Klyka Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Öl och sprit är bra, för det gör att man ringer de där samtalen som man vanligtvis inte skulle ha kommit sig för att ringa klockan 04 på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Ahhhh spännande Vem ringde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Ovan omskriven donna. Bra där, Klyka... men det kanske inte vart jätteilla ändå. Först lite allmänt fluff. "Läget?", "Kom just hem från krogen", "jag med", etc. Sedan: Jag: Jag tar och kommer över. (att ta snacket på fyllan kändes som en bra ide, men jag visste ju egentligen vilket svar jag skulle få) Hon: Va, nu? Nej. Jag: Bra där, stolt över dig! (ironisk ton ldo) Det är typ första gången du säger något rakt och ärligt till mig. Hon: Jaja, om vi ska snacka så får vi göra det på en vettig tid. Jag: Javisst, om du bara ringer. Ingen katastrof iaf va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Ovan omskriven donna. Bra där, Klyka... men det kanske inte vart jätteilla ändå. Först lite allmänt fluff. "Läget?", "Kom just hem från krogen", "jag med", etc. Sedan: Jag: Jag tar och kommer över. (att ta snacket på fyllan kändes som en bra ide, men jag visste ju egentligen vilket svar jag skulle få) Hon: Va, nu? Nej. Jag: Bra där, stolt över dig! (ironisk ton ldo) Det är typ första gången du säger något rakt och ärligt till mig. Hon: Jaja, om vi ska snacka så får vi göra det på en vettig tid. Jag: Javisst, om du bara ringer. Ingen katastrof iaf va? Nope Ingen katastrof, förbannat bra för att vara på fyllan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Nope Ingen katastrof, förbannat bra för att vara på fyllan! Nåja, det är ju nedskrivet från minnet. Men kontentan är nog rätt bra för att vara på fyllan. Sista repliken uttalades inte exakt så, men skrev så för att jag inte kunde få med tonläget, och kontentan blir den rätta. En hel del av innehållet ligger ju i tonfallet. Resten är nog rätt på pricken så som jag sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 inte bra. Mitt förslag är att du raderar hennes nr så du inte göra såna misstag igen. På så sätt så har du dessutom inget val förutom att vänta tills hon ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Har provat det i ett annat fall. Tyvärr visste jag hennes namn och numret till nummerupplysningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Släktträff igår, kusinen fyllde 40. Det fanns en fin 20-årig mademoiselle där (sysslingens pojkväns syster), och alla verkade tycka att hon och jag skulle hooka. Vi gjorde dem till viljes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Släktträff igår, kusinen fyllde 40. Det fanns en fin 20-årig mademoiselle där (sysslingens pojkväns syster), och alla verkade tycka att hon och jag skulle hooka. Vi gjorde dem till viljes. Nej, det ligger en hund begraven här. Varför skulle din sysslings pojkväns syster vara där? Om det mot all förmodan skulle vara sant så är det ju något fel på henne. Som att jag skulle följa med på min syrras killes släktträff. No es bueno. *Klyka har knullat med en slääääkting, Klyka har knullat med en slääääkting!* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Jag håller faktiskt med om hunden. Sysslingens pojkvän hade både sin mamma och syster där, och de var väldigt väl bekanta med min kusin. Mamman var väldigt införstådd i att pusha ihop mig med sin dotter. Otippad situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Jag håller faktiskt med om hunden. Sysslingens pojkvän hade både sin mamma och syster där, och de var väldigt väl bekanta med min kusin. Mamman var väldigt införstådd i att pusha ihop mig med sin dotter. Otippad situation. Ok, som jag sa då; något fel var det på henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Hon gillade mig, vad mer krävs för att konstatera att det är nåt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Hon gillade mig, vad mer krävs för att konstatera att det är nåt fel? Det kanske inte krävs mer för att konstatera att något är fel men det kanske finns fler fel att konstatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 haha sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Ovan omskriven donna. Bra där, Klyka... men det kanske inte vart jätteilla ändå. Först lite allmänt fluff. "Läget?", "Kom just hem från krogen", "jag med", etc. Sedan: Jag: Jag tar och kommer över. (att ta snacket på fyllan kändes som en bra ide, men jag visste ju egentligen vilket svar jag skulle få) Hon: Va, nu? Nej. Jag: Bra där, stolt över dig! (ironisk ton ldo) Det är typ första gången du säger något rakt och ärligt till mig. Hon: Jaja, om vi ska snacka så får vi göra det på en vettig tid. Jag: Javisst, om du bara ringer. Ingen katastrof iaf va? Inte många tjejer som tänder på en kille i beroendeställning. Visa att du bestämmer och var inte så mjäkig. Om du tänkt dumpa henne, gör det, om du tänk spela svår så gör det. Men få det för guds skull inte att se ut som att du är beroende av henne. Början av samtalet är ju bra men slutet är katastrof. Hon låter ju sjukt ointresserad av det man läst här och det kommer troligen aldrig bli något seriöst om du så tydligt visar hur intresserad du är. Sorry, men så verkar det för en utomstående i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Så verkar det för mig också. Iaf