Gå till innehåll

SAJT: Bet365.com


martenmania

Recommended Posts

  • Svars 186
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu när jag skulle casha ut fick jag upp detta meddelande.

 

"The payment method you have used to fund your account cannot be used for online withdrawals. Please contact us to arrange a withdrawal from your account."

 

Vad menar dom med det? Jag har ju cashat in med Neteller, fattar inte varför jag inte kan ta ut med det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag skulle casha ut fick jag upp detta meddelande.

 

"The payment method you have used to fund your account cannot be used for online withdrawals. Please contact us to arrange a withdrawal from your account."

 

Vad menar dom med det? Jag har ju cashat in med Neteller, fattar inte varför jag inte kan ta ut med det också.

 

Titta på sida ett i detta ämne så hittar du hur du gör..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@Martemania, jag kommer inte ihåg exakt gången, men det var inga problem att sätta in pengar på neteller från bet365.

Sätta in är inga problem, men cashout måste göras från neteller, dvs man begär transfer från merchant på netellers sida, lite krångligare än normalt.

 

Gjorde just ett uttag.

Fick detta brev som förklarar hur man gör ett netelleruttag från bet365..

 

Dear Sir

 

Thank you for your e-mail.

 

In order to make a withdrawal, you need to log into your NETeller

account at http://www.neteller.com and request a "Transfer From" a merchant.

 

Our merchant code is BET34725 and the merchant account ID is the

username for your betting account.

 

Bet365 offer 1 free NETeller withdrawal every 28 days, subsequent

withdrawals within this period are charged at $15.

 

 

Mr_Mitac

 

Men vad fan... NETeller säger att mitt konto måste vara i USD för att jag ska kunna ta ut pengar från Bet365, och mitt konto är i EUR... Vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad fan... NETeller säger att mitt konto måste vara i USD för att jag ska kunna ta ut pengar från Bet365, och mitt konto är i EUR... Vad göra?

 

Jag hade samma problem själv för länge sedan... Tror det beror på att sportsbettingkontot är i USD. Jag har för mig att du kan ändra valuta till EUR om du mailar supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara uppdatera er med att säga att jag drog iväg ett mejl till supporten som förklarade min situation. De bad om numret till mitt Neteller-konto, och någon dag senare fick jag pengarna. Smidigt, schysst support, jäkligt tråkigt att de inte har några reloads eller liknande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Skickade ett mail till bet365 efter att ha spelat 250 raked hands, mindre än 10 minuter efter det hade jag fått pengarna insatta och ett svars mail. Har aldrig väntat längre än 20 minuter på ett svar från dem.

 

Ni ska kontakta svenska supporten, glöm engelska de svarar aldrig. dock ska det vara innan kl 23.00 (kanske några andra tider under helgerna).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste själv berömma dem. Engelska supporten svarade efter 3 dagar. Men den svenska supporten är riktigt bra. Väldigt bra support. Inga konstiga svar utan rakt på sak och förklarar direkt, jag är som sagt väldigt nöjd med det pokerummet- Rekomenderas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vänner,

 

Jag gjorde ett konto på "sports betting"-delen. Laddade ner pokerklienten och försöker skapa ett konto där, men det går inte. När jag skriver in min e-postadress, så står det att den ej accepteras (det är givetvis samma e-post som jag använde till "sports betting"-delen). Det är väl så man ska göra? Det var så himla länge sedan jag startade upp med Expekt, så jag har glömt hur det fungerar.

 

Jag testade också att använda användarnamnet från "sports betting"-delen och logga in på pokerklienten, men det gick inte.

 

Är det någon som har en liten förklaring till hur man ska gå tillväga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Jag gjorde ett konto på "sports betting"-delen. Laddade ner pokerklienten och försöker skapa ett konto där, men det går inte. När jag skriver in min e-postadress, så står det att den ej accepteras (det är givetvis samma e-post som jag använde till "sports betting"-delen). Det är väl så man ska göra? Det var så himla länge sedan jag startade upp med Expekt, så jag har glömt hur det fungerar.

 

Jag testade också att använda användarnamnet från "sports betting"-delen och logga in på pokerklienten, men det gick inte.

 

Är det någon som har en liten förklaring till hur man ska gå tillväga?

Du måste använda samma pokeralias som du hade tidigare på prima och ha aktiverings koden som du fick när du registrerade. Har du inte aktiveringskoden ber du bet365 om primas sida där man skriver sin alias och får koden skickat till mailet igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga....

har försökt ringa till BET365 på det angivna numret som finns på deras hemsida men finns ingen abonnent med detta nummer...

kommer nämligen inte in i min mail-låda så kan inte skicka mail till dem

detta är numret är det kanske ngn siffra som ska bort?

00800 12 365 365

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga....

har försökt ringa till BET365 på det angivna numret som finns på deras hemsida men finns ingen abonnent med detta nummer...

kommer nämligen inte in i min mail-låda så kan inte skicka mail till dem

detta är numret är det kanske ngn siffra som ska bort?

00800 12 365 365

 

Det finns ett annat nummer listat också: +441782 684 757.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni ska kontakta svenska supporten, glöm engelska de svarar aldrig. dock ska det vara innan kl 23.00 (kanske några andra tider under helgerna).

 

Jag har bara goda erfarenheter av den engelska supporten. Skickade e-post till supporten då jag inte fick min "verification code". Fick svar inom en timma på en söndag kväll.

 

Edit: För någon vecka kontaktade jag också supporten angående att jag ville ha min $50 bonus. Inga problem där heller. Den sattes in efter några timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är det någon som har provat att ta ut pengar till VISA-kort? Jag valde att sätta in pengarna den här vägen, och skulle tycka att det var ett smidigt sätt att ta ut också. Någon som har testat det, och vet hur länge det tar?

 

Jag såg i ett tidigare inlägg att de vill ha foto på pass och kreditkort. Är det verkligen så om man har sitt eget kort också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg i ett tidigare inlägg att de vill ha foto på pass och kreditkort. Är det verkligen så om man har sitt eget kort också?
Nej det har de ändrat för nordiska kunder så det inte behöv längre. Så stod det iaf i det mail jag fick tillbaka när jag klagade på att jag inte var sugen på att lägga ner tid på fixa fram bilder och skicka dit. Men alla ställen kan ju får för sig att det är något skumt på gång och kräva in dem ändå när de känner för det.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...