kossan Postad 9 Juli , 2011 Rapport Postad 9 Juli , 2011 Och om dom nu får dealen i hamn - hur övertyga en tillräckligt stor majoritet av spelarbasen att INTE ta det säkra före det osäkra och casha ut? Fiskarna skiter väl i vem dem förlorar degen till, ja resten får du räkna ut själv. Citera
ClownX Postad 9 Juli , 2011 Rapport Postad 9 Juli , 2011 Och om dom nu får dealen i hamn - hur övertyga en tillräckligt stor majoritet av spelarbasen att INTE ta det säkra före det osäkra och casha ut? Man kan ju hoppas att dom är så smarta att dom behåller sina garanti turneringar. Ska bli rolig att se hur många dagars övervärde det krävs för att folk ska ta sig tillbaka. "Jag vill inte spela här men värdet är så enormt att det inte går att tacka nej." Jag sticker ut hakan. Jag ÄLSKAR FTP. Dom är kukar som inte skött sitt skit som dom skulle men deras sajt är imo den bästa i världen. Om sajten dyker upp/När sajten dyker upp litar jag på att dom har gjort allt rätt och jag kommer definitivt att fortsätta spela där!!! Citera
Big Less Postad 10 Juli , 2011 Rapport Postad 10 Juli , 2011 Och om dom nu får dealen i hamn - hur övertyga en tillräckligt stor majoritet av spelarbasen att INTE ta det säkra före det osäkra och casha ut? De kan göra så gott det kan, men de kan rimligen inte ha en aning om hur det kommer gå. Köparna lär ha ordentligt med friskrivningar i avtalen, som gör att de kan dra sig ur om det blir för dyrt att kompensera spelarna. Dessutom har FT all anledning att försköna situationen så mycket som möjligt, varför det torde vara extremt svårt att skaffa sig en bild av hur mycket kapital som egentligen saknas. Ett eventuellt avtal lär har många likheter med de luftavtal som påstås ha räddat SAAB så många gånger. Citera
schoolbook Postad 11 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2011 Ny artikel, ingen deal klar men de förhandlar exklusivt med en investerare. DOJ, AGCC och ARJEL är med i loopen. http://www.subjectpoker.com/2011/07/ftp-exclusive-negotiations/ The prospective investor was introduced to Full Tilt executives in mid May by Phil Ivey Går dealen igenom lär 2+2 bygga en staty åt honom eller något. Citera
JohnH Postad 11 Juli , 2011 Rapport Postad 11 Juli , 2011 Lite fränt att han kastar in en stämning i slutet på maj. Finns väl nåt bra med det kan man tro.. Citera
PokerDeLux Postad 13 Juli , 2011 Rapport Postad 13 Juli , 2011 något nytt? väntat 1 månad om inte mer på mit withdrawl som blev approved några dagar innan licensens drogs in... Citera
XeroxFin Postad 13 Juli , 2011 Rapport Postad 13 Juli , 2011 http://www.bluffeurope.com/poker-news/en/Full-Tilt-hearing-set-for-26-July_10828.aspx http://www.guardian.co.uk/uk/2011/jul/10/online-gambling-licences-full-tilt-poker Together with market leader PokerStars and number three player Absolute Poker, Full Tilt has been accused of using hundreds of bogus online retail websites and corrupt banks to hoodwink the US authorities into believing payments taken from American residents were for goods and services other than poker.In a 51-page indictment, filed in April, the FBI and US department of justice are seeking to recover at least $7.5bn (£4.7bn) and have moved to freeze dozens of bank accounts in Switzerland, Cyprus, Andorra, Luxembourg and elsewhere, including the UK. Citera
Imfromsweden Postad 13 Juli , 2011 Rapport Postad 13 Juli , 2011 Det där var väl ingenting nytt? Citera
Freddy1337 Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Någon annan som har börjat nojja över att pengarna på full tilt står i dollar? Citera
#LOUDmouth# Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Det hade väl varit etter värre om dina 200$ helt plötsligt hade blivit 200 rubel? Seriöst, vad menar du egentligen? FT har väl alltid använt USD som valuta? /#LOUDmouth# Citera
