Gå till innehåll

SAJT: BetOnBetPoker.com


Vitae

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Andra gången i rad som de fuckar upp hela klienten med en uppdatering. Testar de någonsin klienten innan de lägger upp en ny uppdatering eller knappar de bara in lite skit i programkoden för att det ska se bra ut att de lägger upp nya uppdateringar? Andra gången idag hela klienten låser sig när jag sitter på ett monster i en stor pott mot en synstation. T-I-L-T! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

betonbet lämnar ongame 14 juli för primanätverket, talade med supporten idag och fick det svart på vitt.

 

Verkar som om ongame vill göra sig av med alla skins som har bananförsäljning.

 

Fan vad kasst. Jag gillar inte prima. Vad menar du med bananförsäljning?

 

Andra gången ...

 

Statsen försvinner också varje gång. Det är alla stats jag har eftersom jag inte kör nåt prog eller pillar själv :P. Siten har varit osäker sen jag började på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du med bananförsäljning?

Rakeback.

 

Jag som precis hade fått en bra deal, **** också! Hatar äckliga, äckliga äckelprima :cry: Bara massa rakeback-grindare där och fula klienter har de också. Blir väl tillbaka till bonushoring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inget sätt att skicka över pengar från BetOnBet till t ex Eurobet nu när de ska byta skin? Har pengar på bob men vill verkligen spela en viss privat turnering på eb. Det finns inget lättare sätt än att helt enkelt bara ta ut från bob och sedan casha in hos eb?

 

(Uräskta dåliga formuleringar, men jag hoppas att ni förstår. Hej jag är fisk)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...