Gå till innehåll

Ken Leenard talar ut om Kengate


wigren

Recommended Posts

Att någon funderar på att blåsa någon är ju inte heller nåt att bry sig om direkt om du inte är den som kommer bli blåst.

Men trots det har pokersverige inte släppt en 7 år gammal story.

 

Ja varför skulle man vilja förhindra fusk, eller falska löften i marknadsföringen för den delen?

 

En gång medveten fuskare, alltid fuskare.

(Dito för medveten lögnare.)

Mer info till alla för att kunna rensa boss och skräp från andra människor. IMO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 217
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vem mer tror inte att han kommer att stänga bloggen?

 

App app app, eller vad fan det heter...

Kentas blogg är en s.k. microblogg. Precis som min egen.

 

Att jubla över 4tusen besökare är löjligare än allt löjligt som någonsin haft ett löjes skimmer över sig. Det är zip, zero, nada och kommer aldrig att generera en enda krona i reklampengar.

 

Här kommer vi återigen in på pokerspelarnas övertro på sin egen betydelse.

Gemene man vet för helvete inte ens vem Kenta är.

 

Småbrudarna som skriver modebloggar har uppåt miljonen träffar per dag.

Bara att kolla på "Bloggportalen.se".

 

Linda Rosing har en jävla massa folk som följer henne, bara för att hon är en komplett "airhead" som folk tycker är fascinerande.

Norinder påstod sig ha 15-20tusen träffar per dag, när sanningen låg kring 200...So much for Your own brag...:-D

 

Pokerbloggarna är SÅ jävla SMÅ i bloggvärlden, så ni fattar det inte.

Lev i er villfarelse, stackars människor, och tro att pseudonymen "Ken Lennard" någonsin skulle kunna tjäna mer än kaffepengar för sin blogg...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det har du rätt i då är 4k om dan inte så mycket. Bara att inse att småflickekläder är mycket större än poker. ;-)

 

Thats reality. Svårt att hacka i sig om man är ett s.k. pokerproffs och tror att röda mattan rullas ut även vid seveneleven...:-D

Pokersvängen är så minimal i Sverige, att det förmodligen leder till banning på livstid ifall man redovisar siffrorna.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att någon funderar på att blåsa någon är ju inte heller nåt att bry sig om direkt om du inte är den som kommer bli blåst.

Men trots det har pokersverige inte släppt en 7 år gammal story.

 

Jo det är det. Om man har moral i kroppen försöker man alltid förhindra brott eller motverka kriminella handlingar som skadar andra även om det inte har något att göra med en själv. Om man riskerar att skadas eller dylikt är ju ett bra argument till att man kan få en free pass men generellt har det ju ingenting att göra med om man själv skadas eller inte.

 

Samma sak som om man vet att någon är otrogen, då är det ens plikt att se till att det kommer fram. (genom att säga till den otrogna att berättar inte du så berättar jag.)

 

En del verkar resonera att man inte ska lägga sig i om man inte har något med det att göra men jag anser att det är ens plikt som samhällsmedborgare och bygger på att man har respekt för sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt kul att läsa texterna i bloggen där anonyma jobbar stenhårt på att få till en så fin och korrekt svenska som möjligt =)

 

Ken är duktig. Jag också.

 

Back to topic. Mest intressant är givetvis att läsa det som uppdagas... i en version iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om min vän var otrogen skulle jag absolut inte säga nåt till hans/hennes partner, men jag skulle säkert ta ett snack med honom. Om en väns partner skulle vara otrogen skulle jag försöka få reda på om han "i ett helt hypotetiskt fall" skulle vilja veta om hans tjej var otrogen. Diskussionen skulle initieras på fyllan efter att ha gått igenom en massa filosofiska frågor först, för att inte väcka misstanke. Skulle sen göra en av mina berömda soul reads (jag är känd för dem på CC (hhhrrm HOST (jag måste satt nåt i halsen, ursäkta))) för att bedöma om han verkligen, verkligen vill veta. Om jag bedömer att han vill det så berättar jag efter att ha tvingat i honom ännu en whiskey och slagit upp en till.

