Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

Förklaringen är nog till stor del evolutionär. Feta kvinnor kommer få väldigt svårt att ses som attraktiva eftersom män väljer partner med ögonen och kan sätta på vem som helst utan större problem (det var på den tiden då man inte betalade underhåll :mrgreen: ). Kvinnor däremot måste vara noggrannare med sina val eftersom det är en stor investering att bli gravid 9 månader och sedan behöva uppfostra barnet. Förenklat så letar kvinnorna efter en alfahane vilket oftare är en högstatusman än en snygg man och en fet man kan således därför fortfarande vara väldigt attraktiv.

 

Sen behöver man ju inte bli en fitta bara för att man inte är attraktiv men jag tror att personer som är nöjda med sig själva har ett mindre behov av att dryga sig. Jag tror inte på något sätt att detta är hela förklaringen men en del av den. Jag har iofs också träffat mängder av feta män som är minst lika stora fittor även om andelen förmodligen är lägre än bland feta kvinnor.

 

Kanske blev snurrigt. Då skyller jag på morgontrötthet =)

 

Jag har hört att feta tjejer får ligga ganska mkt. Många vill ligga med ett fetto minst en gång i livet och sen finns ju alla fetto-lovers. En bekant är t.ex. väldigt inne på att ligga med två feta brudar samtidigt. Plus att dom inte borde kunna rata så många killar vilket genererar mer ligga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har hört att feta tjejer får ligga ganska mkt. Många vill ligga med ett fetto minst en gång i livet och sen finns ju alla fetto-lovers. En bekant är t.ex. väldigt inne på att ligga med två feta brudar samtidigt. Plus att dom inte borde kunna rata så många killar vilket genererar mer ligga.

 

 

om man gillar feta tjejer så har man någon form av mindervärdeskomplex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polare till mig körde projekt, han bestämde sig för att en gång ligga med en riktig val. Sagt och gjort, vi är på krogen, han sätter in movesen på en kviga han aldrig ens borde tänka på. Tar typ en kvart sen är dom därifrån och hemma hos honom, han börjar jobba på som fan, kämpar som en man. Tar 25 min, sen börjar han nyktra (och slakna) och undrar "Vad fan håller jag på med igentligen? Så här kan jag ju fan inte göra.", drar ut, säger "Ursäkta, men det här går fan inte. Du borde nog gå."

 

Hon lär haft en bra kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lider med er boys. Ni får bli turredonks och tura på ist.

 

Jag verkar vara den enda av luppens heros som springer bra atm. Drog dock in ett fin back på 8-10k igår på turrarna men räknade lite efter passet hur mkt jag hade och visst var man ATH allt. Augusti 2007 var senast man såg dessa summor.

 

Fövrigt så har jag någon slags fobi för tjocka tjejer. Är de ens pyttelite mull så går de bort. Jag är själv undernärd som en gris så kanske har nått med de att göra.

 

Och sist men inte minst, vem är LykkaSiGya? Är de en viss mvh på ett annat konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...