Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Två matchups som avgjordes med 1p, en som avgjordes med 3p... Små marginaler! /=

 

Borde kört med decimalpoäng (=

 

såg det, en del riktigt jämna matcher. alla matcher var väl relativt jämna på förhand också om man ska tro den line som espn sätter.

 

Känns bra att börja som den största vinnaren iaf 8-):-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tänka mig trejda både Morris och Mendenhall men fy satan vad osexiga WRs det där var (=

 

Ganska osexiga RBs också iofs men är ju lite tunnare där (=

 

haha jag tyckte jag hade grymt djup på WR ju! visst, Welker levererade inte direkt i första matchen, men Welker är alltid Welker. Ska bli spännande att se vad som händer i helgen där.

Boldin och Holmes däremot är jag nöjd med att ha i rostern!

Mendenhall ser ju inte så attraktiv ut, Morris vet man inte heller om man vågar sig på faktiskt.. Är ju trots allt Redskins RB vi pratar om, vet aldrig vem som får starta :) Avstår just nu iaf, ingen annan intresserad?

 

edit: btw Shahin, blir inte riktigt klok på ditt andra byte. Robinson mot Royster? Vad hände där? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha jag tyckte jag hade grymt djup på WR ju! visst, Welker levererade inte direkt i första matchen, men Welker är alltid Welker. Ska bli spännande att se vad som händer i helgen där.

Boldin och Holmes däremot är jag nöjd med att ha i rostern!

Mendenhall ser ju inte så attraktiv ut, Morris vet man inte heller om man vågar sig på faktiskt.. Är ju trots allt Redskins RB vi pratar om, vet aldrig vem som får starta :) Avstår just nu iaf, ingen annan intresserad?

 

edit: btw Shahin, blir inte riktigt klok på ditt andra byte. Robinson mot Royster? Vad hände där? :)

 

Mer eller mindre känner jag att typer som Holmes, Boldin och min Robinson är grabbar du kan dumpa, inte tillräckligt bra för att starta, bara åsnor som tar plats men man måste ju ha nåt på bänken. Kommer aldrig starta honom, så har han bara för att trejda. Vi använder 2 WR-platser och han var min WR-5.

 

Däremot RB-situationen som du nämner kan vända snabbt i Wash, Morris är ju high risk high reward och även om han kan bli en succe blir man ju inte förvånad om han hittar 3 fumbles och bänkas ett tag. Då kanske Royster får chansen? (=

 

Han suger ju totalt också, men har hellre en sugig RB backup som kan bli nåt än en sugig WR som aldrig skulle hitta startelvan (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...