Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har aldrig upplevt en sån här månad... Grindat på som fan hela Januari och varje dag utom en har slutat med storback (har en liten plusdag). Inte ens i närheten av BE får man komma. drygt 50k i hålet på en månad känns knappt möjligt på turrar... Ska tvinga mig själv att ta storpasset imorgon och på söndag, sen får vi se hur det blir i februari. Är övertygad om att det kommer bli grindrekord på något håll iaf. Antingen ger jag upp och tar pausmånad (förutom söndagarna obv) eller så blir det en manisk nu-jävlar-grind på emop1s vis.

 

Surt att dra en post med 100% whine, så kan berätta vad som hände när jag bubblade kvällens sista turre (ipoker €109r).

När man blir utdragen i viktiga spots är det jättestandard att råka klämma åt om vad man än råkar hålla i. Har ett antal flaskor, headphones och ciggpaket som bevisar detta.

Fick in QQ vs KJo och när Kh landade på river och jag satt och klappade min manlighet, sådär som riktiga män gör, fick jag uppleva den ultimata kombinationen av fysisk och psykisk smärta. Kommer säkerligen se det som en fantastisk upplevelse om ett par månader, men för tillfället känns det inget vidare :S

 

Vilken valuta är 50k hålet i ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara släng över de filer du vill ha kvar till nån extern hårddisk så är back-upen fixad iaf. :)

 

Sen startar du Boot Camp Assistant i OSX och följer instruktionerna. Det finns en rätt bra pdf-guide inbyggd i den dessutom.

 

När du installerat Windows (igen) sätter du in OSX-skivan för att installera drivrutiner, sen uppdaterar du drivrutinerna och Windows i all evighet, för över filerna, och börjar spela poker igen.

 

glhf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ba fråga, hur kan ni vara så galna att ni lirar highrollern? Kostar den inte 20k€? Harni nån form av stejk lr körni ba? Är väl så få spelare med att ni spelar om varandras pengar nästan?

 

Berätta om hurni dealat upp det lr är det massa vinglada stenrika nazister med som gör det värt att spela?

 

 

Mvh DONKrooN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte alltför långt till 1m under EV sen första dec och turn-tvåoutad med ett psb kvar i stacken mot superduper fisk på €2k för €9.5k pott igår.

 

Var inte helt i balans när jag skrev det där, men idag är jag glad och på benen igen. Bara att inse hur vidrig poker är, men hur lyckligt lottad man är ändå ;-)

 

 

Motiverat whine imo :) Hoppas det vänder, du verkar vara väldigt sympatisk och ödmjuk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ba fråga, hur kan ni vara så galna att ni lirar highrollern? Kostar den inte 20k€? Harni nån form av stejk lr körni ba? Är väl så få spelare med att ni spelar om varandras pengar nästan?

 

Berätta om hurni dealat upp det lr är det massa vinglada stenrika nazister med som gör det värt att spela?

 

 

Mvh DONKrooN

 

€10k, 60ish spelare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...