Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick Star Wars 4-5-6 special edition som vhs-box nån gång när jag var runt tio och under kanske två års tid såg jag minst en av filmerna i veckan (lördag/söndags-morgnar :h:) så har nog sett dem runt 50ggr var. Min lillebror såg den första Toy Story-filmen i princip varje vardagseftermiddag när han var liten skulle nog tippa att han sett den minimum 300 gånger. Sveriges väg till brons var en annan blockbuster på s:t johannesgatan.

 

Sett några nyare filmer som jag verkligen gillat flertalet gånger med olika folk på Padrinos vis men utan att säga innan vad jag tycker om den eller att jag sett filmen innan för att se deras reaktioner. Har nog sett Drive 5-6ggr på ett år men ingen annan har diggat den som jag =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The Man From Earth och Tron:legacy är nog de två filmer jag spammat mest på senare åren. Ingen särskild anledning heller, för ingen av filmerna är särskilt bra utan de har fungerat ypperligt som bakgrunds-surr vid grinden typ. Har minimerat i perioder och haft igång ljudet. TMFE fungerar bra så då filmen bara är en enda lång dialog i ett vardagsrum och tron:legacy för att det är bra musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett the place beyond the pines ännu? tänkte dra den ikväll, gillar gosling skarpt och storyn verkar badass så hoppas på en bra rulle!

 

TACK!!!

Den skrev jag upp för länge sedan att jag skulle se men har totalt glömt av!

Gillar också Gosling :mrgreen: :mrgreen: Crazy, stupid, love är helt underbar! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det introt måste ju fan vara top 10 all time bästa actionintrot typ. :h:

 

På tal om actionintron, hur i helvete får man den här rösten? Är det är ett skämt eller? :D Seriöst, hur mår man när man sitter vid en mic vid en dator och taggar såhär stenhårt när man pratar in voiceovern?

 

 

 

fniss, tror det är någon på SvS som tror jag är du =)

 

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Packar för Vegas nu och åker imorgon! Eller ja, åker till London imorgon och till Vegas tidigt dagen efter om man ska vara sån. Satte sommarmålet att springa en mil på en timme på 58:48 förut, kändes sjukt bra. :) Det är faktiskt löjligt hur mycket man kan prestera på bara vilja och inställning, trots att man är helt färdig efter 6km så börjar man argumentera med sig själv och hur otroligt wasteade den första halvan hade varit om man lägger sig ner och ger upp nu, och så justerar man det mentala varv för varv (8st i det här fallet) tills man har lurat sig själv länge nog att det bara är ett varv kvar. :)

 

 

Har fullkomligt pressat poker den här månaden och har fått både bra volym och resultat, har lyckats hitta "the zone" nästan varje dag och fortsätter att jobba på både det speltekniska och det mentala. Otroligt taggad inför livegrind efter en sådan utpumpning online och för de som inte läste min %säljartråd så ser mitt WSOP-schema ut såhär;

 

Event #56: $2,500 NLH

Event #57: $5,000 NLH

Event #60: $1,500 NLH

Event #62A $10,000 NLH Main Event

 

 

Beroende på sug och utfall så kastar jag nog in diverse andra turneringar runtom i staden också, om inte annat så kedjar jag fast mig vid cashborden. Ska försöka uppdatera en del här då jag vet hur kul det brukar vara att läsa dagböcker från livegrinders, och det brukar dessutom vara ganska kul att skriva också när man har lite nyckelhänder färskt i minnet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...