ang att hon verkar sjukt ointresserad. Glömde dock skriva om SMSet jag skrev efter att hon "dissade min dump" genom att helt enkelt avbryta samtalet. Ville att hon skulle veta varför jag ville träffas, för att hon inte skulle få för sig att jag var needy, så skrev "egentligen ville jag bara prata om en sak. Tror vi tänker typ samma sak. Lagom krypto, men ändå inte. vi hörs imorrn" - rätt klart och tydligt vad det är jag vill med det va? Edit: Btw, nåt seriöst vill jag inte ha. Just nu vill jag inte ha nåt alls med henne (visst kan man ligga, men helst med tjejer som man inte ringaktar för att de inte kan föra sig bland folk), så game är inte så intressant med denna tjej längre. Det som gnager mig en smula är wtf det är hon tycker att jag gjort. Sånt där har jag svårt för, när folk beter sig mot mig utan att jag kan komma på nån som helst anledning till det. Why won't everyone just love me?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Så verkar det för mig också. Iaf ang att hon verkar sjukt ointresserad. Glömde dock skriva om SMSet jag skrev efter att hon "dissade min dump" genom att helt enkelt avbryta samtalet. Ville att hon skulle veta varför jag ville träffas, för att hon inte skulle få för sig att jag var needy, så skrev "egentligen ville jag bara prata om en sak. Tror vi tänker typ samma sak. Lagom krypto, men ändå inte. vi hörs imorrn" - rätt klart och tydligt vad det är jag vill med det va? : Gillar inte alls det sms:et heller. Jag hade troligen klämt ur mig breakupen i telefonen om hon inte ville träffas och om jag av nån anledning inte kunde träffa henne och inte hann i tel hade jag skrivit i messet att "hade hoppats slippa skriva detta i ett mess men eftersom det vart svårt att träffas och jag knappt kunnat få prata med dig i telefon så får jag väl göra så. hur som, jag tror inte det är nån ide att vi träffas eller hörs mer....(insert random skäl till breakup) men jag hade gjort det tydligt att anledningen var att jag inte orkade med veligheten från henne och att jag lätt skulle träffas under andra premisser eller som vän, kk eller whatever. du måste vara tydlig att det är slut, visa att det är allvar och inte sen höra av dig, först då kommer hon respektera dig, antingen hör hon av sig efter ett tag alternativt så skiter hon i dig men då hade det inte heller blivit något om du vart efterhängsen. EDIT: Blir liksom en känsla av att du är underlägsen henne eller om inte under så på samma nivå. Jag får för mig att det är bättre att även om man tycker hon är helt fantastisk så ska man agera som att hon ska vara tacksam att hon träffat dig. Därför borde du tydligare visa att tålamodet är slut och stampa ner foten. När du skriver, vi tycker nog så båda två blir det inte lika kaxigt som om du sket i hur hon kände men jag har i alla fall tröttnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Why won't everyone just love me?? Of course we do :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Sulla, jag håller med dig. Ditt SMS var mycket bättre. Nåja, det spelar inte så stor roll iom att jag inte ser denna tjej som game (längre). Men poängen var ju att sätta ned foten, och det misslyckades jag rätt kapitalt med. Jag förlorar min composure när nån trampar på min högfärdiga självbild, och det gör man när man går från att det ena dagen är superbra (hade en finfin date och det slutade hos henne) till att andra dagen vara asotrevlig och upprätthålla den attityden i flera veckor. Det där jag skrev om "why won't everyone just love me" var ett stycke fullt allvarligt menad självironi. Jag har iofs inget behov av att vara älskad, men har väldigt svårt för att vara ogillad om jag inte faktiskt har gjort nåt fel (förutom i situationer såsom här på forumet, det är liksom inte riktigt på riktigt, så här kan jag ta att folk tycker illa om mig - jag blir rent av lite smickrad av det ). :club: Men tack Crappy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 Så, nu har jag oficiellt sagt upp mig från jobbet. Lämnade in handlingen idag, bara ett par underskrifter som saknas. Känns euforiskt skönt att gå igenom korridorerna nu. Jag trivs, men jobb kan ju ofta kännas lite betungande ändå. Men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 F.ö. finns det en tjej på jobbet som jag pratat med en hel del via telefon de senaste dagarna. Jag hade aldrig träffat henne in person. Våra samtal var jobbrelaterade, men vi fick till ett rätt bra tugg ändå och plötsligt kändes det lite flirtigt. När jag slutade idag gick jag till hennes kontor, såg att hon var söt. Fick numret utan omsvep. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 mmm nån propbet på hur långt tid det tar innan du fuckar upp det här med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 F.ö. finns det en tjej på jobbet som jag pratat med en hel del via telefon de senaste dagarna. Jag hade aldrig träffat henne in person. Våra samtal var jobbrelaterade, men vi fick till ett rätt bra tugg ändå och plötsligt kändes det lite flirtigt. När jag slutade idag gick jag till hennes kontor, såg att hon var söt. Fick numret utan omsvep. Status på henne? Singel? Eller en sambo som är sugen på action? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 Läser tre sidor och Klyka är på fyra tjejer.. omg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts