Gå till innehåll

SAJT: BetOnBetPoker.com


Vitae

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

BetOnBet

 

Fantastisk ful hemsida, eller så har jag bara för gammal browser. Verkar vara en del av Pokerroom. Pratade med supporten, och Ole som jag pratade med berättade att BetOnBet var baserat i England, vilket jag inte hittade på hemsidan.

 

Jo, samma nät som pokerroom, betsson, holywood (m.fl.?).

Så klienterna är samma och funkar, med web-sidorna är inte bara

fula, de fungerar ö.h.t. inte i de flesta web-läsare - inte ens alla

IE-varianter.

 

Inte så smart att ha web-sidor som är så defekta att det inte ens går

att sätta in pengar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

jag har konto hos både betonbet och bettson, som ligger på samma närverk.

onödigt, jag vet.

 

Men det är för att jag ska kunna lira på samma nätverk samtidigt som jag tar ut pengar hos dem.

>>>

 

jag precis bråkat med bettson hela veckan om uttag. om du sätter in med neteller så kan du ta ut till bank i sverige. DOCK MÅSTE DU TA UT SAMMA BELOPP SOM DU SATT IN MED NETELLER INNAN DU TAR UT TILL BANK I SVERIGE. 100 in neteller vunnit 100 tot 200. 100 ut neteller, 100 ut bank i sverige. :)

detta måste du också göra supporten uppmärskam om. för dem verkar inte riktigt ha kolla på grejer.

 

Dem är väldigt snabba med uttag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag spelar mycket på BetOnBet uttag till neteller tar max 30 minuter. Till bank i sverige (SEB) en bankdag.

Deras support är helt klart oslagbar, livechat som hjälper dig med överföring till andra spelare och svarar på tekniska frågor på svenska!

Jag spelade förr på betson för jag gillar spelarna samt programvaran som pokerroom har men böt till BetOnBet pga deras support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Någon som spelar deras veckofreeroll som man behöver minst 100pokerpoints senaste veckan för att få spela? Måste säga att det var en skön stämning och riktigt bra värde i touren, $1000 på 44spelare ikväll.

 

Det var lite halvknasig regg genom deras hemsida men när man väl lyckas med den så var det bara att spela sen.

 

EDIT: sen att jag kom 8 och det var 5priser är ju en annan sak...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska börja spela deras freerolls helt klart. Känns ju som att 100p per vecka inte är sådär jätte svårt att komma upp i :)

 

Även jag gillar BetOnBet skarpt, och det är lite så att jag känner mig som hemma när jag pratar med de flitiga Ole, Christoffer, Tommy, Jens och... ja vad heter han nu, den med vikinganamnet :)

 

Trivs möje bra och rekommenderar dem starkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höjd rake, grattis alla betonbet spelare...

 

Nu har jag inte räknat på det men eftersom man ändå har/kan få 40% rakeback så vet jag inte om det är jättedåligt ändå.

 

Dessutom spelar jag bara tours och SnG där så mig rör det inte så mycket. Men som sagt det är väl lite svinigt att höga utan att säga till. Kanske är dags att bomba deras jättebraiga livechatt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan man utan problem ha flera konton i betonbet nätverket(vet ej vad det heter på riktigt) har ett betonbet men vill ha ett på betsson går det? eller är det som på prima bara massa problem?

 

Ja det är inga problem att ha flera konton, som sagt spelade jag på Betsson innan.

 

Höjd Rake? Vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pratade just med supporten:

 

[betOnBet] Hello, and welcome to BetOnBet! My name is Christoffer, is there anything I can do to help you...? (I understand English, Norwegian, Swedish and Danish by the way)

[Mike] Gooday Christoffer!

[Mike] I just have a quick question for you :)

[Mike] I've heard some rumours you see

[Mike] About a 70% increase in rake

[Mike] Is there any truth to this perhaps?

[betOnBet] There has been an increase in rake, but I doubt that it's 70% .

[Mike] Ok, is there any place to read about this change or?

[Mike] Or any special reason for it? :)

[Mike] Is it only BetOnBet, or the entire network?

[betOnBet] the network

[betOnBet] No the new structure has not been posted yet, but it's a fairly new update and I expect the full structure to be posted soon..

[Mike] Ah ok! Is there much for us as players to be lost due to this increase in rake you beleive? Or will the new structure bring forth other values which balance out the total value at the end of the day?

[betOnBet] I'm not totally informed on the rake structure, but I don't really think it will be a much bigger burdon.

[Mike] Ok ;)

[Mike] One more question!

[Mike] If I understand things correctly, the new structure will introduce some form of VIP point system

[Mike] What effect will this have on current rakeback deals? I know it's not allowed for affiliates to offer rakeback deals from you anymore

[betOnBet] if your are on a rake back program, you will stay on the rake back program

[Mike] Ah that's good news ;) But the possibility for a new player to get a rakeback deal is now sort of history, yes?

[betOnBet] correct

[Mike] Cool beans!

[betOnBet] hehe

[Mike] Well, thank you for the help Christoffer, and have a nice day!

[betOnBet] Thanks, you too!

 

 

Så vi får nog vänta och se hur hårt raken slår, men som sagt, 30% rakeback ger nog rätt bra avkastning ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Betonbet ltd (henceforth the company) is a private limited company (Company Nr. 04288786) registered in the UK. The registered office is 35 Vine Street, EC3N 2AA, London, UK.

 

 

BetonBet är beläget i UK och jag har fått sver enligt nedan från deras support när jag frågade var de har sin spellicens.

 

"Hi,

 

BetOnBet operates with an betting license from the UK.

 

Regards,

Amund

BetOnBet"

 

Är betting licence giltligt för poker också, eller kan denna ligga någon annanstans? Om det är som ovan verkar ju allting grönt. Svåra frågor det här tycket jag, blir alldeles snurrig... Men man vill ju inte åka på en skattesmäll för att man inte orkat kolla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis samma problem. Helt omöjligt att lira. Blev disconnectad när jag satt med fyrtal och skulle syna en all in. Potten var på ca 300 dollar. Skrev ett argt brev till suppotren och fick 10 dollar i kompensation. Det är löjligt.

 

Upplevt samma sak, andra handen jag fick på Betonbet var KK som jag naturligtvis tänkte höja som sig bör, :shock: hände inte ett skit, blev disconnectad.

Detta hände sen flera gånger när man satt med nötterna, när jag äntligen fixat bonusen så fick jag PP JJ, floppade trissen, likadant igen hände inte ett skit. :evil:

Då tog jag mitt pick o pack och drog.

 

Hade det inte blivit Slow Connection hela tiden så skulle jag nog vara kvar för man kan få bra betalt när man träffar floppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...