Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill du bli en gladare, lugnare och mer harmonisk människa?

 

Hitta 40 lediga minuter per dag, lägg dig i din soffa, slappna av och blunda. Sätt på detta:

 

Några dagar i rad har jag börjat min dag såhär och det gör en jävla skillnad. Klassisk musik :h:

 

Blunda och slappna av? En minut in i första låten blir man ju livrädd.

 

Blev tvungen att sätta ihop en egen :) 40 min klassisk avslappning.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den?

 

instämmer, riktigt skön rulle, såg på bio :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den?

 

Yepp riktigt bra, intressant med ben affleck att han skrev,regisserade och hade huvudrollen. Längtar till nästa projekt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den?

 

Lite förutsägbar, men annars sjukt bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den?

 

oO

 

OBS semispoiler:

 

tyckte den var som högst okej och med väldigt ytliga karaktärer. Visst Affleck var väl bättre än vanligt (säger inte så mycket) och snubben som spelade hans brorsa var schysst skådis men annars var det inte mycket som levererade. Ganska förutsägbart och inget vidare djup. Rätt så orealistiska/ologiska grejer också ex om man nu är misstänkt av fbi för rån, hur lyckas man planera/utföra det där sista rånet utklädda och med vapen osv. Känns som att fbi borde ha ganska duktig bevakning på en. Var väl en oke, lättsmält dussinfilm men affleck får jobba på knä ett bra tag för att få chans på oscar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol! :) Håller med om att den inte direkt är Oscarsmaterial, helt ok film men inte mer. Gillar man enkla produktioner kan jag annars tipsa om feelgood-filmen cemetery junction som iaf jag tyckte var riktigt skön.

 

Kändes lite väl mkt som en Heat-kopia. Jag satt i varje fall och tänkte på Heat hela filmen, och mot den filmen väger the Town ganska lätt. Lite synd, för annars är filmen ganska bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du bli en gladare, lugnare och mer harmonisk människa?

 

Hitta 40 lediga minuter per dag, lägg dig i din soffa, slappna av och blunda. Sätt på detta:

 

Några dagar i rad har jag börjat min dag såhär och det gör en jävla skillnad. Klassisk musik :h:

 

Rofl, såhär börjar man dagen till klassisk musik:

 

 

Cyckla till skolan, ett mästerverk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...