Moneypulation Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Det går inte att skicka pm till dig, antagligen är det så att man måste haft sitt konto i några dagar innan man kan ta emot/skicka pm. Jag är intresserad. Har du någon mail eller något jag kan skicka till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 14 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Antar att det är ett skydd forumet har för att förhindra spam. Antar också att någon moderator skulle kunna öppna PM-funktionen för mig? Vill av säkerhetsskäl inte posta min mailadress här. Om det inte går att öppna PM-funktionen manuellt skapar jag en ny email för ändamålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skullan Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Jag är intresserad också Det tar 5 dagar tror jag innan pm-funktionen aktiveras Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 vad spelar TS själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 vem är du money? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 mm, vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Hittills har 8 personer allmänt sitt intresse. Ni som gjort det får gärna tillkännage er i tråden. Dels för att hålla den vid liv, dels för att er anmälan kan skapa intresse hos andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag tänkte att spelteori är ju kul, så vi ger det ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag, nl200+ hu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag är intresserad. Spelat NL400 SH länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 19 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Ytterligare några har anmält intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 19 Januari , 2011 Rapport Share Postad 19 Januari , 2011 Jag har anmält intresse, lirar €2/4-5/10 sex max. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Varför försvinner tråden från huvudsidan nästan direkt? Andra trådar tycks ligga där betydligt längre ... Har du helt slutat logga in på ditt andra konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Jag är intresserad, nl200 HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potte Postad 9 Februari , 2011 Rapport Share Postad 9 Februari , 2011 Jag har anmält intresse. Har spelat 6-max NL400-NL2k de senaste två åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 10 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Februari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiff21 Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Är studiegruppen stängd för nya medlemmar nu? Jag skickade ett PM till Moneypulation för några dagar sedan. Inget svar ännu. Jag spelar i alla fall mid stakes NL 5max/6max sedan några år tillbaka och tycker detta verkar vara ett spännande upplägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts