mgps Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 hnriksson har imponerat mest. och den största beh¨ållningne var väl ändå bluffen mot Peter Gunnarsson. hade varit ännu göttare om han synat, han verkadelite sugen. Citera
wingman Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Men LOL Hur vekt var det inte av christer björin att slänga färgdraget efter floppen? Solklar push all-in alla dagar i veckan!? Citera
vetgirig Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Men LOL Hur vekt var det inte av christer björin att slänga färgdraget efter floppen? Solklar push all-in alla dagar i veckan!? När motspelaren sitter på ett par så vinner man bara 1/3-del av gångerna. Man är stor underdog. Björlin vet inte om att motståndaren är tom och att han leder mycket marginelt i läget som uppkommit. Det är inte bra och slänga in pengarna i potten som stor underdog. Problemet är att Cris i det läget inte har tillräckligt med marker för att få motspelaren och lägga sin hand. Motståndaren pot-committar sig själv genom att spela som han spelar. Citera
il_genio Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Riktigt kul att i den bästa svenska produktionen äntligen få se något annat än allin-poker, som t.ex en flopp Ser fram emot nästa veckas avslutning, forza Henriksson Citera
Verbal__Kint Postad 11 Februari , 2007 Rapport Postad 11 Februari , 2007 Alltså ärligt... Jag skakade mindre än dansken när jag bilade upp mitt källargolv i höstas. Citera
Per162 Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Men LOL Hur vekt var det inte av christer björin att slänga färgdraget efter floppen? Solklar push all-in alla dagar i veckan!? Jag tycker att han antingen ska checka.. som bosse gjorde mot finnen.. eftersom han vet att dansken är aggressiv.. eller så bettar han pott för att visa att han har en hand och inte vill bli utdragen.. tycker hans bett var lite vekt Citera
wingman Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 När motspelaren sitter på ett par så vinner man bara 1/3-del av gångerna. Man är stor underdog. Björlin vet inte om att motståndaren är tom och att han leder mycket marginelt i läget som uppkommit. Det är inte bra och slänga in pengarna i potten som stor underdog. Problemet är att Cris i det läget inte har tillräckligt med marker för att få motspelaren och lägga sin hand. Motståndaren pot-committar sig själv genom att spela som han spelar. Ja du har rätt! Han hade nog så liten stack så att foldequity saknades. Det är väl cashgame-spelaren i mig som talar, där saknar man ju sällan FE. Grymt program! Håller med! Ken e riktigt rolig o bra, han verkar mycket bättre som kommentator än som spelare! Bara vince o mike som e bättre Citera
Hjort Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Grymt program! Håller med! Ken e riktigt rolig o bra, han verkar mycket bättre som kommentator än som spelare! Bara vince o mike som e bättre Bitchig kommentar Citera
Existentialisten Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Bitchig kommentar Men för fan... gå vidare i livet eller erkänn i alla fall den egentliga anledningen till varför du ogillar Ken... det luktar nästan psykisk sjukdom när aversionen inte det minsta avtar med tiden... tog han din censur-oskuld och vägrade gosa efteråt eller? Citera
Pires Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Att Ken är en bra kommentator tycker iaf jag att vi kan slå fast. Citera
Redondo Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag spelade in programmet, men missade att det tydligen varade längre än vanligt och missade därför slutet. Någon som kan redogöra hur det gick ? Citera
Suppe Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag spelade in programmet, men missade att det tydligen varade längre än vanligt och missade därför slutet. Någon som kan redogöra hur det gick ? Varade väl inte längre än vanligt utan det fortsätter nästa vecka? Citera
Existentialisten Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Att Ken är en bra kommentator tycker iaf jag att vi kan slå fast. En Boxholmare har aldrig haft fel... Citera
Bein Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag unnar dansken all tur han kommer ha i resten av programmet. Märks att pengarna spelar roll för han verkligen. Sen spelar han inte alls speciellt mycket sämre än de andra. GOGOGO DANSKEN! Citera
Pires Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 En Boxholmare har aldrig haft fel... exakt! att vara smarta är exakt vad vi är kända för:rolleyes: Citera
ebisumaru Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag unnar dansken all tur han kommer ha i resten av programmet. Märks att pengarna spelar roll för han verkligen. Sen spelar han inte alls speciellt mycket sämre än de andra. GOGOGO DANSKEN! Förmodligen var det inte just pengarna som spelade så stor roll för honom. Citera
wingman Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 bara jag som tycker att dansken liknar phralad ? Citera
padrinosftw Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Våra inspelnigsmetoder gör att kommentatorerna kan kommentera både på plats och i efterhand och utan att något läcker till spelarna. Jag kan garantera att ingen vid bordet hör något. Hur vi gör är en yrkeshemlighet. /Pär Carlsson Gissar på en glasvägg? Hade inget bättre för mig och kom ihåg att det var en disskution om det förrut. =) Citera
JoeFalk Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Hur fan skulle de våga låta Ken sitta bakom en glasvägg.... ?? Roadgame med dansken e ju möjligt då Och alla andra som han har ögonkontakt med.... Ken sitter väl o kör sina ordinarie tix med ögonen plus att hans tal känns alltid som eftersänt...( denna eftersändnings illusion finns oxå live;-) , Ken måste tränat en massa framför polisskolan som liten) Kan inte ngn kolla upp om de som har näsan mot kommentatorerna har högre vinstfrekvens än de med nacken mot glaset ?? once a cheater always a cheater .... Citera
sulla Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Jag unnar dansken all tur han kommer ha i resten av programmet. Märks att pengarna spelar roll för han verkligen. Sen spelar han inte alls speciellt mycket sämre än de andra. GOGOGO DANSKEN! Jag hade också varit bra mot dessa motståndare om jag haft det kortflytet dansken haft. Skicklighet kan inte mäta sig med tur i det läget. Citera
Colderose Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Min gissning är att kommentatorerna sitter i ett annat rum (i princip ljudisolerat) när de kommenterar. De bilder man ser på TV och som ger sken av att kommentatorerna sitter nära spelarna är sannolikt inspelade i efterhand (eller förhand). Citera
Santa_Bege Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 För mig kostar då inte ett öre att se webcasten, prova med internet explorer då ska det gå. Hur jag än gör måste jag välja hur jag skall betala min måndasavgift? Hur gör man för att se gratis? Citera
jojje2k Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Man behöver inte göra nånting. edit: WTF nu kan inte jag heller så gratis Citera
Joakim G Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 Min gissning är att kommentatorerna sitter i ett annat rum (i princip ljudisolerat) när de kommenterar. De bilder man ser på TV och som ger sken av att kommentatorerna sitter nära spelarna är sannolikt inspelade i efterhand (eller förhand). Allt utom inledningen är inspelat i efterhand. Citera
Recommended Posts