Gå till innehåll

Poker/bowling-gamblerz-27mars


JohnH

Recommended Posts

Tjena,

 

Same same info but not different! Plocka med kontantes för allt. Jag kommer dessutom va jävligt full... GAMMBLERZZZ

 

Jag har skramlat ihop lite pokerpolare, 25st, för en heldag med kul grejer.

 

 

Planen för lördagen är att köra lite bowling, flipper, golf, dart, ölhävning och andra aktiviteter mellan 15.00–17.30. Middag 17.30–19.00. Pokerturnering 19.00 på GAMBLERZ. Vad som händer efter pokerturren kan vi försöka komma fram till gemensamt men det troliga är att folk vill olika saker. Gissar på 1. Vara kvar och spela poker. 2. Gå ut på krogen. 3 Åka hem och sova. 4. Vara kvar och dricka upp vinstpengarna.

 

Up to you!

 

 

Bowling 150kr/person om man kör en timme (räknat på 3pers/bana. 8banor är bokade)

 

Golf: ca 50kr/person (vi hyr 1h och viftar bara iväg bollen och ser vem som slår längst el kortast)

 

Smålir: Jag har hyrt ett helt rum innehållande 4darttavlor, 2 fussball etc från att bowlingen är klar till vi ska käka. De snackade om de ev skulle fixa guitarhero till vi är där.

 

Andra aktiviteter: (6-spårig bilbana, 36m lång 1600kr/h), fotboll, shuffelboard, arcadraicing, biljard, lerduveskytte, kolla på rollergirls...

 

Vill ni gamea annat än bowling, dart, fussball, slå-långt-golf.. hojta till i tråden.

 

Middag: 100kr (käk på gamblerz; chilimat, bröd + bärsa ingår)

 

Pokerturren: 600kr. Ni pröjsar på plats.

 

OBS!

Näst sämsta och näst bästa resultatet i bowlingen (första serien) kommer resultera i extra priser ...och tänk på att det är minst 5 personer som spelar poker på heltid så är ni inte superduktiga, köp en massa öl till spelarna runt er.

 

Jag kan ha missat något viktigt, hojta till isf.

 

Cheers!

 

OBS, jag kommer inte ge er tillträde till GAMBLERZ turre. Ni måste alltså ha medlemskap eller fixa via någon polare som redan är medlem. Skicka PM till mig om ni vill hänga med på bowling och middag (förnamn, efternamn, telenummer, vad ni vill joina). Om ni bara vill spela turren är det alltså bara att anmäla er som vanligt via deras nummer. Kan dock vara begränsat antal platser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur åker ni, kanske kan sikta in på samma tåg?

 

27/3 Hallsberg, avg 8:35, tåg 634

28/3 Sthlm, avg 13:07, tåg 175

 

En av vägarna glider vi i 1:a kl men kommer inte ihåg vilken. Obligatoriska 20-50:- grytor på tåget btw. Och pluntfrulle.

 

Jag är också redan anmäld. Vilken tid går tågen ni åker med och går det till/från Degerfors också?

 

Se ovan. Inget av tågen passerar Dg tyvärr men sväng förbi mig och ställ bilen här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte kolla vilken av turerna ni åker 1a klass.

Bilar troligvis till Örebro och går på tåget där

 

Gör gärna det men då hamnar du inte på vårat tåg eftersom det går via Katrineholm! :-D

1:a klass hade vi visst på 624, alltså Hpbg-Sthlm.

Säger som till Hygglo - ställ bilen hemma hos mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör gärna det men då hamnar du inte på vårat tåg eftersom det går via Katrineholm! :-D

1:a klass hade vi visst på 624, alltså Hpbg-Sthlm.

Säger som till Hygglo - ställ bilen hemma hos mig.

 

Tar nog tåget från karlstad ist, får sitta o spela kinapoker med mig själv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gäller medlemskap på gamblerz, som du la till lite text om i första inlägget john, så var det väldigt enkelt kirrat när Crappy och jag var upp till sthlm för ett tag sen. Vi ringde bara upp samma kväll och frågade "kan vi komma och spela?" så var det grönt ljus. Behövde inte namedroppa eller nånting :mrgreen:

 

Fanfanfan, att jag missar det här :-(

 

*snabb-edit* WP Torax ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zoink!

 

För er som inte varit med innan är det ungefär såhär det går till med stekarJennez (vad är det han steker egentligen...) & JohnH på partaj:

 

Förfesten börjar på 03:50 i filmen.

 

Jag är gärna med i bowlingen iaf även om jag suger, sen köra bil bör jag bokstavligen kunna mosa alla när ni försöker köra om mig men är lite rädd för hur mycket det kommer att kosta mig i reparationerna...

 

Jag får väl fortfarande vara med och leka? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...