Gå till innehåll

Poker/bowling-gamblerz-27mars


JohnH

Recommended Posts

Ja det var verkligen helt sjukt! Alltså att jag lyckades få ner några käglor mer än dig. Att du spöade krippa i såväl bowling som dart var ju mindre oväntat :)

 

 

Tyvärr blev det ju inga pokermarker för dig för näst bäst ;)

Undrar fortfarande hur det gick till när man vann bowlingen, ingen stjärna på bowling direkt :-)

 

Allt jämnar ut sig i livet. Sämst i bowlingen (till och med sämre än jag brukar vara) men vinst i turren. Lyckligtvis är det ju det senare som ger resultat i plånboken.

 

Tack alla för trevligt sällskap och till John för supertrevligt initiativ!

 

 

Grattis till turrevinsten, några all in flips åt rätt håll och sen mot slutet var du ju odödlig. Hade väl behövt iaf 2 dubblingar för att komma upp jämnt med dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Allt jämnar ut sig i livet. Sämst i bowlingen (till och med sämre än jag brukar vara) men vinst i turren. Lyckligtvis är det ju det senare som ger resultat i plånboken.

 

 

Jag sa ju att han är Sveriges svar på Daniel Negreanu, dvs bäst! :-D

WP J-E!

 

Väldigt trevlig kväll måste jag säga, och tack till JohnH för att ha styrt upp allt. Mycket fint!

 

Efter att ha hoppat in en halvtimme som dealer på ett cg-bord (utan rake) inser jag ju att jag måste quit my day job eftersom jag tjänar 4x mer i timmen på att blanda kort som på att sälja cyklar. I dricks alltså, och då är jag ändå inte speciellt bra på att blanda och dela ut kort! WTF :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sa ju att han är Sveriges svar på Daniel Negreanu, dvs bäst! :-D

WP J-E!

 

 

Tackar, förstås egentligen en absurd jämförelse men beröm slickar jag alltid i mig.

 

Mot slutet hade jag ett enormt kortsnitt, fick bland annat min första royal (vad jag kan erinra mig).

 

Kändes det A) Väldigt pinsamt eller B) Jättepinsamt att ni bägge dök upp i samma glasögon? ;-)

 

D) Tänkte inte ens på det.

 

I efterhand känns det förstås bra, att dela smak med Lisa uppfattar jag som en kvalitetsstämpel så länge det inte gäller musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jennez plan för kvällen:

 

1) Hålla sig nykter

2) Kamma hem storkovan

 

Jag lyckades bara med ettan och även det brast lite. Enoutad i turren. Egenhändigt bortslaskad i cashgamet. The End.

 

Jag fick dock slakta alla i racingsimulator! Woohoo! Vrakman kommer att påstå otherwise men han har fel (som vanligt).

 

Var btw enormt värde på alla cg-bord eftersom fylleriet sprängde alla gränser. Tror aldrig att jag sett ens i närheten av ngt liknande på det stället. Vet inte hur många glas som gick i golvet men det var ett antal. Dessvärre hade jag innebandymatch idag, annars hade jag stanna toch hämtat upp backet. (<- in before hån om att jag komemr med svepskäl)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4a i turren o backa rakt ut i cashgame. Jag behöver inte ens vara halvt invalid för att inse att det är svindåligt värde. Klart jag lirar till kontot är tomt ändå. Bäst när det gäller....

 

 

Trist att höra att du backa rakt ut i cashgamet. Tycker iaf att du spela jävligt stabilt i turren och var en plåga att ha dig och din stack bakom sig hela tiden

 

Jag fick dock slakta alla i racingsimulator! Woohoo! Vrakman kommer att påstå otherwise men han har fel (som vanligt).

 

 

Jag går i god för dig här då jag stod bakom och kollade och det var nog inget snack om vem som var racing kungen här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag går i god för dig här då jag stod bakom och kollade och det var nog inget snack om vem som var racing kungen här

 

Och jag har också fått svar på varför jag kom sist, näst sist och tredje sist. Jens upptäckte när jag var inne på sista banan att jag körde en liten "genväg" över en avspärrning som gjorde att jag kom in på FEL bana. Haha. Där får man för att man försöker fuska! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag har också fått svar på varför jag kom sist, näst sist och tredje sist. Jens upptäckte när jag var inne på sista banan att jag körde en liten "genväg" över en avspärrning som gjorde att jag kom in på FEL bana. Haha. Där får man för att man försöker fuska! ;)

 

 

Det var ju helt klart collusion av dig och Jens. Jag leder loppet och helt plötsligt ska jag varva dig för att du tagit en "genväg" och då råkar du bara prejja mig så Jens kör förbi.. solklart fall :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hustlade söderkrippa på en 500ing på long driving competition i golfsimulatorn...

