Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Ingen vill ha Jimmy Graham, men Bennet, wtf? ;-)

:ola:

 

Skämt åsido, Graham 12 poäng i helgen så nu e han redo att producera vare sig du cruisar in i slutspelet eller e i desperat behov av segrar som jag. Behöver du en upgrade (Alla som inte har Gronk) på TE-positionen så kontakta mig.

 

Byte rakt av mot en RB eller WR.

 

Eller paketeras med big ben mot en bättre QB.

 

Eller med Antonio Brown, Nate Washington (28e bästa wr såhär långt) eller Amendola(8e bästa WR innan skadan, tillbaks efter sin byeweek i helgen) mot en bättre WR.

 

Eller med sproles (21a bästa RB hittills) mot en bättre RB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver uppgradera laget inför slutspelet. Alla förslag beaktas men jag är särskilt intresserad av en bra Running Back då jag själv har tre stycken skadade. En bra TE är också intressant. Även K och D.

 

Alla mina spelare är tillgängliga för byte.

 

Vad sägs om dessa?

 

QB Matt Ryan

WR Julius Jones

WR Victor Cruz

WR Jordy Nelson

RB CJ Spiller

RB Isaac Redman

QB Josh Freeman 21,4 i snitt fem sista (23,29,22,17,16)

 

Lycksökare undanbedes. Föreslå endast byten du tror skulle förbättra mitt lag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver uppgradera laget inför slutspelet. Alla förslag beaktas men jag är särskilt intresserad av en bra Running Back då jag själv har tre stycken skadade. En bra TE är också intressant. Även K och D.

 

Alla mina spelare är tillgängliga för byte.

 

Vad sägs om dessa?

 

QB Matt Ryan

WR Julius Jones

WR Victor Cruz

WR Jordy Nelson

RB CJ Spiller

RB Isaac Redman

QB Josh Freeman 21,4 i snitt fem sista (23,29,22,17,16)

 

Lycksökare undanbedes. Föreslå endast byten du tror skulle förbättra mitt lag.

 

Jag kanske kommer med ett skambud signerat Team Bergh sen :mrgreen:

Skäm åsido, kolla igenom mitt lag och säg till om du ser något du gillar. Foster är obv inte tillgänglig för byte. :-D

 

edit: Det är alltså Ken Lennaárd for real som joinat fantasyn, trodde det va ngn som trollade :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steel - Har du glömt bort vecka 4? :shock: Ditt val Cardinals vann på OT. De låg under med 0-13 i halvlek. De hade 297 yards vs 480 yards. Dolphins hade två mera turn overs. Du skulle redan vara ute. :-D

 

berghet - Jag gillar TE Tony Gonzales och D Texans. Du borde gilla RB Ben Tate för om Arian Foster skadar sig så är du körd. QB Josh Freeman skulle också vara en klar förstärkning för dig vecka 15 i en semifinal. Han möter Saints och din Luck möter Texans och Newton möter Chargers. Anser också att han skulle vara en uppgradering vecka 14, men du räknar väl med bye där. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steel - Har du glömt bort vecka 4? :shock: Ditt val Cardinals vann på OT. De låg under med 0-13 i halvlek. De hade 297 yards vs 480 yards. Dolphins hade två mera turn overs. Du skulle redan vara ute. :-D

Vet att jag haft close calls, men du har uppenbarligen bättre koll på när och hur. ;)

Skulle tro att ni andra som e kvar också haft d, men kanske inte. Hurså, får man inte längre hoppas på seger då? :-)

 

 

Edit: Era jävla rötägg :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där hade man lite hybris och trodde att jag skulle vinna en match. Låg under med 5 poäng men hade Big Ben, Emmanuel Sanders och Heath miller kvar mot Team Samuel som hade Steelers kicker. Nejdå, Lika, samtidigt som killarna i survivorn klarade sig med en övertidsvinst.

 

Och ännu en skada på startspelare, denna gång Rapistburger vilket även påverkar 2 av mina receivers negativt. Verkligen inte min säsong detta :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allright! Tänkte kolla intresset för trades. Spelarna nedan är alla up for grabs. Tänker mig typ att byta två av mina mot en lite bättre för någon som behöver mer djup i laget eller liknande. Alla förslag är välkomna, framförallt skambud!

 

QB Cam Newton, Car QB

QB Andrew Luck, Ind QB

RB Stevan Ridley, NE RB

RB Joique Bell, Det RB

RB Rashard Mendenhall, Pit RB

WR Danario Alexander, SD WR

WR Wes Welker, NE WR Q

WR Anquan Boldin, Bal WR

WR T.Y. Hilton, Ind WR

WR Justin Blackmon, Jac WR

TE Martellus Bennett, NYG TE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allright! Tänkte kolla intresset för trades. Spelarna nedan är alla up for grabs. Tänker mig typ att byta två av mina mot en lite bättre för någon som behöver mer djup i laget eller liknande. Alla förslag är välkomna, framförallt skambud!

 

QB Cam Newton, Car QB

QB Andrew Luck, Ind QB

RB Stevan Ridley, NE RB

RB Joique Bell, Det RB

RB Rashard Mendenhall, Pit RB

WR Danario Alexander, SD WR

WR Wes Welker, NE WR Q

WR Anquan Boldin, Bal WR

WR T.Y. Hilton, Ind WR

WR Justin Blackmon, Jac WR

TE Martellus Bennett, NYG TE

 

 

Lite sent ute kanske eftersom det är sista dagen för trades. Alla trades som görs idag processar vi insta ikväll eftersom det är 3 matcher imorgon (alla på tian!) och man inte kan göra fler trades. Ni har väl 6-12h på er o knapra ihop nåt, gogoogo (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sent ute kanske eftersom det är sista dagen för trades. Alla trades som görs idag processar vi insta ikväll eftersom det är 3 matcher imorgon (alla på tian!) och man inte kan göra fler trades. Ni har väl 6-12h på er o knapra ihop nåt, gogoogo (=

 

ah det har jag missat! Rätt nöjd ändå så ingen större förlust!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag förstått det rätt att det står mellan mig och Hogge om sista slutspelsplatsen?

Vid lika antal vinster verkar det vara antal totala poäng som avgör va och inte placering i sin division?

 

Ingen lätt sista match man har mot Hajjen trots att de har ett dåligt facit i år!

Du måste haft gott om otur för att vara 3-9 Shahin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag förstått det rätt att det står mellan mig och Hogge om sista slutspelsplatsen?

Vid lika antal vinster verkar det vara antal totala poäng som avgör va och inte placering i sin division?

 

Ingen lätt sista match man har mot Hajjen trots att de har ett dåligt facit i år!

Du måste haft gott om otur för att vara 3-9 Shahin.

 

Rätt på alla 4 punkter (=

Du får nog heja på Samuel för 100p är riktigt svårt o ta in på en vecka.

 

Vi seglade förbi förra året och underskattade motståndet i år. Blir o hårdträna defence under off-season för o jobba på mina points against. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...