Gå till innehåll

Poker/bowling-gamblerz-27mars


JohnH

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har mejlat över alla namn på er, som är anmälda via mig, till gamblerz. Ni behöver alltså inte logga in el nåt sånt. Allt är klart. Bara o dyka upp med en sedelklämma fylld med 100ingar så börjar festen.

 

Vi har också 8 bowlingbanor som vi fyller upp till sista plats. Det brukar iof alltid vara nån tomte som ska gifta sig, få halsfluss eller brutna revben så är någn mer jättesugen o va me, skicka pm till mig så löser vi det. Ballbreaker shufflar ihop vem som spelar med vem på varje bowlingbana så skippa planerna på att spela ihop med din bästis. Allt är riggat o klart. Jag kommer ju obv spela med brudarna.

 

 

...o som sagt tidigare, vill/kan/får ni inte vara med på förfesten så kan ni gå raka spåret till gamblerz o köra turren. För er som är medlemmar där alltså.

 

Så, nu kanske jag får lite mindre antal mejl idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt är riggat o klart. Jag kommer ju obv spela med brudarna.

 

Du menar bruden? Mig veterligen bara en som kommer köra bowling och det är inte Lisa. ;-)

 

Aja, jag hade faktiskt limon i beredskap för transport för samtliga till Söder om vi hade behövt det. (enkla poäng som jag aldrig behöver leva upp till nu) :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar bruden? Mig veterligen bara en som kommer köra bowling och det är inte Lisa. ;-)

 

Aja, jag hade faktiskt limon i beredskap för transport för samtliga till Söder om vi hade behövt det. (enkla poäng som jag aldrig behöver leva upp till nu) :-P

 

Är nån av mary el åsa en kille alltså? Segt. Hoppas han är dålig på bowling iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obvious så ställer John klubbarna mot varandra för att fixa så bra deal som möjligt.

 

Så räkna med varsin massör(ska), fria drinkar och AA till alla hela kvällen!

Jag menar snacka om förhandlingsläge med 25 highrollers som lockvara.

:-D

 

Anonyma alkoholister?! Lär behövas....

 

Glöm nu inte att klonka er limoplats i frirullen ikväll! 21.00 sharp!

 

Eller också skiter man i att förnedra sig själv och bokar plats i Skankes schtekomobil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På fejjan kan man läsa att middagen kostar 1000 spänn. Visserligen inkl bärs men ska det inte vara 100 kr? Annars tar jag en taxi till Vassa Eggen, steker på med trerätters, återkommer i limo och har sparat typ 200 spänn.

 

Inlägg 1 säger 100 kr, jag kör på det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaihelvete... sambon är ute o äter med sina kolleger.

 

Va gör man då? Det är ju barnspärr på spisen. Jag får beställa hämtpizza.

 

Jag lider med dig broder. Själv har jag lirat lite PS3 och grindat lite poker. Visserligen backade jag lite men på ngt magiskt sätt sprider sig en vänlig doft från köket och jag misstänker att jag snart får mat på bordet. Du kan ju komma hit och käka om du skyndar dig? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"hämt"pizza? Varför förspilla värdefull tid med att hämta upp maten?

 

Snål o vill inte betala de 2kr/m som det kostar för att få den levererad.

 

Fick för mig att försöka logga in på nordicbet. Kontot låst för 50ioelfte gången. Undrar när jag ska orka ringa o låsa upp skiten nästa gång..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...