tototorsten Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 isildur 6bord NL10k vs luvtheWNBA Äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Äntligen Kan han va stejkad tro ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Weeeee, Idolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 4 Februari , 2010 Rapport Share Postad 4 Februari , 2010 Ajaj, han blir ju krossad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ajaj, han blir ju krossad. Är det oväntat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Är det oväntat eller? kollade du matchen eller? han sopade banan med ike på 25/50, sedan var han upp ca 30-40k på 50/100 tills han luckboxade 6 raka allins, exempelvis JJ vs 99 för stacks river9'a, K7 vs AQ på K79, ike floatar turnar A rivrar Q för stacks och AA vs JTo då ike helt enkelt floppar 879 i en 3bettad flop och pengarna åker in med deras 3betting dynamik m.m. o då drog isi istället för att tilta av sig allt. Visst jag kan ju vara biased iom att jag hejar på isildur, men var inte särskilt många som tyckte motsatsen heller på 2+2 innan jag la mig igår. (Ike är omtyckt mod där fwiw) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ja jag såg hela matchen och jag håller med om att han hade tur. Men har man ett rykte som Isildur1 att ge action så är det inte konstigt att man blir synad med sämre händer och har tur och drar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Vem är DrPill? Spelar durrr hu plo20k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Backade isi bara 14 k ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sniffe54 Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Ja jag såg hela matchen och jag håller med om att han hade tur.Men har man ett rykte som Isildur1 att ge action så är det inte konstigt att man blir synad med sämre händer och har tur och drar ut. Om han blir synad av folk med sämre händer är det väl mer väntat att han vinner mot de sämre händer än tvärtom eller är jag ute och cycklar? Om det är EV+ att gå in med sämre händer mot Isildur ska jag banne mig ge han han en match han sent skall glömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Vet inte exakt var, men någonting har gått snett här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 9 Februari , 2010 Rapport Share Postad 9 Februari , 2010 Just nu två svenskar som spelar de högsta borden online. Se om det blir några nya maraton matcher mellan durrrr och våra svenska hopp. De kanske kan samarbeta för de verkar ju känna varandra bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 i wsop europe är de ingen dålig bluff blom90 försöker med.. tyvärr kan snubben inte lägga A7 på AA3 flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 i wsop europe är de ingen dålig bluff blom90 försöker med.. tyvärr kan snubben inte lägga A7 på AA3 flopp länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 länk? http://www.youtube.com/watch?v=vyMYMI2tDUk#t=8m02s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 Edit: jimmy hann först. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 10 Februari , 2010 Rapport Share Postad 10 Februari , 2010 http://www.youtube.com/watch?v=vyMYMI2tDUk#t=8m02s LOL, PH briljerar som vanligt... We all love phil wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Isildur på 6st 50/100 nl hu mot urnotindanger2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Isildur på 6st 50/100 nl hu mot urnotindanger2 Uppe på 100/200 nu istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johantheman Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Lita update please. Sitter på jobbet o har inte möjlighet att raila något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Inte kollat så mycket, men Is var back i början ett par cooler händer men tagit tillbaka två inköp och lite till nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Mer!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Updates för oss knegare tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Isi spelar inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 i wsop europe är de ingen dålig bluff blom90 försöker med.. tyvärr kan snubben inte lägga A7 på AA3 flopp loliano Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts