Gå till innehåll

Mike´s Rock n Roll-Poker 30/1-2010. Rapporter från turren i inläggen #552 och framåt!


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 633
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske en Webcam över bord 4...i alla fall under första timmen hade varit roligt att bevittna.

 

Mr Råck'nRåll gick all in varje hand (utom en...då en person som hade 88 pushade UTG...blinds 25/50, pushar med ca 7k och jag som sitter i BB synar med QQ, QQ håller). Det sjuka i det hela var att Råck'nRålls händer oavsett vad det var för kort höll...snacka om Live Rigg. Det var helt sjuka, såsom 26off mot KK ...träffade stege.

 

Startstacken i turren var 5k (1 rebuy + 1addon var tillåtet, alternativt en extra rebuy). Råck'nRåll var uppe i som mest strax över 70k...tyvärr för hans del så lugnade han aldrig ner sig utan fortsatte pusha även då han började förlora lite marker...men han hann slå ut bl.a mig och jm_j innan han själv åkte. Jm_j fick f.ö jumboplatsen, jag plats 39...

 

Tack för en trevlig kväll Mike, bara synd att turren skulle sluta som den gjorde för mig...men jag hoppas/vill att en sådan person som Råck'nRåll skall fortsätta sitta vid mitt bord, trots att han idag vann med A4 mot AK, A3 mot 77...tror även jag hade AK ytterligare en gång och åkte på däng..men minns inte hans hand...och för Er som inte var där, så var det all in pre flop samtliga gånger...f.ö svårt att spela på annat sätt då Råck'nRåll standard höjning pre flop var till ca 7k (blinds 25/50)...

 

Nästa gång då j*vlar....//Macess

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske en Webcam över bord 4...i alla fall under första timmen hade varit roligt att bevittna.

 

Mr Råck'nRåll gick all in varje hand (utom en...då en person som hade 88 pushade UTG...blinds 25/50, pushar med ca 7k och jag som sitter i BB synar med QQ, QQ håller). Det sjuka i det hela var att Råck'nRålls händer oavsett vad det var för kort höll...snacka om Live Rigg. Det var helt sjuka, såsom 26off mot KK ...träffade stege.

 

Startstacken i turren var 5k (1 rebuy + 1addon var tillåtet, alternativt en extra rebuy). Råck'nRåll var uppe i som mest strax över 70k...tyvärr för hans del så lugnade han aldrig ner sig utan fortsatte pusha även då han började förlora lite marker...men han hann slå ut bl.a mig och jm_j innan han själv åkte. Jm_j fick f.ö jumboplatsen, jag plats 39...

 

Tack för en trevlig kväll Mike, bara synd att turren skulle sluta som den gjorde för mig...men jag hoppas/vill att en sådan person som Råck'nRåll skall fortsätta sitta vid mitt bord, trots att han idag vann med A4 mot AK, A3 mot 77...tror även jag hade AK ytterligare en gång och åkte på däng..men minns inte hans hand...och för Er som inte var där, så var det all in pre flop samtliga gånger...f.ö svårt att spela på annat sätt då Råck'nRåll standard höjning pre flop var till ca 7k (blinds 25/50)...

 

Nästa gång då j*vlar....//Macess

Haha, jag är inte det minsta förvånad. Hans favorit hand är väl :Jy::7y: ?

 

Förra gången mot :Ky: :Ky:

All-in pre. Floppen: :Jy::7y: :7y: :roll:

Vilken plats kom Råck'nRåll på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som redan beskrivits ovan var mastodontvärdet på Mr Rock'n'Roll och jag försökte få in smeten mot honom så ofta jag kunde. Givetvis alltid i ledning men min saga blev all då han vaknade upp med AK mot mina QQ.

 

Sen blev det Dealer's Choice cg och jag körde Sviten Special i första given (efter lite texas-spel då vi hade en nybörjare vid bordet). Det tyckte församlingen var så roligt så det blev Sviten Special för hela slanten. :-D

 

Mr Rock'n'Roll tyckte att Sviten Special såg ut slom ett kul game där han kunde dra ut så han vinglade iväg och skulle skaffa marker. När han sätter sig vid bordet hinner han inte ens ställa ner markerna innan han däckade. Så här satt han i ett par timmar:

 

rocknroll.jpg

 

Givetvis gjorde man ju mer eller mindre rent hus och så dog gamet. Över till texas-bordet där det fanns gott om fisk. Bl.a Crappy sponsrade fint. ;-)

Mr Rock'n'roll flyttade (flyttades?) över till texasbordet där han satt i samma ställning i ytterligare ngn timme innan han kvicknade till. Han växlade in och Klyka tog fighten (all in pre givetvis). Han växlade in igen och nu lyckades jag gula honom med att syna ner all in på flop med A hög. Stod fint mot hans 6-hög. :mrgreen:

 

LisaTF.jpg

Två tredjedelar av dagboken. TF är blind som ni ser.

