Gå till innehåll

M1978 - Cashar ut


m1978

Recommended Posts

  • Svars 307
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänk om man kunde förstå sig på tjejer.

 

För ca 3-4 år sen träffade jag en tjej som jag verkligen föll för, fast hon föll väl inte lika hårt antar jag för hon dissade rätt hårt till och från men ibland dög man men man var ju för nere i henne för att ge upp.

Nu har vi pratat lite på msn senaste dagarna, hon är gravid och blev dumpad av killen för några månader sen.

Jag stöttar som alltid och är väl rätt bra på att lyssna eller nåt.

 

Och nu igår börja hon säga att jag är värsta drömkillen och varför har man inte träffat nån som mig tidigare???

Vafan jag dög ju inte förut men nu så.. svårt släkte det där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk om man kunde förstå sig på tjejer.

 

För ca 3-4 år sen träffade jag en tjej som jag verkligen föll för, fast hon föll väl inte lika hårt antar jag för hon dissade rätt hårt till och från men ibland dög man men man var ju för nere i henne för att ge upp.

Nu har vi pratat lite på msn senaste dagarna, hon är gravid och blev dumpad av killen för några månader sen.

Jag stöttar som alltid och är väl rätt bra på att lyssna eller nåt.

 

Och nu igår börja hon säga att jag är värsta drömkillen och varför har man inte träffat nån som mig tidigare???

Vafan jag dög ju inte förut men nu så.. svårt släkte det där

Lämpligt att ta med henne till CR då :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämpligt att ta med henne till CR då :-)

 

 

Ja om man varit tät nog att bjuda så =) Hade ju varit nice om det varit biljett för två.

Fortfarande hemligt vad du nickade? Hade av nån anledning (vet inte varför) fått för mig att du nickade mantarays eller va det var. Det var en stor anledning till att jag gjorde ett spel för att jag trodde det var du :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enkel fold på den tjejen.. Hon vet ju själv att hon inte står högt i kurs som singel och gravid.

 

jo rätt enkel fold, men hon är sjukt charmig å söt, verkligen min typ av tjej men hon hade sin chans =)

 

Ålder? Jag är inte kinkig...

 

Någon av alla expekt83579846503460456

 

 

ja du vad fan är hon.. 22 kanske? har fan ingen aning när jag tänker efter men nåt sånt låter rimligt.. perfekt för dig ola ;) kanske lite gammal? :-D

 

 

jaha du var expekt987539875395u79034589034859035934 då vet jag =)

vilken plats blev det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontentan är alltså att gravida tjejer sänker sin standard? Kan vara värt att tänka på... :ola:

 

Grats till klonken också obv.

 

Stämmer nog säkert, dom vill säkert vara snabba och hitta någon fadersfigur som ska vara med från början?

Tack =)

 

Typ barn och barnbarn i ett slag, med andra ord.

 

Dubbelt så bra?

Har dock dejtat 3 tjejer i rad nu med barn och det är fan avancerat, speciellt när man diggar ungarna och det sen skiter sig.

Så siktar på barnfri tjej nästa men är ju lättare sagt än gjort.

Varför ska alla tjejer skaffa barn när dom är 20 bast? skärpning nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, du har övertalat mig. Ship it!

 

 

 

Hade inte du någon på gång nyligen eller minns jag helt fel? Fast större chans att komma i pengarna om man har flera turneringar igång samtidigt :mrgreen:

 

Verkar inte som man kan ta sig till Costa rica under 22 timmar och utan mellanlandningar. Jag som tyckt 12 timmar till Thailand utan mellanlandningar har varit långt :rolleyes:

Får hoppas det kommer ett mail snart om mera info är lite nyfiken på hur allt sånt här går till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet vi vart i Costa Rica?

 

Hittar massa flyg 18-20 timmar... Chansade på San Jose som flygplats.

