KungKroon Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Hahahaha den filmen fick man som sms när deppandet var på topp och alla skulle åka till Vegas och umgås :S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 16 Juli , 2010 Rapport Share Postad 16 Juli , 2010 Rekordback, såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 full Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 inge jetlagg lr så... vettefaaan hur jag lyckas vara nyvaken den här tiden i vilket fall, men sjukt äre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 inge jetlagg lr så... vettefaaan hur jag lyckas vara nyvaken den här tiden i vilket fall, men sjukt äre Jag sov 2.30 - 4.15 och är hur pigg som helst Håller med om att det är megasjukt.. Idag ska jag dessutom på en tripp som man inte talar om på forum.. Ligger och kollar på EPT Kiev på pokercast, så sjukt underbart finalbord. Se det om ni vill ha underhållning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 extremt sjuka drömmar hade jag under de 3h jag fick sova inatt också... kan nog inte berätta allt men i samma dröm var vi låtsasterrorister på en flygplats, för att senare åka bergochdalbana från västkusten till östkusten i usa. och fort som faan gick det. riddler släng dig i väggen sas. samt mitt ute i öknen under den resan fick jag reda på att börsen var upp 11.7% och jag låg semivaken säkert en halvtimme och försökte övertyga mig själv om att det verkligen inte var en dröm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Blir ju inte sjukare än så här, hela pokerligan är inloggad kl 09 på msn. När hände det senast? När Riddler dog månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Så jävla löjligt pissmånga kungar på samma scen att klockorna stannar på emop1s vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Tar tillbaka vad jag sa, det sjukaste någonsin inträffade precis i konsum kön. En man framför mig står längst fram i kön och pratar med kassörskan. Han ser upprörd ut, så spetsar till öronen lite och lyssnar. Han hade fått betala 28kr för 2st påse bilar istället för 25kr som det utlovades i reklambladet. Han vägrade lämna och släppa igenom kön utan skulle till varje pris ha tillbaka pengarna. Var små sugen på att gå fram och ge han en tjuga och säga behåll växeln. Det hände dock aldrig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Tar tillbaka vad jag sa, det sjukaste någonsin inträffade precis i konsum kön. En man framför mig står längst fram i kön och pratar med kassörskan. Han ser upprörd ut, så spetsar till öronen lite och lyssnar. Han hade fått betala 28kr för 2st påse bilar istället för 25kr som det utlovades i reklambladet. Han vägrade lämna och släppa igenom kön utan skulle till varje pris ha tillbaka pengarna. Var små sugen på att gå fram och ge han en tjuga och säga behåll växeln. Det hände dock aldrig ^^ Alla är inte lika rika som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 + för bra historia, - för att du whimpade ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 full Tjena Flugan8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 17 Juli , 2010 Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 Tjena dbn! Var på bio med Gene Simmons+familj igår. LA-standard. HOJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 17 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 18 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 Efter två misärdagar hittade jag precis en plussession, guld.. När jag försöker öppna svs klienten får jag detta felmeddelande: "The application (update.exe) must be started from the game folder." Lite googlade ger denna tråd: http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/25093-problem-running-boss-media.html Dock verkar jag inte gjort nåt fel i HM. NÅGON????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Juli , 2010 Rapport Share Postad 18 Juli , 2010 Efter två misärdagar hittade jag precis en plussession, guld.. När jag försöker öppna svs klienten får jag detta felmeddelande: "The application (update.exe) must be started from the game folder." Lite googlade ger denna tråd: http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/25093-problem-running-boss-media.html Dock verkar jag inte gjort nåt fel i HM. NÅGON????? Jag hade samma problem med Boss idag, tankade hem klienten på nytt och då funkade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 ***** Hand History for Game 3431941181 ***** (Prima) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, July 18, 11:47:48 ET 2010 Table Ante 301 800 Max (Real Money) Seat 5 is the button Seat 1: ApexPredator ( $1330.58 USD ) Seat 2: MR_Jimmy ( $800.40 USD ) Seat 3: dav3FLush ( $1002.50 USD ) Seat 5: shabushabu ( $894.10 USD ) Seat 6: BrigaKevs ( $1015.80 USD ) BrigaKevs posts ante of [$0.40 USD]. ApexPredator posts ante of [$0.40 USD]. MR_Jimmy posts ante of [$0.40 USD]. dav3FLush posts ante of [$0.40 USD]. shabushabu posts ante of [$0.40 USD]. BrigaKevs posts small blind [$2.00 USD]. ApexPredator posts big blind [$4.00 USD]. Dealt to MR_Jimmy [ 6d 6h ] MR_Jimmy raises [$12.00 USD] dav3FLush folds shabushabu calls [$12.00 USD] BrigaKevs folds ApexPredator folds ** Dealing Flop ** [ 6c, Jc, Tc ] MR_Jimmy checks shabushabu bets [$23.00 USD] MR_Jimmy calls [$23.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Kc ] MR_Jimmy checks shabushabu checks ** Dealing River ** [ 6s ] MR_Jimmy bets [$62.00 USD] shabushabu raises [$300.00 USD] MR_Jimmy raises [$702.60 USD] shabushabu calls [$464.60 USD] MR_Jimmy shows [6d, 6h ] shabushabu shows [Qc, Ac ] shabushabu wins $1604.20 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Lastade in ett cg-rekordplus idag tror jag. turrarna gick förjefligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Semiplus ett INget rekord men ett stort jävla plus på cg samt ett rekordback på tours Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Hittade en tredjeplats i sista touren också , men löjligt steamad för busten var fan det sjukaste jag nånsin varit med om. sb öppnar mot min bb jag syn med Q8s, flop 368, han bet jag raise och han jammar in skiten med Q7, turn 9 klockorna stannade och river T TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT T TTT TTIO TIO ITO OT IOTIO TIOTI OTITO Hade haft 2,5:1 chiplead inför hun 23ish i första Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 hur gick det för burken o kroon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 hur gick det för burken o kroon? Tre 16e-platser, en femteplats och back som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Själv blev det 0 itm på lika många turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Själv blev det 0 itm på lika många turneringar. Sjukt att inte busta en enda turre på en söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts