Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur gick det för burken o kroon?

 

Gick väl inge vidare, men ska inte klaga då kronan inte sprang så vidare värst bra igår. Tråkigt dock då jag hade så bra läge för storklonk igår, låg cp bra med djupt i några stora. Låg bla 4/27 i stars 109r med 70k i första och FT bubblade 150r på FTP med ca 70k i första där också, plus en del andra fina lägen. Vart ett lillplus tror jag iaf.

 

Hittade en tredjeplats i sista touren också :o, men löjligt steamad för busten var fan det sjukaste jag nånsin varit med om.

 

sb öppnar mot min bb jag syn med Q8s, flop 368, han bet jag raise och han jammar in skiten med Q7, turn 9 klockorna stannade och river T

 

Hade haft 2,5:1 chiplead inför hun :/ 23ish i första

 

MEEEEN, jag hade ju väntat mig att du skulle vinna skiten och göra mig lite rik när jag sov. Förövrigt så är de dags för dig att lr punken att vakna, ring då. Ska till Borlängen en sväng nu men ni får ffs inte starta nästa event i MSOP utan mig. Då blir jag våldsam, ni fattar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MSOP pågår för fullt här i Ludvika. Vi är inne på dag två och spelarna går snart in i event 3 vilket är monopol. Gretko har sprungit långt över EV som vanligt och är upp runt 8000 eller mer. Punken är ner tre burgarmenyer lr mer. Själv är jag back som fan, lr mer. Nu skall event 3 dingas. Jobba norrmalmstorg och centrum en gång i livet nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MSOP pågår för fullt här i Ludvika. Vi är inne på dag två och spelarna går snart in i event 3 vilket är monopol. Gretko har sprungit långt över EV som vanligt och är upp runt 8000 eller mer. Punken är ner tre burgarmenyer lr mer. Själv är jag back som fan, lr mer. Nu skall event 3 dingas. Jobba norrmalmstorg och centrum en gång i livet nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111111111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hur har det gått i de tidigare eventsen? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur har det gått i de tidigare eventsen? :D

 

Gretko har vunnit både event 1 och 2. Ni kan ju gissa vem som vann event 3. Fort gick dessutom för den äckliga turapan. Nu laddar vi för dag 3. Event 4 kommer att vara bowling, så nu kanske inte punken kommer komma sist som han har gjort i allt hitills.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eisen och jimpa; fick precis två baseball handskar + boll och slagträ, blir att ta med på nästa resa. Guld, får man äntligen användning för Phillies jerseyn..

 

Hahaha, ska du ta med mer grejer till nästa resa:S Du hade gott om plats i väskan denna gången?:mrgreen:

 

Dock kommer du vara kung nästa gång du spelar brännboll hemma=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag gick vi alltså in i dag 3 i MSOP. Event 4 bestod av Tacobuffé och nu var de dags för punken att kliva fram och visa framfötterna, han tog en säker första plats men gick back 75kr lr mer. MSOP cirkusen fortsatte sedan till BKs för mitt favorit event, gurka. Jag gick plus 2000 lr mer och punken kom sist och backade mkt lr mer. Frammåt kvällen är de dags för event 6, vilket är punkens favorit event, nämligen bowling. Men mtp på hur bra han är så tror jag han har svårt att få action.

 

Nu har spelarna fått en välförtjänt pause inför kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rungooden fortsätter.. Slog alla tiders rekord i dåliga gurkanävar så att det blev back var självklart. Hela caféet skrattade åt korten. Till råga på allt fick jag precis reda på att bowlinghallen här i Ludvika har ballat ur och tagit sommarledigt fram till Augusti så nu mår man inte särskilt bra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...