MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Lol, precis då får man PM av simonlofberg som lämnar återbud. Vi är alltså 40 jämnt nu... Citera
Liza Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 haha du ser! ingen fara på taket Citera
JohnH Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Fan om inte den här turren blir ett par hack bättre... Citera
Dybelius Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Har du tagit in hönsen Mike? Citera
Crappy Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Hur styr vi/du upp sidebettsen? Jag vill sätta en hundring på klonkarpingvinen Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Fan om inte den här turren blir ett par hack bättre... Mycket möjligt! Har du tagit in hönsen Mike? Dom låses in i god tid innan ni kommer. Hur styr vi/du upp sidebettsen?Jag vill sätta en hundring på klonkarpingvinen Har jag totalt missat. Men eftersom du tar upp ämnet är det du som fixar sidebettsen den här gången. Ta med en bettinglista! Lagom insats 50-100.-? Citera
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Mycket möjligt! Dom låses in i god tid innan ni kommer. Har jag totalt missat. Men eftersom du tar upp ämnet är det du som fixar sidebettsen den här gången. Ta med en bettinglista! Lagom insats 50-100.-? 1. Var låser vi in terrorist-finnen när han leende börjar mumla om bomber och granater, skithuset? 2. Låter väl lagom med en hundring som delas upp på två bet, vinnare och först ut Citera
JohnH Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Vilken ölsort blir man ensam om att ha? Staropramen, äcklig mariestad, budweiser el pripps blå? Citera
hogge75 Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Jag tänkte ta med några Staro, så den blir du inte ensam om. Citera
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Siktar på att köra pilsner urquell som std-öl mixat med några enstaka godbitar. Citera
omalley Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Men ha så jävla kul imorgon då för ihelvete! Citera
schoolbook Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Jag tänkte ta med några Staro, så den blir du inte ensam om. Staro här med. Kylning får man ju också tänka på, ute lär den ju frysa med denna vargavinter. Finns kyl med plats? Citera
TotalFarsa Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Men ha så jävla kul imorgon då för ihelvete! Det är lugnt, ska uppdatera dig med regelbundna mms Citera
JohnH Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Men ha så jävla kul imorgon då för ihelvete! Du med! Vi kanske skickar dig några livebilder. Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Men ha så jävla kul imorgon då för ihelvete! Japp, tackar! Staro här med. Kylning får man ju också tänka på, ute lär den ju frysa med denna vargavinter. Finns kyl med plats? Finns ett allmänt kylskåp ja. Alternativet är väl att stänga av värmen i garagedelen (där bord 4 är placerat) så kan vi ha ölen där... Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Btw - 27h & 45min kvar. För oss som är lite mer sociala och morgonpigga och träffas redan till lunch är det bara 25h & 30min... Citera
jm_j Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Uppdatering gällande bountys: jm_j Ett pokerbokpaket. jm_j har även satt en hemlig bounty på mitt och Jennez hufvud. Ev även en fräck sådan på någon av flickornas skalper... Inte direkt ett pokerpaket men en nästill oläst exemplat av boken "The Book Of Bluffs" ingår: http://pokerforum.nu/forum/1360555-post164.html Sen skrev jag det här i ett PM till dig: Nu blir det jobbigt för mig för då är det väl bara 2st kvinnliga spelare kvar som jag skulle satt på snusk-HeFo. Bountyn riskerar att bli förstörd om jag inte använder den snarast så jag får väl välja mellan att åka på stryk av Annmari eller få chipsen kastade på mitt huvud varje gång Doris satsar... Jag som hittat en nästintill perfekt bounty på SnuskHeFo och så behagar hon inte att dyka upp.... Citera
Skanke Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Jag och den andra sörmlänningen siktar på att komma till lunchen. Har lagt upp en plan att han kör dit jag dricker bärs blir bakfull till åtta rycket och körduglig igen frammåt två på natten Citera
Nizse Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Inte långt kvar nu:-D. Jag och Bensjo kommer också och lunchar med er. Citera
omalley Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Det är lugnt, ska uppdatera dig med regelbundna mms Du med! Vi kanske skickar dig några livebilder. Jag räknar med några riktigt fina fyllebilder. Ta väl hand om Mike och hans hönor! Citera
Dybelius Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Är lunchen i Kumla eller Hallstahammar? Och vad finns det på menyn? Själv äter jag ju bara kulinariska upplevelser så jag hoppas det finns någon femstjärnig pizzeria att tillgå... Citera
MikeTime Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Är lunchen i Kumla eller Hallstahammar? Och vad finns det på menyn? Själv äter jag ju bara kulinariska upplevelser så jag hoppas det finns någon femstjärnig pizzeria att tillgå... Öh, Hallsberg... Citera
Crappy Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Jag räknar med några riktigt fina fyllebilder. Ta väl hand om Mike och hans hönor! Du menar när tuppen är borta(du obv)? Citera
JohnH Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Bärsen är införskaffad! Nu har min resa börjat. Pendeltåg till Tumba sen byte till östertäljependeln. Där hoppas jag hitta en lättsnodd bil el om sambon kanske råkar stå där med sin. Citera
Macess Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Jag och den andra sörmlänningen siktar på att komma till lunchen. Har lagt upp en plan att han kör dit jag dricker bärs blir bakfull till åtta rycket och körduglig igen frammåt två på natten Hoppas den blå Volvon är av äldre modell, och utan antispinn...kan bli en riktigt rolig resa då med mig bakom ratten. Citera
Recommended Posts