 

theadmin hamnade på Dealer's Choice bordet och jag flyttade tillbaka. Var bara jag, jm_j och Johan tidigare. Vi drog igång Sviten Special igen och efter 7-8 händer gulade vi theadmin (nu blir Lappen glad).

Vi lyckades efter tjat hela kvällen snacka in hogge75 och Mattias och vid det här laget var jm_j ganska bra packad, men lugn, konstigt nog.

 

Efter ett varv Sviten Special spelades det Sökö hi/lo och Badugi. Var längesen jag spelade just Badugi men klarade mig b/e tack vare en fin hand i given.

 

Lisa bustade ur turren vid 2-tiden och vi bestämde oss för att köra hem och skita i övernattning. Trött var man men det gick fint hela vägen trots periodvis snöfall.

 

Summering: + 4000

- Försök hamna på samma bord som appelsf (mr rock'n'roll)

- Spela stockholmsspel mot nybörjare

 

EDIT: Och stort tack till Mike för en välarrangerad turre! Om man får komma med ett tips så skulle det vara att skippa 50-markerna, både i turre och cg. 25 och 100 täcker behovet mer än väl. Vet att det är en petitess men jag blir helt knäckt så fort jag ser 50-marker, de är fruktansvärt onödiga... :twisted:

Det var det enda jag hade att klaga på, allt annat var perfekt. Fanns ju till och med värme i garaget och maten var superb! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*urk*

 

Så summeras väl min söndag på bästa sätt. Jag har det iofs inte så illa. Sitter på sedvanliga internetfiket på Centan i Gbg och slumrar med magen fylld av magisk BK-burgare, lökringar såklart inkluderade. När vi lämnade Hallsberg vid 11-snåret hade stackars Illvillja satt på bilen, för att få upp lite värme i kupén, och såklart gick den i baklås. Illvillja var allt annat än munter över utsikten att behöva A) krossa en bakruta eller B) vänta på bärgare som kan ta sig in. Stackars sate!

 

Hursom, lördagen blev sådär sjukt jäkla kul som man hade hoppats på. Bärsen började inmundigas redan vid 11-snåret så jag gjorde väl skäl för mitt nick jag får i mikes umgänge, TotalFyllo :ola: Tycker rejält synd om mig själv idag, det riktigt lyser självömkan och desperation om min person. Tyvärr lär väl sambon säga något om "självförvållat" och sen är det bara att bita ihop och vara social när man väl kommer hem. Hem, ja. Får se hur det går med det. Ett tåghelvete har såklart spårat ut precis utanför Gbgs central och de har bara 2 spår för in- och utgående trafik. Gräjt.

 

Satt och småslumrade på tåget Hallsberg-Kumla för en stund sen iaf och fick lite minnesfragment. Försöker sammanfatta. Varning för osammanhängande text coh svammel.

 

- Börjar skit och får inga kort under rebuyperioden. Försöker stjäla med det jag har och blir konstant reraisad och satt allin. Efter rebuy och addon-perioden är över spelar jag ca startstack. Bra där. Blir dock flyttad och där skärper sig både kortsnittet och motspelarna. Bygger, bygger och bygger. Dricker, dricker och dricker. Har förbannat roligt! Når FT och börjar må riktigt jäkla dåligt. Kanske blev en whisky för mkt. Hoppas ingen tyckte att jag blev jobbig :oops:

 

Kommer inte ihåg mkt av spelet på FT fram tills vi är 4 kvar. Då har jag en rejäl stack, skulle tippa på ca 270k och FI (mike och två skittrevliga askersundsgrsabbar) spelar ca 100k+ vardera. Good times. När vi så är 4 kvar lägger jag i överväxeln och raisar det mesta pre med any2. Får foldat till mig mest hela tiden och de gånger vi ser en flop cbetar jag hem det. Tight is right? Nääää, ös ös ös.

