Gå till innehåll

Poker/bowling-gamblerz-27mars


JohnH

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Zoink!

 

För er som inte varit med innan är det ungefär såhär det går till med stekarJennez (vad är det han steker egentligen...) & JohnH på partaj:

 

Förfesten börjar på 03:50 i filmen.

 

Jag är gärna med i bowlingen iaf även om jag suger, sen köra bil bör jag bokstavligen kunna mosa alla när ni försöker köra om mig men är lite rädd för hur mycket det kommer att kosta mig i reparationerna...

 

Jag får väl fortfarande vara med och leka? :-P

 

Respect!

 

Hade inte sett denna på ett tag, ty.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är välkommen på middagen liza. Antar att du hoppar bowlingen för att din kille inte vill att du ska se andra killar nakna?

 

Det ryktas också om att det kommer en limmo. Tyvärr kommer den bara ta 12pers så någon form av naturligt urval kommer ske vid min lya. Vi får se vilka som drar nitlotten och får åka buss. Tio över två avgår dessa fordon iaf från johnh's mansion mot ballbreaker. Detta gäller alltså er muppar som ska ses innan bowlingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ryktas också om att det kommer en limmo. Tyvärr kommer den bara ta 12pers så någon form av naturligt urval kommer ske vid min lya. Vi får se vilka som drar nitlotten och får åka buss. Tio över två avgår dessa fordon iaf från johnh's mansion mot ballbreaker. Detta gäller alltså er muppar som ska ses innan bowlingen.

 

Jajjemän, stekig humvee-limo är fixad! Finns fyra platser kvar. Vill även passa på att anmäla två gubbar till till hela eventet.

 

Vilka fyra som åker i limon avgörs på torsdag kl 21.00 då de fyra bästa i en freeroll på NordicBet kommer att klonka seats. Lösenord kommer senare.

 

Schtek! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm kommer d va några regs från gamblerz med på grejerna innan (ballbreaker etc) låter ju sjukt kul men vill ju inte stå som åsnan ingen känner i ett hörn...

 

//Vurra

 

Äh, det är absolut inte så att alla känner alla i den här grejen. Vissa känner en, några känner fler. The more the merrier!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

John: Jag är väl inbokad? Dock har jag ett viktigt årsmöte på Söder 13:00 så jag är framme vid Fridhemsplan vid 15-16-tiden.

 

Kör vi catering till Gamblerz?

 

Kan nog bli catering ja. Not decided yet.

 

Helenes Krog på S:t Erikkgatan 87 låter bättre imo. Där kan vi klämma i oss varsin 900 grams Sirloinstek för att vara ordentligt mätta (eller kräkfärdiga).

Finns ifs annat bra mat där också: http://helenes.se/pdf/menu_vasastan_en.pdf

 

Är lite bråttom att bestämma för Helenes vill vara en "finkrog" och kräver bordsbeställning i förväg.

 

Synd att Linas (systerkrog till Broncos) lagt ner på Hantverkargatan. Murkelsås och en ordentligt fin köttbit + en flaska god rött till det är mums!

 

Ja för tusan! Ingen reunion är komplett utan jm_j! :h:

 

Wee! Jag har funderat på att bjuda på en oväntad överraskning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har funderat på att bjuda på en oväntad överraskning...

 

Mintuu eller lakritsshots? ;)

 

Nej.

 

...somna ovanpå bordet?

 

Inte det heller, dessutom har jag somnat på pokerbordet på dom flesta ställen så skulle jag göra det igen är det inte direkt oväntad... Eventuellt ovantäd skulle vara isf att göra som jag gjorde för ca 1 1/2 år sen när jag somnade, ramlade bakländes och när jag skulle upp igen blev det kaduns duns när jag slog huvudet mot pokerbordet och ramlade ner en gång till...

 

Jag kommer styra från John så det finns lite plats i min fina volvo om det behövs :)

 

Bokar bagageluckan från Gämböölz. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

limo-1.jpg

 

Den här fina bilen kommer vi att åka i på lördag. Vissa av oss har givetvis självskrivna platser, bl.a JohnH, några ur NordicBet-personalen och ett par journalister.

Det finns dock fyra platser över och limon kommer att ta oss från söder (lunchar där ngnstans) hem till JohnH för pick up och sedan vidare till Ballbreaker.

 

Hur får man plats? Jo, Jennez har kommit på det kuliga upplägget med en frirulle som går av stapeln på torsdag kl 21.00. Top fyra får åka med.

 

Namn: Limo freeroll

Datum: tors 25 mars

Tid: 21.00

Password: fiskbil

 

1500 i startmarker, normal struktur, freezeout.

 

Obs! Priset kan inte bytas mot någonting. Om man inte kan delta återgår priset till NordicBet som passar det vidare till femteplaceringen etc.

 

Edit: I schtekriden ingår givetvis några flaskor skumpa. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...