Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hahahahaha visst är jag konstig, allmänt cp och har störd humor, de kan jag bjuda på. Men de var ju inte meningen från början att de skulle bli någon stor level lr så. Jag kom inte ihåg hur de hela började så jag kikade tillbaka nyss och såg att jag började de hela med "Idag mina kära cyberspacepolare är ingen vanlig dag. Idag har vi nämligen en liten pinsam ritual i släkten (dock är dom seriösa) :$.". Och då kom jag på att jag faktist skulle börja mitt inlägg med "Idag är ingen vanlig dag för idag är de Sandras (tjejen jag träffat ett tag) födelsedag" men de vart liiite annan tivst på de hela :D. Sen när jag märkte att folk konstigt nog började tro på de jag skrev så var de ju obv bara att spinna vidare. Imo var de faktist väldigt roligt när folk började skriva på msn osv och frågade hur sjuk min släkt egentligen var. Och här började jag planera att jag skulle försöka göra en riktigt sjuk level av de hela, att först och främst få alla att verkligen tro på de jag skriver för att sedan börja skriva riiiiiktigt sjuka och skruvade saker. Men dit hann jag ju inte tyvärr.

 

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg idag hann de ju inte bli någon rolig level öht. Men den hade faktist potential för att kunna bli riktigt rolig då jag hade planerat lite vad jag skulle skriva så att den skulle bli helt cpcpcp sjuk men ändå lite trovärdigt. Jag tänkte faktist spinna vidare men kändes rätt drygt att folk här i krokarna går runt å verkligen tror sånt om min släkt, så fick avsluta de hela på ett tråkigt sätt ist. Thats it mina kära vänner!

 

ELLER så är detta bara en bra bortförklaring för vad som egentligen händer runt min familj......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahaha visst är jag konstig, allmänt cp och har störd humor, de kan jag bjuda på. Men de var ju inte meningen från början att de skulle bli någon stor level lr så. Jag kom inte ihåg hur de hela började så jag kikade tillbaka nyss och såg att jag började de hela med "Idag mina kära cyberspacepolare är ingen vanlig dag. Idag har vi nämligen en liten pinsam ritual i släkten (dock är dom seriösa) :$.". Och då kom jag på att jag faktist skulle börja mitt inlägg med "Idag är ingen vanlig dag för idag är de Sandras (tjejen jag träffat ett tag) födelsedag" men de vart liiite annan tivst på de hela :D. Sen när jag märkte att folk konstigt nog började tro på de jag skrev så var de ju obv bara att spinna vidare. Imo var de faktist väldigt roligt när folk började skirva på msn osv och frågade hur sjuk min släkt egentligen var. Och här började jag planera att jag skulle försöka göra en riktigt sjuk level av de hela, att först och främst få alla att verkligen tro på de jag skriver för att sedan börja skriva riiiiiktigt sjuka och skruvade saker. Men dit hann jag ju inte tyvärr.

 

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg idag hann de ju inte bli någon rolig level öht. Men den hade faktist potential för att kunna bli riktigt rolig då jag hade planerat lite vad jag skulle skriva så att den skulle bli helt cpcpcp sjuk men ändå lite trovärdigt. Jag tänkte faktist spinna vidare men kändes rätt drygt att folk här i krokarna går runt å verkligen tror sånt om min släkt, så fick avsluta de hela på ett tråkigt sätt ist. Thats it mina kära vänner!

 

Imponerande att få hela pf att tro på dig! (inklusive mig) Är besviken nu, ville så gärna höra om de sjuka sakerna :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imponerande att få hela pf att tro på dig! (inklusive mig) Är besviken nu, ville så gärna höra om de sjuka sakerna :-P

 

Hahah, skrattar faktist lite för mig själv åt att folk öht kunde få för sig att de skulle vara sant när jag läser första inlägget och ser bla "humdratjugonde dagen i sitt tjugofjärde levnadsår och hästar (bl.a.). Kanske vågar berätta sen i natt när jag blivit "en av dom" :S.". Var ju hippt som fan att skriva om hästar överallt på nätet at that time, så jag ville väl såklart inte vara sämre goddammit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah, skrattar faktist lite för mig själv åt att folk öht kunde få för sig att de skulle vara sant när jag läser första inlägget och ser bla "humdratjugonde dagen i sitt tjugofjärde levnadsår och hästar (bl.a.). Kanske vågar berätta sen i natt när jag blivit "en av dom" :S.". Var ju hippt som fan att skriva om hästar överallt på nätet at that time, så jag ville väl såklart inte vara sämre goddammit!

 

Alltså man trodde ju givetvis det var en level först men ju längre det pågick desto mer trodde man ju på det. Aldrig tillräckligt för att jag skulle våga kommentera dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om matchens inte är typ 4a månader bort så ärju spelträning det enda rätta jue :S Nöta ranch kommer inte hjälpa så mkt då han behöver helheten!

 

seriöst, är du dum i huvudet?

 

Han skrev ju att han typ tappat det helt. Har du ens någon aning om hur frustrerad man blir ute på banan när alla långa slag osv, går åt helvete?

Känns liksom inte värt att gå där ute om man snaphookar ett par bollar Out varje hål.

Om jag får spekulera så är du knappt utanför dörren, utan sitter där vid datorn hela tiden.

 

Anyway, back to topic. Kör på bara, blanda ranch, närspelsträning, puttning, osv. med spel ute på banan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Anyway, back to topic. Kör på bara, blanda ranch, närspelsträning, puttning, osv. med spel ute på banan. :)

 

I Will do. Och tack för alla andra tipsen svinet, dom är välbehövliga.

 

Nu är jag dock på väg till Sthlm med Sandra för att möta upp diverse legender med flickvänner. Förhoppningsvis blir de en trevlig kväll på grönan om vi har lite tur med vädret. Men ska försöka komma hem i hyfsad tid på lördag så jag hinner lira lite iaf, jag har redan abstinens.

 

Puss och kram, ses i storstan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt sjuk level! Men jag väljer nog att tro på den lite längre. Man känner sig själv inte så jävla värdelös själv då man kan tänka att vissa har det riktigt sjukt ställt.

 

Slänger in detta här då jag inte hittar nåt bättre ställe. Har varit på väg att såga folks poster om drömmar dom har om andra på PF som ren bluff, har varit lite för mycket inflation i det. Men inatt så hade jag faktiskt en sjuk dröm om dig krac, trots att vi bara småsnackat och lirat nåra gånger mot varann. Drömde att det var en TV-reklam med dig och David Fjäll ( han på svt/svenskafans). Ni satt och körde varsin röd tuc-tuc i rusningstrafik och sa båda "Jag har kört ända till Fotbolls-VM i Sydafrika med min egen tuc-tuc. Köp en du också!". Båda hade bisarrt långt hår och skägg, typ Usama bin Laden x3, och det var alltså nåt bilföretag som börjat sälja tuc-tucs i Sverige. Fan vilken jobbig resa att kuska ner på en sån ensam till Sydafrika, hur orkade du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst, är du dum i huvudet?

 

Han skrev ju att han typ tappat det helt. Har du ens någon aning om hur frustrerad man blir ute på banan när alla långa slag osv, går åt helvete?

Känns liksom inte värt att gå där ute om man snaphookar ett par bollar Out varje hål.

Om jag får spekulera så är du knappt utanför dörren, utan sitter där vid datorn hela tiden.

 

Anyway, back to topic. Kör på bara, blanda ranch, närspelsträning, puttning, osv. med spel ute på banan. :)

 

Väl rutet Svirre 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...