 

Att inte följa ovanstående protokoll bedömer jag som jävligt dålig moral och kompisskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"att ha gått igenom en massa filosofiska frågor först"

 

...är så jävla Klyka.

Om polarn har vänstrat håller man käften. Punkt. Varför öht bry sig i ett förhållande som man själv egentligen inte vet jackshit om?

 

Är man själv sugen på polarns brud så kan man ju gola. Det gör en till en fin kille i damens ögon och till en idiot i polarnas ögon.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"att ha gått igenom en massa filosofiska frågor först"

 

...är så jävla Klyka.

Om polarn har vänstrat håller man käften. Punkt. Varför öht bry sig i ett förhållande som man själv egentligen inte vet jackshit om?

 

Är man själv sugen på polarns brud så kan man ju gola. Det gör en till en fin kille i damens ögon och till en idiot i polarnas ögon.:-D

 

Nu läste du inte mitt inlägg ordentligt. Jag sa att man aldrig golar på polaren. Det filosofiska samtalet var om polarens tjej är otrogen mot honom.

 

Läs om, läs rätt. :mrgreen:

 

Men som sagt, nu är vi OT.

 

Fake edit: Filosofiska fyllesamtal är så jävla Klyka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Roffe. Man kan berätta för polaren att han är en jävla idiot, men det är upp till polaren att berätta för tjejen att han är en idiot.

 

Håller med ValterEgo som håller med Roffe........ <--- en jävla massa punkter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kelly: Daddy, what makes men cheat on women?

Al Bundy: Women!

 

 

Man måste väl inte ha moral-glösögonen på, för att vilja minimera / eliminera pokerfusk?

Ett lågsiktigt fett EV+ för alla seriösa.

 

Förstår inte riktigt riktningen på tråden längre... (om än roande).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gud vad jag tycker synd om dina kompisar (om du har några kvar)

 

Well, jag har väl inte så mycket kompisar för jag tål inget trams.

 

Du verkar ju dock sjuk i huvudet om du tycker att man ska ljuga och backa upp sin kompis att göra fel. Äktenskapsbrott är rätt vedervärdigt imo. Att bara mörka det är att acceptera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med fullt ut. Nu tror jag ju att det mest beror på att Emilio själv aldrig fått knullt...:-D

 

Nu förstår jag inte riktigt relevansen i det hela men i alla fall.

 

Nej jag knullar inte och du är en jävligt snygg kille med en elitidrottares kropp i dina bästa år med en grym förmögenhet på banken, savant är du också.

 

man golar aldrig på en polare... det är ju basic friendship 101 liksom...

 

Nice kille. Jävligt coolt. Man golar inte. Brödraskap och allt det där.

 

Dessvärre total avsaknad av ryggrad.

 

Håller med Roffe. Man kan berätta för polaren att han är en jävla idiot, men det är upp till polaren att berätta för tjejen att han är en idiot.

 

Man behöver inte ens ta personlig ställning imo om han är en idiot eller inte. Huvudsaken är att sanningen kommer fram bara. Man snackar ju givetvis med polaren först och typ ger han 3 månader, vet inte hans brud om det så säger man att man måste säga det liksom..

 

 

Kul att MikeTime dunkar rygg och håller med trots att han passerat klimakteriet för många år sedan. Verkar inte som att människor lär sig och blir vettigare med ökad ålder heller.

 

Vidriga människor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, jag har väl inte så mycket kompisar för jag tål inget trams.

 

Du verkar ju dock sjuk i huvudet om du tycker att man ska ljuga och backa upp sin kompis att göra fel. Äktenskapsbrott är rätt vedervärdigt imo. Att bara mörka det är att acceptera.

 

Kan eventuellt vara pokerforums mest korkade inlägg genom tiderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...