 

Skeppar ut mike då han ställer pre, efter att jag gjort std-raise, med KQ. Jag har såklart AA i hålet. Hur ska jag inte ha det liksom och away ryker han på 4e. Btw mike, ett stort tack för ett sjukt bra arrangemang! Går inte att beskriva. Vi var alla supernöjda och hoppas på fler tillfällen framöver!

 

Iaf, med tre kvar fortsätter jag att ösa. Det går lite upp och ner men till slut knockar jag ut askersundskillen till vänster och sitter med, jag vet inte, över 400k i marker mot den andres kansek 100k-stack. Vid det här laget har jag en chipsskål ståendes bredvid vid för jag mår sjukt dåligt. Pallar verkligen inte lira HU och går allin pre i varje hand. Fakk, jag är ju aldrig megadog och vill få ett snabbt slut på det. Spela roll om jag vinner eller ej, vill bara i säng. Min trevliga askersundsvän hittar till slut två händer där han synar mig och vi ser en flop med mig som 40/60 två ggr för vinst men tyvärr kommer det inte och plötlsigt är Fi i ledning. Det böljer lite snabbt fram och tillbaka och, äsch, han vinner till slut när jag spyr, mentalt, av trötthet och åker ut på nån skithand.

 

Så, facit blev en najs andraplats och 8,6k för itm:en. Vinnaren fick ca 13k och en stilig pokal, skänkt av J-O om jag förstod det hela rätt :-D Han verkade dock mer glad över att han tog bountien jag utlyst på mig själv, hehe.

 

Hmm, tåget går nog snart, får pilla mig ut och kolla det. Får väl skriva lite mer ikväll om något minnesfragment behagar titta fram...

 

Återigen mike, stort tack och vi ses igen, gäller samtliga! Ha det bäst från en trött men lycklig TotalBakfyllo :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, liten resumé av gårdagen:

 

Vi var ett tjugotal som mötte upp utanför stationen i Hallsberg för gemensam lunch. bensjo & co hade redan fixat bord och beställt nån specialmeny för gruppen. Enligt några var maten i det närmaste oätlig så jag satsade på en pizza istället och det var väl dagens första klonk.

 

Valterego, Crappy och Hygglo åt och diskuterade glatt:

DSC00657.jpg

 

Jennez, Lisa och schoolbook kom lite sent eftersom Jens jättefina, nya gps tyckte att han skulle åka till en järnvägsstation i en liten by nån mil därifrån. En järnvägsstation som väl varit nerlagd sen 60-talet.

 

Illvillja blev också lite sen p.g.a bilproblem. Först kokade bil nummer 1 för honom ungefär 5 km från Lysekil, bil nummer 2 saknade fläkt och han var därför rätt kylig, i dubbel bemärkelse, när han till slut dök upp.

 

Klockan 15 skulle vi så samlas hos undertecknad. Vi laddade upp med en liten pokerinriktad tipspromenad som de flesta inte hade många rätt i... Hur kan man inte veta att EPT Köpenhamn 2007 vanns av Magnus Peterson eller att Dan Glimne har skrivit boken "Pirayaklubbens handbok" liksom??

 

Bild från turrelokalen:

DSC00661.jpg

 

Så drog turren igång. Rätt omgående hördes vilda rop från bord 4 där bl.a Appelsf "Rockenråll", Jennez, jm_j och några till härjade runt. Standard var att höra Appelsf vråla "ROCKERÅLL" och sekunderna senare lommade nån stackare in och mumlade "en rebuy, tack"... När snittet var c:a 12K hade Appelsf en stack på runt 80K. Power poker ftw!

 

Appelsf och nyfriserad Skanke:

DSC00656.jpg

 

Först ut var allas vår jm_j som dock var lika glad för det eftersom han då vann en moderiktig tischa:

DSC00664.jpg

 

Efter fyra perioder var allvar, då var nämligen rebuymöjligheterna borta och det var dags att förvalta sina stackar med omsorg. Med 40 deltagare och 69 rebuys / add-ons hade vi ett första pris på dryga 13K och sju betalda platser.

 

Efter allt för många timmar var vi nio kvar som fick ta plats på finalbordet.

 

Det var bl.a Eloket, KFluffie, dealern Håkan, Chrille...

DSC00665.jpg

 

...Robin, TotalFyllo (som gjorde skäl för det nya nicket), Hygglo...