 

Tro det eller ej men jag spelade nästan ok i turren. Blev tokfull. Bustade när jag skickade in degen med ATs mot FIs KJs. Jag floppar tvåpar men får tyvärr bevittna schoolboks första royal innan handen var över. Spelade bort varje korvöre på cashgame. Vi tömde baren på all öl redan innan kl 24. Oturligt nog så hade de vin kvar. Väckte grabbarna som sussade i soffan på gamblerz o drog hem med taxin. En bit efter kl 06.00 säger mobilen.

 

Har idag kollat på extreem fishing, druckit påskmust och mår som jag förtjänar.

 

MEGcQszTX.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för en enormt trevlig tillställning John! Tyvärr hinkade man ju lite väl friskt vilket medförde en rejäl baksmälla när man tog det mindre genomtänkta beslutet att sluta dricka klockan 22 (!) som i sin tur resulterade i en blixtrande huvudvärk och en taxiresa hem redan runt midnatt.

 

På grund av extrem trötthet i kombination med huvudvärken spelade man ju som en åsna i turren och lyckades bluffa bort halva stacken mot en kåk och resten rök med 99 när fi hittat flushen redan på flop... Inte spelade man ju bättre i cg:t direkt även om man höll sig flytande bra länge trots allt.

 

Måste även posta en bild på allas vår Ola som skapade en ny trend igår. Han hittade en urgammal flaska med smörkolashots på Gamblerz och genast skulle alla andra också ha denna vidriga dryck. Flaskan lämnades tillbaka till bartendern helt snustorr. Wp Ola!

 

7a0d7082.jpg

 

För övrigt är den bästa bilden i tråden den som John postade nyss... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades inte klonka en enda flippgryta hos JohnH. Började turren rätt stabilt men blev sedan kortdöd kortstack efter nån semidum pott där jag gav bort halva stacken. Fold, fold, fold, fold, all in, bust.

 

CG var en enda lång sjukdomsjournal. Självförvållat rus (eller wtf, jag blev nedsupen med svepskälet att det var min födelsedag, tack för det, framför allt JohnH som fixade fri bar åt mig) blev huvudvärk som blev dumhet som blev illamående som blev två inköp back. Snark på soffan, taxiresa hem och där kom så äntligen klonken: Bästa sovplatsen i en övernattningslägenhet intill JohnHs lägenhet. Morgonen saluterades med Extreme fishing, chips och chillinötter, vilket var precis vad som behövdes som återställare.

 

Kom hem för en halvtimme sen. Phew.

 

På nåt sätt har jag ändå lyckats ha sjukt kul, och vill därför tacka JohnH för gästfriheten och det eminenta arrangemanget, samt alla andra som var där och som det var riktigt trevligt att få träffa igen eller för första gången. På återseende!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla som var där och gjorde helgen riktigt rolig! Extra tack till John som styrde upp allt, hoppas du fick in alla pengar du hade lagt ut.

 

Hoppas det var ok att jag inte väkte dig när jag gick Klyka, jag visste att du inte hade nån tid att passa så jag tänkte att det var nog ok.

 

 

 

 

Hygglo biljardar. Vad är mest shiny, klotet eller hygglos skalle?

26577_424836578451_610578451_5255707_2159814_n.jpg

 

ZING!!! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o från det ena till det tredje... hur kunde miketime glida runt med nordic betreklam under kvällen? Är jennez fantomduktig på att övertala folk? Var det en snygg nordicbettjej som frågade? Har miketime mörkat sin kärlek till bolaget? Var han aprak och missade vad som stod på klisterlappen?

 

 

Ni kan ju gissa vem som satte klisterlappen på toan.. Han kan bara han vill :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o från det ena till det tredje... hur kunde miketime glida runt med nordic betreklam under kvällen? Är jennez fantomduktig på att övertala folk? Var det en snygg nordicbettjej som frågade? Har miketime mörkat sin kärlek till bolaget? Var han aprak och missade vad som stod på klisterlappen?

 

 

Ni kan ju gissa vem som satte klisterlappen på toan.. Han kan bara han vill :)

 

Du är levlad på så många plan John så det är lika bra att glömma att försöka förstå logiken i det hela! :-D

 

(Sen måste man ju faktiskt erkänna att Jöns NB-brudar håller hög klass. Synd att pojkarna inte riktigt var lika stiliga...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, som ni såg var det en hel del som gick runt med NB-logga och vi var bara tre st som var tvungna att bära den. What can I say? I work well eller ngt.

Som ni märkte dök Expekts VIP-event upp på Gamblerz också. Allihop gick därifrån med varsitt NordicBet-scratchcard på fickan. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas det var ok att jag inte väkte dig när jag gick Klyka, jag visste att du inte hade nån tid att passa så jag tänkte att det var nog ok.

 

Helt OK, Rent av tacksam är jag. Jag vaknade till lite halvt när klockan ringde, men sen är minnet suddigt.

 

Funderar fan på att sätta ignore på hela denna tråd och alla som deltar i den. Inte ett dugg bitter.

 

Kan man sätta ignore på sig själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...