Gå till innehåll

xlars is back.


xlars

Recommended Posts

  • Svars 195
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Herr Lars,om du blir sådan av fylla, kanske du borde ge fan i att dricka?

 

sedan är det väl inte omöjligt att när du är så packad ,så börjar du rota i medicinskåpet,eller?

 

Inte världens bästa kombination.

 

Man blir ju inte mindre fyllo bara för att man dricker 26 årig whisky, du borde kanske ta dej en liten funderare.

 

Japp, en jävla moraltant är vad jag är,men rätt stolt över det, hellre det än att vara ett sådant pucko som sitter och skrattar åt folk som kanske låter sitt liv gå åt helvete, och manar på sjuka beteenden.

 

Om det är sant som du skriver här, så har du en del sjuka grejer för dej på fyllan, är du suicidal?

 

greppa tag i dej nu för fan, drick cola ett tag istället.

ha de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herr Lars,om du blir sådan av fylla, kanske du borde ge fan i att dricka?

 

sedan är det väl inte omöjligt att när du är så packad ,så börjar du rota i medicinskåpet,eller?

 

Inte världens bästa kombination.

 

Man blir ju inte mindre fyllo bara för att man dricker 26 årig whisky, du borde kanske ta dej en liten funderare.

 

Japp, en jävla moraltant är vad jag är,men rätt stolt över det, hellre det än att vara ett sådant pucko som sitter och skrattar åt folk som kanske låter sitt liv gå åt helvete, och manar på sjuka beteenden.

 

Om det är sant som du skriver här, så har du en del sjuka grejer för dej på fyllan, är du suicidal?

 

greppa tag i dej nu för fan, drick cola ett tag istället.

ha de

 

Du har så rätt i allt du säger förutom att jag tar benzo när jag dricker, det gör jag inte men skule väl kvitta lika när jag kan dricka som en häst ändå.

Får ta och bli slut på eländet med antabus eller nått, ska träffa beroendecentrum här i stan men allt tar sån tid.

 

Apropå cola så var jag beroende av det ett tag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror jag sagt det tidigare till dej, men jag gör det igen.

 

Antabus, är imo bra för stunden, men att vara nykter med vita knogar är ohållbart.

Hitta en förening med andra fyllon,missbrukare av samma grejer som dej finns och ta hjälp där.

Dom har redan gjort den resan du kanske är på väg att börja göra,och där hittar man till slut motivationen och hjälpmedlen till att sluta med kemikalierna.

 

Finns en uppsjö av drogfria sällskap,AA,NA,Länkarna, bara att välja.

Jag är Länk, det är suveränt.

 

Ha de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar faktiskt på att följa ditt förslag. Kollade om det fanns länkarna här men icke :(. Får kolla vidare, vill inte gå med i en religös förening. Tänkt på det och det kan nog vara en bra grej man får nog en känsla av att om jag dricker blir ju de i föreningen besvikna på mig.

 

Hade jag inte blivit så jävla knäpp och destruktiv på alkoholen hade jag nog fortsatt, för det är kul att dricka. Men nått allvarligt kommer hända förr eller senare om jag fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet uppriktigt inte om det är till någon hjälp men alltid ett steg i rätt riktning.

 

Jag har en mycket god vän som har /hade för "vana" att ta en "paus". Det är inte så att han dricker/drack dagligen men efter vissa mkt blöta kvällar beslutade han sig för ta en vit period.

 

Alltså, att stå inför utsikten att aldrig få dricka en god whisky igen är nog förödande, men om utsikten att få ta EN om 9 veckor gör det möjligt att utstå.

Något bör du kanske ivf som helst göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet uppriktigt inte om det är till någon hjälp men alltid ett steg i rätt riktning.

 

Jag har en mycket god vän som har /hade för "vana" att ta en "paus". Det är inte så att han dricker/drack dagligen men efter vissa mkt blöta kvällar beslutade han sig för ta en vit period.

 

Alltså, att stå inför utsikten att aldrig få dricka en god whisky igen är nog förödande, men om utsikten att få ta EN om 9 veckor gör det möjligt att utstå.

Något bör du kanske ivf som helst göra?

 

Ja jag har funderat på att börja med en vit månad men det är inte lätt att starta med den.

 

Hittat en förening som kanske passar mig KRIS, de har nolltollerans mot all narkotika, alkohol och kriminalitet. Jag har ju haft alla dessa problem så det kanske vore nått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla här,finns kanske nåt. http://www.frialankarna.org.se/

 

Jag tror att det beror på hur långt gången du är i Jelineks kurva

,det kanske går att fixa en normal alkoholkonsumtion för dej, eller så kan du inte dricka normalt.

Bägge alternativen går att leva med, jag lever bättre utan alkohol t.ex.

 

http://millennium.fortunecity.com/rintintin/441/symtom.html

 

Du kan ju kolla upp, skadar aldrig

 

Ha de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla tror att jag tar benzo när jag dricker men icke då, är allt mer rädd om mina piller än så. Andra droger är ju inte en lösning kan jag ju säga redan vart där och gjort det. Slutar alltid illa det med.

 

Aha då missuppfatta jag ditt tidigare inlägg. Men någon cs drog i kombo med alkohol skulle nog göra dig lite snällare iaf :). Men du verkar ju inte kunna hantera någonting så de är nog bäst att köra på AA/NN shitet ist. Gl osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha då missuppfatta jag ditt tidigare inlägg. Men någon cs drog i kombo med alkohol skulle nog göra dig lite snällare iaf :). Men du verkar ju inte kunna hantera någonting så de är nog bäst att köra på AA/NN shitet ist. Gl osv

 

På amfetamin blir jag världens snällaste person, för snäll och blir lätt utnyttjad av folk. Sen på alkoholen tvärvänder det och jag ska hämnas mot alla, hela världen. Skadar ju mest mig själv med bägge beteendena.

 

Skulle pokern vända är jag rätt säker på att alkoholproblem skulle försvinna men frågan är ju om det gör det. Drickandet förbättrar ju inte mitt spel direkt även om jag är nykter just när jag spelar.

 

Gick från 10k till 120k idag sen pang ner till noll. Helvete alltså aldrig kan man lyckas numera. Var uppe på 25/50 och harva eftersom storfisk fanns där så det var ju en chansning och den gick illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...