DSC00666.jpg

 

Nordqvist, undertecknad och Schoolbook:

DSC00667.jpg

 

Först ut från finalbordet KFluffie, tätt följd av Hygglo. Det är inte ofta jag skäms över mitt spel men just min utslagning av Hygglo var väl inte den snyggaste... Han ställer in sina sista c:a 25K och jag hittar synen med 87s för en fjärdedel av min stack. Han visar TT och var rätt säker på en uppdubbling när floppen kommer 422 rainbow. Dock ska ju som bekant två kort till upp på bordet...turn 5, river 6... :oops:

Förlåt Hygglo... Han belönades dock med en riklig mängd pokerprylar för sin snöpliga bubbelplats.

På 7:e plats åker eloket och på sjätte schoolbook efter att ha tappat två monterpotter till TotalFyllot. På femteplats hamnade Chrille och undertecknad fick en fjärdeplats.

Eftersom Farsan spelade big stack poker och höjde upp 99% av alla potter tyckte jag det var en bra idé att repusha med KQs och det tyckte han också eftersom han kastade upp AA som stod.

 

Medans TotalFarsa, Nordkvist och Robin battlade om markerna pågick cg:t för fullt där bl.a JohnH, jm_j och andra profiler gladeligen stoppade in 40BB med T4s och liknande premiumhänder.

 

Nordkvist åkte ut som trea och två trötta pojkar fortsatte HU:

DSC00672.jpg

 

...och där Robin kl 6:00 slutligen tog hem segern och förutom pengarna även vann en snygg buckla, skänkt av allas vår Appelsf:

DSC00675.jpg

 

Vid det här laget hade vissa av deltagarna intagit ryggläge, bl.a jm_j

DSC00674.jpg

 

...och eloket (som tyckte det var skoj att få nanna kudde under finalbordet):

DSC00673.jpg

 

När klockan närmade sig sju på morgonen bröts även cg-borden och vi kröp ihop i soffor, på golv och några lyckliga få, i sängar.

 

Bilstrulet för Illvillja var dock inte över riktigt än. När han och schoolbook nu på förmiddagen packat bilen (och startat motorn för att få upp värmen) klämde Illvillja igen bakluckan med en smäll vilket resulterade i att centrallåset gick i med både Illvillja och schoolbook kvar utanför:

DSC00676.jpg

 

Med hjälp av trevlig snubbe från bärgningsfirman kunde de dock påbörja sin hemfärd en och en halv timme försenade.

 

För att glädja chocolate måste ju även en bild på allas vår lilla Lisa få vara med, här flankerad av klubbspelaren Jesper:

DSC00662.jpg

 

Slutligen vill jag tacka alla som kom och gjorde kvällen till en riktig höjdare! Vi ses till sommaren igen!

 

Resultat, ft:

 

1: Robin, 13.5K

2: TotalFylloFarsan, 8.7K

3: Nordkvist, 5.6K

4: MikeTime, 3.6K

5: Chrille A, 2.1K

6: Scoolbook, 1.3K

7: eloket, 0.6K

8: hygglo

9: KFluffie

 

Edit: TotalFyllo har som vanligt dålig koll. I inlägget ovan mitt har han refererat till "Askersundskillen till vänster om mig som jag slår ut på en tredjeplats"

Det var ingen Askersundskille, det var pokerpro Nordkvist här på forumet...

TotalFyllo har TotalFel. Standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadbäck, din gamla spamtomte. Att gula Danne kommer högt upp på min lista på saker man måste göra innan man dör.:-D

Egentligen borde du få min bounty för bedriften(tjeckisk luftpistol), men jag nöjer mig med att ge dig en häckelfri vecka i forumet...

 

Jag passar även på att anmäla mig till nästa turre.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Mike för ett lysande arangemang som vanligt!

Även ett tack till Soturi jm_j och jennez (och gubbfan johan+hogge) för ett trevligt och slaskigt DC bord med allt annat än texas. Lilltack till johnH och illvilja för ett lagom slaskigt texas cg även om ni är flickor som inte lirar annat än texas :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som redan beskrivits ovan var mastodontvärdet på Mr Rock'n'Roll och jag försökte få in smeten mot honom så ofta jag kunde. Givetvis alltid i ledning men min saga blev all då han vaknade upp med AK mot mina QQ.