Freddy1337 Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Tänkte på det här loudmouth http://www.dn.se/ekonomi/bred-budgetuppgorelse-sprack-i-usa Citera
Agent Cooper Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Någon annan som har börjat nojja över att pengarna på full tilt står i dollar? Någon annan som nojjat över en stor finne på näsan precis innan Hannibal Lecter ska sticka kniven i er? Citera
-samba- Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Någon annan som nojjat över en stor finne på näsan precis innan Hannibal Lecter ska sticka kniven i er? Rätt bra faktiskt.. Får bli en +1 på den. Citera
heltok Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Någon annan som har börjat nojja över att pengarna på full tilt står i dollar? har inte dollarn stigit typ 50öre mot kronan sedan black friday? Citera
Imfromsweden Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Jävlar, var hittar man såna där grafer? Citera
Steel Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Jävlar, var hittar man såna där grafer? Det står i grafen Citera
Freddy1337 Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Det roar mig att ni inte tar det seriöst. Frågan är ju, har ni läst nyheterna om vad som har händer den 2a augusti? Det är ju inte direkt som att dollarn går upp om USA går in i en depression pga denna budgetkris. FYI; deras budgetunderskott år på 1,4 biljoner dollar det här året. Citera
JackVegas Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Det roar mig att ni inte tar det seriöst. Frågan är ju, har ni läst nyheterna om vad som har händer den 2a augusti? Det är ju inte direkt som att dollarn går upp om USA går in i en depression pga denna budgetkris. FYI; deras budgetunderskott år på 1,4 biljoner dollar det här året. Tror inte inlåsta pengar på FTP är det största problemet för majoriteten av forumet om USDn totalgular, speciellt inte när det är den enda siten man verkligen inte kan göra någonting åt det på. Citera
urmy Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Det roar mig att ni inte tar det seriöst. Frågan är ju, har ni läst nyheterna om vad som har händer den 2a augusti? Det är ju inte direkt som att dollarn går upp om USA går in i en depression pga denna budgetkris. FYI; deras budgetunderskott år på 1,4 biljoner dollar det här året. Det som roar oss är hur seriös du verkar vara, trots året fail i valutakurskunskaper. Hade valutamarknaden ens brytt sig om detta "2a augusti kaos" så är nog dollarkursen redan smågarderad mot en eventuell räntesänkning om nu det visar sig att landet går in i en depression. Denna process kommer nog även ta ett tag och valutaspekulering är bland det krångligaste som finns, så jag hade nog varit mer oroad över vart jag parkerar bilen etc. Citera
Redtyq Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Tror det kommer dröja lite men USAs underskott och fiffiga sätt att hela tiden trycka ut nya pengar och mkt förenklat låna av sig själv, kommer leda till total katastrof för det landet. Imponeranende hur de kan lyckas hålla kursen så hög. Skulle liksom inte funka i Sverige Spekulerar och har ingen "godkänd" källa till detta. Time will tell... Citera
kossan Postad 14 Juli , 2011 Rapport Postad 14 Juli , 2011 Det roar mig att ni inte tar det seriöst. Frågan är ju, har ni läst nyheterna om vad som har händer den 2a augusti? Det är ju inte direkt som att dollarn går upp om USA går in i en depression pga denna budgetkris. FYI; deras budgetunderskott år på 1,4 biljoner dollar det här året. Samma historia varje gång dem ska förhandla, klart det spricker nån gång..men orka bry sig. Eftersom Us kommer sänka hela världsekonomin. Vad det gäller FTP och få ut slantarna skulle jag vara mindre orolig. Citera
PokerDeLux Postad 17 Juli , 2011 Rapport Postad 17 Juli , 2011 Inga nyheter om FT än eller? 26 juli är det nog lite upptades, är ju då dom går upp i rätten osv Citera
Recommended Posts