 

 

 

Har inte fått info av expekt än men i costa rica tråden här stod det att hotellet heter Doubletree beach resort by Hilton. På deras hemsida står det att Juan Santamaria International och Daniel Oduber Quiros International Airport är dom lokala flygplatserna men dessa hittar jag inte resor till. Tror kanske att San Jose kan vara närmast, inte jätte långt på kartan iaf.

 

Men vet inte hur detta brukar funka om jag ska boka själv eller om dom gör det, får väl den infon sen antar jag. Men du är ju sattklonkaren nummer ett så du vet väl hur det brukar fungera? Fått för mig att man oftast får pengar och får boka flyg själv? Har du vunnit nån satt via Expekt någongång?

 

Edit: Hittade nu också 18-20 timmar, dom är dock ca 3000kr dyrare än dom billigaste biljetterna för enkelresa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juan Santamaria International (SJO) är San Joses största flygplats, Daniel Oduber Quiros International Airport brukar kallas Liberia men den är mindre och ligger lite längre ifrån. Bara att boka till SJO och hoppa på en shuttle på flygplatsen och vara beredd på att bli blåst, är väl 1,5-2 timmar till Puntarenas.

 

Finns det mer information om den här så kallade Costa Rica Invitational-festivalen någonstans förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juan Santamaria International (SJO) är San Joses största flygplats, Daniel Oduber Quiros International Airport brukar kallas Liberia men den är mindre och ligger lite längre ifrån. Bara att boka till SJO och hoppa på en shuttle på flygplatsen och vara beredd på att bli blåst, är väl 1,5-2 timmar till Puntarenas.

 

Finns det mer information om den här så kallade Costa Rica Invitational-festivalen någonstans förresten?

 

 

 

Tack, varit där antar jag? Vad har du att säga om stället?

Shuttle är det nån slags taxi eller?

Jag har inte sökt så mycket efter info om den men hittar någon information om turneringen så får dom gärna lägga upp den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har inte varit på det stället dit du ska men det är nog rätt litet, ungefär som Playa Conchal där LAPT hölls. Vad ska man säga, det kommer vara ordentligt varmt, säkert 30-35 grader, längst kusten så lämna jeansen hemma och kör med dubbla gummin, bra djuphavsfiske om du gillar det... Jag kommer kanske dit om jag är i närheten och hittar information om festivalen. Transporten från flygplatsen ordnar sig alltid, folk kommer stå och slita i dig där när det kommer färsk gringo på besök. Du borde nog inte betala mer än typ $50 för taxin tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag har inte varit på det stället dit du ska men det är nog rätt litet, ungefär som Playa Conchal där LAPT hölls. Vad ska man säga, det kommer vara ordentligt varmt, säkert 30-35 grader, längst kusten så lämna jeansen hemma och kör med dubbla gummin, bra djuphavsfiske om du gillar det... Jag kommer kanske dit om jag är i närheten och hittar information om festivalen. Transporten från flygplatsen ordnar sig alltid, folk kommer stå och slita i dig där när det kommer färsk gringo på besök. Du borde nog inte betala mer än typ $50 för taxin tycker jag.

 

Ordentligt varmt låter som musik i mina öron när man haft denna vinter :-D

Inte hittat någon ordentlig info än förutom att main kostar 1000e och så ska det gå 4 sidoturneringar men inte hittat inköp eller så till dom.

Fiske är jävligt kul så det kanske man beger sig ut på om man känner suget efter det när man är där.

 

Grattis!

 

Bajen forever...

 

tack.. just idag är jag stark

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt viktigt att Arsenal lyckades vända 0-2 till 4-2 mot Bolton igår och ta 3 poäng och tillfällig serieledning. Deras 4 nästa är en mardröm men kan dom gå därifrån med lite pinnar kan det bli riktigt bra tillslut.

 

Aston villa borta

Man United hemma

Chelsea borta

Liverpool hemma

 

På dom tidigare matcherna mot dom lagen har det blivit två vinster (aston villa och liverpool) och två förluster (chelsea och man u)

Samma utdelning igen behövs för att inte tappa i racet, håll dig frisk nu Fabregas för in i helvete :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...