wheelinho Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 tjena sandlådan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Va? Det finns en vinst med 1.5Mkr. Man köper obv alla lotter och gör en profit på 500k kr. Eller så tar man en i taget om den möjligheten finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 För sista gången. Om det finns 1 miljon lotter. På en av dessa vinner du 1,5 miljoner. Lotterna kostar 1 krona styck. Vad gör du? A. Köper hela bunten B. Det räcker med en lott. Ev:t är ju detsamma. C. Ingen lott. Är det för bra för att vara sant, så är det oftast det också. Varje lott har samma ev ja och varje lott har ett positivt ev och därmed får man ett högre ev ju fler lotter man köper. Därmed köper man alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Man köper hälften av lotterna om man e bra på att flippa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Varje lott har samma ev ja och varje lott har ett positivt ev och därmed får man ett högre TOTALT ev ju fler lotter man köper. Därmed köper man alla. Äntligen någon som har fattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Norpan Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 För sista gången. Om det finns 1 miljon lotter. På en av dessa vinner du 1,5 miljoner. Lotterna kostar 1 krona styck. Vad gör du? A. Köper hela bunten B. Det räcker med en lott. Ev:t är ju detsamma. C. Ingen lott. Är det för bra för att vara sant, så är det oftast det också. EricT??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 jag hade köpt en lott i taget:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 pf levererar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Det är ingen skillnad EV-mässigt mellan att köra en eller flera gånger. Hur svårt var det att läsa? Om ni inte kan förstå meningen ovanför, så försök då i alla fall räkna och tänka själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 jag hade köpt en lott i taget:mrgreen: Hur tiltad blir du inte när Greta 84 kommer och köper några lotter då och vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Hur svårt var det att läsa? Om ni inte kan förstå meningen ovanför, så försök då i alla fall räkna och tänka själva. Det är väl typ det som Lobo har försökt. Och resten försökt få honom förstå att han tänker fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plisskin Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 pf levelerar FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 nå, per bränt kort ökar chansen att man närmar man sig det egentliga EV:t. Begriper det nu, sorry för min pajasfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Äntligen någon som har fattat. Alla utom Lobo fattade. Nu släpper vi detta, då alla är överens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Gick hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Ingen utom Rebonius och en lurkande jello förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Ingen utom Rebonius och en lurkande jello förstod.Jag lurkar också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 28 April , 2010 Rapport Share Postad 28 April , 2010 Har resten formulerat sig fel eller har jag missat något skojjigt i något nidson inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WBoit Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Gillade ep12... kul med DN som är på äckeltighta matusow emellanåt. Han är så tight så det är skrämmande att kolla.. fold KQs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Gillade ep12... kul med DN som är på äckeltighta matusow emellanåt. Han är så tight så det är skrämmande att kolla.. fold KQs Han spelar ju i alla fall tusen gånger bättre än DN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WBoit Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Han spelar ju i alla fall tusen gånger bättre än DN. Det sa jag ingenting om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Tycker Negreanu haft sin charm innan även om han suger. Men jag orkar inte med folk som kör sånt pinsamt "skådespeleri" med sina nuts och sen tar en linje han enbart tar med nuts (för att inte tala om hans jävla Did You Know...gahhh). Blev hursomhelst sjukt förvånad över Gandalfs syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Jag blev mer förvånad när jag såg att Bilbo satt och häckade precis under bordet vid Doyle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 3 Maj , 2010 Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Imhotep, vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts