Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

du vet att team3000 bara har som krav att de har eget badrum när de bokar hotell va?

 

 

hur länge tänkte ni stanna osv? hotell kan man få rabatterat via hotwire.com, välj 5-stjärnigt på norra delen av strippen så får ni troligen Venetian, aldrig bott där men hört att det är okej. dock sägs det att man har tur om man får nått av de andra. de andra hotellen i urvalet är wynn, encore, palazzo både wynn och encore är riktigt nötiga där encore får sägas vara snäppet vassare trots att det ligger lite sämre till. annars finns det nybyggda aria som troligen också är nuts. hotellen i vegas är iaf generellt riktigt bra och inte så jävla dyra.

 

hus har jag ingen koll på alls.

 

mvh vice reseledare i Team 3001

 

hoppa över pokerrate. det suger och om man joxar lite så hittar man samma pris utan att behöva nöta poker på samma hotell hela resan. venetian spammar sönder inkorgen med 139dulls/natt-erbjudanden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emedan många av forumets seriösare spelare läser här, men inte i andra delar av forumet, lånar jag tråden för att göra reklam för den studiegrupp jag och några vänner ska starta.

 

Det är en studiegrupp för de ambitiösare spelarna på NL400+, som också söker utvecklas personligt och nå framgång på andra plan i livet.

 

Mer info hittar ni i den här tråden: http://pokerforum.nu/forum/pokerteori/63846-studiegrupp.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bodde i en minisvit på Venetian 90kvm typ $150 natten. Går att bo 4 om man e snål/taktisk. De har pokerrate+ att du kan använda pengarna i restaurangerna.

Plus för service, kvalitet på boendet, läget samt concierge servicen.

Venetians poolgarden samt Tao vid stora poolområdet var riktigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaken PK?

Tjenare SK!8-) Tänk om någon förstår hur chockad du kommer vara när du läser detta att jag faktiskt var vaken vid denna tid. Vad jag blev väckt av går inte att tala om på PF men det är så fruktansvärt roligt att vi inleder med en tease och så tar vi resten vid ett annat tillfälle:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Jag har inlett året med att springa sämst på pf. Det är rätt tråkigt men det vänder väl i sommar kanske

 

Suttit och räknat febrilt på månaden i ren ångest efter en till backdag.

 

Fun fact är att jag har backat $110-$120k under de senaste 10k händerna.

 

[x] $11 per hand :twisted:

 

men det var väl ett jäääävla skitliv.

över 50 jävla bi i hålet nu på 2,5 vecka.

 

har bestämt att jag ska pissa på golvet ända tills det vänder.

 

The ε-Nash way towards Bustoville sas? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare SK!8-) Tänk om någon förstår hur chockad du kommer vara när du läser detta att jag faktiskt var vaken vid denna tid. Vad jag blev väckt av går inte att tala om på PF men det är så fruktansvärt roligt att vi inleder med en tease och så tar vi resten vid ett annat tillfälle:-)

 

Syn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...