 

Sen blev det Dealer's Choice cg och jag körde Sviten Special i första given (efter lite texas-spel då vi hade en nybörjare vid bordet). Det tyckte församlingen var så roligt så det blev Sviten Special för hela slanten. :-D

 

Mr Rock'n'Roll tyckte att Sviten Special såg ut slom ett kul game där han kunde dra ut så han vinglade iväg och skulle skaffa marker. När han sätter sig vid bordet hinner han inte ens ställa ner markerna innan han däckade. Så här satt han i ett par timmar:

 

rocknroll.jpg

 

Givetvis gjorde man ju mer eller mindre rent hus och så dog gamet. Över till texas-bordet där det fanns gott om fisk. Bl.a Crappy sponsrade fint. ;-)

Mr Rock'n'roll flyttade (flyttades?) över till texasbordet där han satt i samma ställning i ytterligare ngn timme innan han kvicknade till. Han växlade in och Klyka tog fighten (all in pre givetvis). Han växlade in igen och nu lyckades jag gula honom med att syna ner all in på flop med A hög. Stod fint mot hans 6-hög. :mrgreen:

 

LisaTF.jpg

Två tredjedelar av dagboken. TF är blind som ni ser.

 

theadmin hamnade på Dealer's Choice bordet och jag flyttade tillbaka. Var bara jag, jm_j och Johan tidigare. Vi drog igång Sviten Special igen och efter 7-8 händer gulade vi theadmin (nu blir Lappen glad).

Vi lyckades efter tjat hela kvällen snacka in hogge75 och Mattias och vid det här laget var jm_j ganska bra packad, men lugn, konstigt nog.

 

Efter ett varv Sviten Special spelades det Sökö hi/lo och Badugi. Var längesen jag spelade just Badugi men klarade mig b/e tack vare en fin hand i given.

 

Lisa bustade ur turren vid 2-tiden och vi bestämde oss för att köra hem och skita i övernattning. Trött var man men det gick fint hela vägen trots periodvis snöfall.

 

Summering: + 4000

- Försök hamna på samma bord som appelsf (mr rock'n'roll)

- Spela stockholmsspel mot nybörjare

 

EDIT: Och stort tack till Mike för en välarrangerad turre! Om man får komma med ett tips så skulle det vara att skippa 50-markerna, både i turre och cg. 25 och 100 täcker behovet mer än väl. Vet att det är en petitess men jag blir helt knäckt så fort jag ser 50-marker, de är fruktansvärt onödiga... :twisted:

Det var det enda jag hade att klaga på, allt annat var perfekt. Fanns ju till och med värme i garaget och maten var superb! :D

 

 

1) Jag heter fortfarande inte Mattias

2) Tack för att du lärde ut Sviten special :-) plussade 2K på det spelet trots att det var första kvällen :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att så många av er spelar sponsrade, den ena pokertröjan snyggare än den andra.

 

Vadå? Menar du att det fortfarande finns folk som spelar live för egna pengar?! :shock:

Nåja, nån sponsdeal kan jag inte lova dig men om du PM:ar adress kan jag skicka en begagnad Best Poker-tischa som jag bar i ett homegame i Herrljunga våren -08 där jag, som Maggan skulle sagt, kom in tha money.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som så många andra redan skrivit..tack för en skön, trevlig tillställning Mike, hoppas att få återkomma vid nästa tillfälle.

Det var en upplevelse att få lära sig spela poker ala Mr Rock n Roll' s spelteorier. Fjollabögkanduintespelasåskalldufanintevarahärrockenroll,det var länge sedan jag har skrattat så mycket.Tack Appelsf.

Kvällen höjdpunkt vid bord 4 måste ha varit när Appelsf bara synade pre flopp, alla satt som fågelungar med gapande munnar, och undrade vad som hände.

Återigen tack Mike, sedan måste även Klykan få ett litet tack, du fixade så att jag +ade på denna turre vilket var något jag inte hade räknat med.:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar Mike för gästvänligheten och alla för en trevlig resa.

Jag & eloket vill redan boka in oss till nästa gång.

 

Kommer med någon slags triprapport så fort jag nyktrat till lite.

