Gå till innehåll

M1978 - Cashar ut


m1978

Recommended Posts

  • Svars 307
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Beställde ett chippat wii igår kväll och fick sms nu att det redan är klart, snabba puckar :-D Man måste ju ha nåt att göra nu när man snart blir arbetslös. Sen till en polare som redan bränt ut ett 10tal spel :mrgreen:

 

Funderar även på att hyra hall nångång i veckan snart och börja lira lite tennis/badminton, skoj och bra träning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli standard att fi floppar stege när jag floppar set, att han sen drar in färgen är ju oviktigt.. pair the board dammmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

 

 

Seat 6 is the button

Total number of active players : 8

Seat 1: faiyesh ( 850 )

Seat 2: Chesskatez ( 2,937.50 )

Seat 3: pavele ( 1,940 )

Seat 4: mRrEtAaArD ( 1,075 )

Seat 5: Fliproo ( 1,210 )

Seat 6: keshav ( 1,655 )

Seat 8: WOLF4A ( 2,472.50 )

Seat 9: Frau Flora ( 1,360 )

Tourney Level:4 Blinds(50/100-(no ante))

WOLF4A posts small blind [50]

Frau Flora posts big blind [100]

** Dealing down cards **

Dealt to mRrEtAaArD [ Qd, Qs ]

faiyesh folds

Chesskatez folds

pavele folds

mRrEtAaArD raises to [350]

Fliproo folds

keshav folds

WOLF4A folds

Frau Flora calls [250]

** Dealing Flop ** [ Qh, Kh, Ts ]

Frau Flora checks

mRrEtAaArD goes all-in

mRrEtAaArD bets [725]

Frau Flora calls [725]

** Showdown **

mRrEtAaArD shows [ Qd, Qs ]

Frau Flora shows [ Jh, 9h ]

** Dealing Turn ** [ 6h ]

** Dealing River ** [ 2h ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL Texas Hold'em $35 Buy-in + $3.50 Entry Fee, Level:7 Blinds(100/200-25 ante) - Friday, January 15, 21:01:43 GMT 2010

$35+$3.50 Turbo NL Holdem #3725898

Table 1 9-max (Real Money)

Seat 9 is the button

Total number of active players : 5

Seat 2: textr ( 3,215 )

Seat 4: Vladisbad ( 2,095 )

Seat 5: mRrEtAaArD ( 4,608.75 )

Seat 7: Kunoba ( 1,003.75 )

Seat 9: Rivva rat ( 2,577.50 )

Tourney Level:7 Blinds(100/200-25 ante)

textr posts ante [25]

Vladisbad posts ante [25]

mRrEtAaArD posts ante [25]

Kunoba posts ante [25]

Rivva rat posts ante [25]

textr posts small blind [100]

Vladisbad posts big blind [200]

** Dealing down cards **

Dealt to mRrEtAaArD [ Qc, Qs ]

mRrEtAaArD raises to [618.75]

Kunoba goes all-in

Kunoba raises to [978.75]

Rivva rat folds

textr folds

Vladisbad folds

mRrEtAaArD calls [360]

** Showdown **

mRrEtAaArD shows [ Qc, Qs ]

Kunoba shows [ 5h, 5s ]

** Dealing Flop ** [ Qh, 5c, Qd ]

** Dealing Turn ** [ Jh ]

** Dealing River ** [ 9c ]

** Hand Conclusion **

mRrEtAaArD wins 2,382.50 from main pot with four of a kind, Queens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde ett chippat wii igår kväll och fick sms nu att det redan är klart, snabba puckar :-D Man måste ju ha nåt att göra nu när man snart blir arbetslös. Sen till en polare som redan bränt ut ett 10tal spel :mrgreen:
Jag har långt över 100 spel, kanske 200. Du kanske vill låna?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag ska då Arsenal knapra in dom pinnarna Chelsea å Man U drog ifrån igår, Bolton bör väl vara överkomligt? 17:00 börjar denna spännande match :-D

 

Innan det värmer vi upp med tröj look a likes Aston villa - West ham. Vilken tur att Burnley gick upp i PL så att dom två slipper vara ensamma om att ha EXAKT likadana tröjor.

 

Pokern går bra för tillfället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klassisk sär skrivning eller freudiansk felskrivning?

"Super söndag" eller "supersöndag"?

 

Skål då! :lol:

 

 

Jag är kung av särskrivningar, skolan var aldrig min grej :-D

 

Skulle dra in en 3-0 vinst till Arsenal på tipset för en tjuga bara för kul, råka trycka in fel så satsa 220. Var ju då tvungen å gardera upp det med en 2-0 vinst oxå för en hundring vilket det tillslut blev.

Annars gjorde Bolton en förvånansvärt bra match och gav Arsenal stora bekymmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är kung av särskrivningar, skolan var aldrig min grej :-D
Jag brukar sällan kommentera när andra skriver/stavar fel, ty jag är själv en mästare i att tappa ord när jag skriver. Men din var för bra för att lämna utan en kommentar! :lol:;-)

 

Vilket är det bästa Wii-spelet du lirat/har då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar sällan kommentera när andra skriver/stavar fel, ty jag är själv en mästare i att tappa ord när jag skriver. Men din var för bra för att lämna utan en kommentar! :lol:;-)

 

Vilket är det bästa Wii-spelet du lirat/har då?

 

 

Jag skriver alltid fel så det är bara vänja sig, men det har du säkert redan gjort ;)

Har knappt spelat något och inte spelat tidigare heller faktiskt, kom gärna med förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gz

 

 

 

ty.. costa rica here i come :-D

 

får väl försöka mig på en resume. kan inte minnas några direkta händer som var speciella på nåt sätt före det är ca 16 pers kvar, innan dess har det bara byggts upp sakta men säkert.

sitter på ca 25k med blinds på 300/600 när mantarays (?) som gått all in var och varannan hand senaste tiden går all in igen med ca 7k med KQ och jag synar med 99. bordet kommer A 10 X X K och jag är nere på ca 15k.

sen är det bara små potter hit och dit tills man kommer till FT. några händer in på finalbordet är jag short och ställer ca 13k tror jag utg med 88.. tror big blind var 1200 då och jag får syn av AQ och jag täcker han med 3-400 bara. bordet kommer XXX AQ.

 

Ser uppgivet på mina 300 och förbannar mig att man inte får vinna några viktiga flips och då vänder ALLT.. lyckas vinna 2 händer i rad med flera all in och har helt plötsligt 7k. vinner en all in med Q10 mot J6 och är uppe på 15k.. då kommer korten och jag får action med först AA vs AK och sen en dubbel all in mot mig då jag sitter på KK och dom andra har AQ och 88.. min står och helt plötsligt har jag 65K och är chippie på kanske 10 min.. helt sjukt..

 

sen rann det bara på.. heads up börjar jag med ca 180k mot ungefär 110.. efter att ha höjt nästan varje hand har jag helt plötsligt 220 mot ca 70.. plockar upp KJ och höjer som vanligt till 12k med bb på 4k.. får en all in emot mig och vet att jag ligger bakom men att han ställer med bredare range då jag öppnat så mycket men är villig att ta en flip.. han visar A4.

 

bord A J 10 vilket ger han topp par men mig mellanpar och stegdrag. turn 4 vilket ger han tvåparet men river j ger mig trissen..

 

skönt att få klonka.. dags att sova snart tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...