Gå till innehåll

Poker/bowling-gamblerz-27mars


JohnH

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fett kul! jag e lite sugen på å dyka upp :]

 

Komsi komsi. Dock har JohnH fixat en alkomätare och man måste blåsa minst 1%. för att få vara med i turneringen.

 

Jag har mejlat över alla namn på er, som är anmälda via mig, till gamblerz. Ni behöver alltså inte logga in el nåt sånt.

 

Oki doki, blir att avboka "ena jag" innan turneringen för jag har reggat mig och är redan så himla klyven ändå...

 

Ni som inte är med i buffeljorden via söder/huddinge... ta er till bowlingen 14.45.

 

Chansar på att jag blir lite sen även om målet är att ta mig vidare från Söder kl 14:15. 4:an från Krukan till Fridhemsplan och sen Orient Express fram bör inte ta mer än 20-30 minuter men nu måste jag slåss med galna lönehelgsvenssons också....

 

FYI, sms och mms kommer att ignoreras imorgon alternativt besvaras med okvädningsord om era respektive utseenden :evil:

 

Det är lugnt. Vi mobbar dig via forumet, Facebook och MSN istället. :twisted:

 

Väldigt sent förslag: 1 rebuy per skalle första timmen, men bara vid bust? Surt om någon setuppar ut sig efter en kvart, när vi är där för å umgås. :) vad sägs?

 

/SK

 

+1 Blir bara extra värde, mer roligt och så minskar mina chanser att åka ut först lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ojoojoj, världsrymden anfaller, spriten flödar, städer faller. MikeTime ska till Stockholm och dricka STARKSPRIT och svina runt!! :shock:

 

Blir nog inte så mkt starksprit faktiskt. Tror jag ska satsa mer på öl den här helgen. Om du kommer kan vi dansa, skratta och kramas i våra olika rus! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...