 

Bjuder på reserapport från tågresan än så länge:

Hade varit trevligt med några till på resan tillbaka hem till Sverige men vi två roade oss med att först spela lite 200/400 FL7CS8 utan ante men med 100 i bring-in. Eloket åkte på spö där och låg runt 2000 back men sen kom han på lysande idén att köra 100/200 FLO8 och mosade mig så jag hamnade på runt 2000 back innan vi var framme i Stockholm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen succé för mig i Kumla på de 6 timmar jag var med hittade jag AK en gång och 33 som ända pocket. Annars var det riktigt bra fixat av Mr MikeTime och en eloge till frugan som cuttat köttet så fint :)

Hade trevliga bordsgrannar med Klyka och Illvilja i spetsen, själv hittade jag inte riktigt varken mitt vanliga spel eller mitt vanliga snack:mrgreen:

 

I´ll be back som en anabolastinn Östrikare än gång sade.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jadbäck, din gamla spamtomte. Att gula Danne kommer högt upp på min lista på saker man måste göra innan man dör.:-D

Egentligen borde du få min bounty för bedriften(tjeckisk luftpistol), men jag nöjer mig med att ge dig en häckelfri vecka i forumet...

 

Jag passar även på att anmäla mig till nästa turre.:-D

 

Vad fan! Jag har ju önskat mig en luftpuffra i hela mitt liv! :cry: Jag vill seriöst ha den...

 

1) Jag heter fortfarande inte Mattias

2) Tack för att du lärde ut Sviten special plussade 2K på det spelet trots att det var första kvällen :S

 

1) Då får du allt sluta presentera dig som Mattias. :D Nejdå, jag ber om ursäkt.

2) Hur ska det inte gå att plussa på det spelet när theadmin är med och jm_j spelar ett oträffat par i tior på hand med potbets hela vägen? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Mike för ytterligare ett lyckat arrangemang! Tack också till alla som var där och gjorde eftermiddagen/kvällen/natten/morgonen till en minnesvärd pokerhappening.

 

Jag vill skriva lite mer om vissa specifika händelser jag minns, men jag känner att jag måste smälta allt först, jag återkommer med det imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan! Jag har ju önskat mig en luftpuffra i hela mitt liv! :cry: Jag vill seriöst ha den...

 

 

 

1) Då får du allt sluta presentera dig som Mattias. :D Nejdå, jag ber om ursäkt.

2) Hur ska det inte gå att plussa på det spelet när theadmin är med och jm_j spelar ett oträffat par i tior på hand med potbets hela vägen? :mrgreen:

 

En sån jävla superfisk är du! Komma här och introducera nya skumma spel, och dessutom ha fräckheten att vara helt nykter! Det är sjukt lågt. Sjukt jävla lågt. Speciellt när jag fanimej vann alla Omaha-händer vi spelade innan du kom och bytte spel. Och inte ett enda resepaket fick man heller. Nä fy fan.

 

Lappfan, du får chansen att gula mig nästa gång. Synd att du inte var med men det går fler tåg får man hoppas. Lill-fisen.

 

Som sagt, kul som fan var det. Tack till Mike framförallt såklart, men också till alla andra trevliga fiskar som höll stämningen på topp. Tack Valterego för att du är en snäll jävel och skjutsar och grejar. Tack Dybban och optikern, ett par sköna lirare som bjöd på garv hela vägen till helvetet och tillbaka (vi tog en sväng förbi Fjugesta med taxi på "hemvägen"). Tack till TotalFlaska för att du är en riktig tomte och för att du bjöd på bira. Jag missberäknade och hade bara med mig 10 st, så redan vid 8-snåret var jag torrlagd.

 

Och såklart, tack till Jennez för att... ja... tack för att... tack... hrm... för att du tog med dig Lisa, hon är en trevlig jävel. Bra där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sån jävla superfisk är du! Komma här och introducera nya skumma spel, och dessutom ha fräckheten att vara helt nykter! Det är sjukt lågt. Sjukt jävla lågt. Speciellt när jag fanimej vann alla Omaha-händer vi spelade innan du kom och bytte spel. Och inte ett enda resepaket fick man heller. Nä fy fan.

 

Jo, jag vet, jag var fisken där... *hihi*. Men du är välkommen att köra igen när variansen inte är på min sida...

 

Och såklart, tack till Jennez för att... ja... tack för att... tack... hrm... för att du tog med dig Lisa, hon är en trevlig jävel. Bra där!

 

Ja, nåt rätt ska man väl fan ha gjort.

 

Klart som fan att du får pistolen Jens. 500 kulor också. På något sätt ska jag se till att du får grejerna.

 

Woohoo! :D

 

Faan Danne, hittade du inte något eluttag som du kunde rycka ut och förklara matchen ogiltig?

 

Jag tror inte att han hann fundera över möjligheterna att slinka, *pang-tjoff!* sa det bara! :D

 

/Slut-drygat, hoppas ni ser glimten i ögat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...