Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

WP att du orkar skriva ner allt, och wp på cashgameborden :)

 

Ty!

Om det så bara var din dagbok i hela dagboksdelen skulle det ändå vara värt att hänga här dagligen. Big ups! :-D

 

Sick praise, tack så mycket!

This :D

 

Jättetrevlig läsning iaf och bra resultat överlag ;)

 

Kul läsning. :)

 

Kul läsning! :-D

 

Tyty!

 

Riktigt trevligt att råkas, får bli fler gånger :)

 

Ja verkligen, bra spelat och jag antar att det inte är särskilt osannolikt att vi ses i barcelona? :)

 

Säger som dem andra här, rolig läsning!:) Finns det planer på att dra dit nästa år också?:)

 

Det finns det absolut! :)

 

gj, skön läsning :-)

 

VAFAN?!?!

 

Grym läsning JV! Ser fram emot nästa år och en ny rapport! (Förhoppningsvis tidigare)

 

Vegas verkar tråkigt........

 

Riktigt kul läsning=)

 

Tack för alla fina ord! Jag har nog sagt det förr och jag säger det igen; Alla som inte har varit i Vegas måste dit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Happ, då måste man skippa sin egen TR då. Välskrivet och intressant rakt igenom i vanlig ordning

 

Olagligt att skippa. Dessutom så tror jag att vi tacklade Vegas från lite annorlunda vinklar, tvivlar på att du hängde på Rio hela dagarna. :) Främst för att jag aldrig såg dig där. :( Ty!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gåller med , kul läsning!

Gillar framförallt dina reads/tells storys då en annan bara spelat live två gånger.., bjud gärna på fler sådana om du har nån gammal goding;-)

 

Tack! Jag ska försöka komma med liknande live-HHs efter nästa resa, Barcelona om en månad. :)

 

 

 

Drog på mig en slowrollad AC-förkylning som har suttit i ett bra tag och inte verkar vilja ge sig, botar så gott jag kan med golf-degening i soffan till dagens finalrunda i The Open. :) Tyvärr så jag har inte sett ett slag hittills under veckan pga störd dyngsrytm, och jag har inte fått några bettingtips från min polare heller. Jag gamblar hejvilt med andra ord och går mest på min magkänsla att Westwood inte kommer vinna, bets är lagda på Tiger, Scott och en liten långoddsare på Z. Johnson. Ska bli kul att raila!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka datum är du i Barcelona?

Vann du $1k rouletteflippen?

 

mvh AC-förkylning som fortfarande eskalerar åt det värre 8 dagar senare

 

1-7 September, kanske en dag till åt båda hållen då jag såg att det gick direktflyg från min stad till Girona! Det är ett riktigt nice event att ta sig till, tippar på enorm svenskuppslutning också. :)

 

Vilket av $1k-flipparna? :S Det blev ett par i den storleken och jag kommer inte ihåg så mycket mer än att vi sprang bra på blackjack och sprang (rullade?) kallt på roulette, nog breakeven give or take grus i slutändan på floorgamesen. :) Det skönaste flippet var dock när tre av oss käkade för $800 på STK och istället för att flippa om notan så sa jag att vi flippar den på roulette istället....klonk, freeroll dinner! Lagom berusade och på gott humör över freerollen så ser vi en All Saints-affär och en i gänget springer tillbaks till roulettebordet för att flippa $500 "så att han kan freerolla kläderna också" :D klonk igen och det blev en riktigt trevlig kväll med fylleshopping där vi gick runt i affären och reloadade öl efter öl. En liten bonus-mini-TR!

 

 

Ang. förkylning så börjar min släppa lite nu men den är lik förbannat där. Jag skulle vilja beskriva min förkylking som Varan-TV beskriver egyptiska porrfilmer; "Den är som en gaffel i en brasa, den ligger där och glöder men den finns kvar".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser.

 

 

Betat av imdb250-listan de senaste kvällarna, nu har jag exakt 100 filmer kvar! Blivit mycket Hitchcock lately och det har vart bra filmer, en favorit var nog Rope som påminde om Glengarry Glen Ross iom att båda filmerna utspelar sig som en pjäs, hela filmen i samma rum och actingen är riktad mot kameran/"publiken" oftast, rekommenderas! Någon som har sett hela 250-listan eller blir jag förste man att bestiga mt everest? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läser.

 

 

Betat av imdb250-listan de senaste kvällarna, nu har jag exakt 100 filmer kvar! Blivit mycket Hitchcock lately och det har vart bra filmer, en favorit var nog Rope som påminde om Glengarry Glen Ross iom att båda filmerna utspelar sig som en pjäs, hela filmen i samma rum och actingen är riktad mot kameran/"publiken" oftast, rekommenderas! Någon som har sett hela 250-listan eller blir jag förste man att bestiga mt everest? :)

 

Niklasvegas hade ett sånt projekt när Office db hade sin storhetstid och det faktiskt fanns många roliga dagböcker på pf. Osäker på om han kollade klart dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här med att ignorera P-böter för att slippa påminnelser har inte funkat hittills, har testat 3 ggr nu men åkt på brev varje gång. Inte med flit de senaste gångerna, den har bara flugit från vindrutetorkarna när jag inte har sett den innan. :) Fick dock en bra historia precis, kanske skulle testa den här approachen nästa gång jag ser dem?

 

[14:22:18] Panudamus: Haha my dad told a story, in the 60s the fine was like 20mk which is like 3€, some guy owned a business in the middle of the town and always parked in front of it on an illegal place

[14:22:21] Panudamus: He got a ticket every day

[14:22:26] Panudamus: Once he saw the parking supervisor

[14:22:34] Panudamus: And he told him they will run out of paper before he runs out of 20 bills :D

 

Det finns en P-plats på gatan som jag kan se från mitt köksfönster, även kallad railplatsen för man kan se direkt om man fått böter eller inte....klarade mig idag. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...