 

Förslag till nästa år:

 

Auction Draft!

 

Av fyra av de fem som draftade först kom fyra av fem topp fem. Sickla Scissor draftade trea och vann. Team Bergh draftade etta och kom tvåa.

 

Auction Draft är mer skicklighet, mer rättvist och framförallt mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är givetvis också med på playoff challenge, kan du fixa ligan berghet?

 

 

Grattis till D också, och grattis till tvåan och trean, som inte har PMat sina kontouppgifter än. (=

 

 

Angående drafts är auctions jävligt mycket roligare och inte så mycket mer komplicerade, eftersom värdena på spelarna står bredvid och det finns så mycket hjälpmedel som vanligt. Kan rösta om det nästa år, i en drömvärld så hade man ju kunnat köra en snake + en auction men 8 månader kvar så vi kan ta det lite senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...