Gå till innehåll

SAJT: BetOnBetPoker.com


Vitae

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

om jag sätter in 500$ och kör på ett tag, släpps bonusen i 50$ "omgångar" eller är det allt eller inget som gäller?

 

har inget konto hos dem sen tidgare men däremot inom andra prima sidor, men det spelar ingen roll om jag förstått det rätt? bara använda samma "pokernick" inom hela prima, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
hej har ett problem och undrar om det kanske är någon som har en lösning till detta?

 

iaf så ska jag starta betonbet och det laddar klart "loading graphics" och sen kommer ett nytt fönster upp, tror att det är lobbyn, men det stängs blixtsnabbt. Vad är felet?

 

Jag har samma skitproblem som du, har du fått nån lösning på det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Enligt dom nya reglerna så ska den betalas ut månadsvis, eller så kan du själv välja att få den utbetald efter att du kommit upp i mer än $50 i rake.

 

Sedan tror jag att man måste in och godkänna det nya avtalet innan raken börjar räknas. Inte säker, men fick det intrycket.

 

Men vart godkänner man det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Hur är betonbet poker nu? fått en deal med 50% rakeback osv, är sidan bra elr är den totalt skit?.

 

Var en kille som kontaktade mig med samma sak på flashback. Jag undrar lite om det stämmer? Försöker hitta en eusida så jag har en rulle på både amerikansk och europeisk mark och 50% rb låter ju mer än bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var en kille som kontaktade mig med samma sak på flashback. Jag undrar lite om det stämmer? Försöker hitta en eusida så jag har en rulle på både amerikansk och europeisk mark och 50% rb låter ju mer än bra.

 

 

haha, fick den också från Flashback. men vill veta om sidan och Prima är bra numera för att börja spela där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...