Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De vart inge golfbet i Fredags, de gjorde mig ingenting eftersom jag spelat så ostabilt den senaste tiden. Men jag gick iaf ut själv och gjorde obv en grym runda och fick 24 pinnar. Om jag ej skippar de tidiga turrarna ikv och kör bettet då lär vi flytta fram den ca 1-2 månader av skäl jag ej kan ta upp här. Jag, gretko och emop har en båt också som var strandad heeela förra sommarn (:S:S:S:S:S::S) som ska i idag (lär väl ta några timmar och få den i bra form igen). Dock har jag lämnat iväg den till en polare som fixat de mesta. Guld och ha massa att göra när man är bakis som bara luap och folk på film kan bli, ni fattar osv.

 

Igår var jag på Örebro GK och spelade (första gången jag spelar greenfee)vilket gick rätt bra. Gick bra första 9, sträckade dock hål 2 men gick iaf bättre än handicap så. Sista 9 gick mindre bra och var nån pinne sämre. Riktigt fin bana var de iaf.

 

Sist men inte minst lär jag bara säga att jag är glad att jag flyttat från min hemstad (vilket iofs är 1,5 mil härifrån :)) som jag bodde i tills jag sluta 3an. Träffa en polare igår som jag var väldigt tajt med som bor kvar och fick lite updates hur de var där hemma. Han själv hade blivit knivhuggen av en annan bra barndomspolare till oss förra helgen och är en heel del gammla polare som gått ner sig totalt :(. Riktigt tråkigt att höra.

 

Dags att dra å kika på 7-manna fotboll och träffa tjejens mamma för första gången, så bara att slita på de största solbrillorna jag har och fejk va glad ett litet tag, emop fattar.

 

Emop, gretko och tallbögkotten fattar varför jag skriver de här hahah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag skulle vi som sagt lägga i båten men de gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. Efter att vi polerat och putsat hela dagen så var de bara för Jonas att köra in den till Ludvika och lägga i den, dock kom vi bara ca 2 km innan trailern lossna och brände hundrameter fram sen ner i diket och fortsatte innan den gled av trailern och fortsatte ner på en bakgård. Ägaren av huset kom ut och vart lite chokad när han hade en stor båt på gården. Kan va bland de sjukaste jag vart med om. Men de absolut sjukaste av allt är att båten körde sicksack mellan varenda träd och de vart bara bara 3 stora revor under skrovet och lite

små repor, de går nog inte att ha sådan tur tror jag. Hade den träffat

ett träd hade de bara vart skrot kvar av den. Dock hade inte trailern

samma tur utan knäcktes på mitten :S. Efter några timmar så var båten

uppe på ett ny trailer så nu är de bara att åka ner till varvet och

fixa allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag skulle vi som sagt lägga i båten men de gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. Efter att vi polerat och putsat hela dagen så var de bara för Jonas att köra in den till Ludvika och lägga i den, dock kom vi bara ca 2 km innan trailern lossna och brände hundrameter fram sen ner i diket och fortsatte innan den gled av trailern och fortsatte ner på en bakgård. Ägaren av huset kom ut och vart lite chokad när han hade en stor båt på gården. Kan va bland de sjukaste jag vart med om. Men de absolut sjukaste av allt är att båten körde sicksack mellan varenda träd och de vart bara bara 3 stora revor under skrovet och lite

små repor, de går nog inte att ha sådan tur tror jag. Hade den träffat

ett träd hade de bara vart skrot kvar av den. Dock hade inte trailern

samma tur utan knäcktes på mitten :S. Efter några timmar så var båten

uppe på ett ny trailer så nu är de bara att åka ner till varvet och

fixa allt.

 

Är det verkligen sant denna gången? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom jag precis hem efter att vi putsat och lagat båten hela natten. Sedan fick vi äntligen i den och den gick som en klocka och ser ut som ny efter allt putsande. Helt SINNESJUKT att den klara sig nästintill helt skadefritt. Nu är de bara att hoppas på att turen håller i sig så att den inte börjar ta in vatten. Så äntligen ska jag få lägga mig och sova efter den sjukaste dagen på väldigt väldigt länge, som tur var vart de ju ett lyckligt slut iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...