Gå till innehåll

xlars is back.


xlars

Recommended Posts

Antidepressiva är en klar hjälp när man spelar poker man tiltar inte alls lika mkt när man har otur. Kan tänka mig att betablockerare vore till fin hjälp vid livespel också de hindrar ju att man blir upprörd. De klassiska skakningarna som en del får när de har AA lär aldrig komma till exempel. Jämn och fin puls på >80 genom hela turneringen :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 195
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var hos läkaren idag han sucka och sa att det här är mer än han klarar av, så han skrev en remiss till en psykiatriker. Efter det fick jag ut all medicin jag ville också, Stesolid 10mg, Xanor 2mg, och en kombination av antidepressiva som ska kunna kicka igång en död häst. :-D

 

Ta det lugnt med drogerna i kombination till all sprit.... Lite måtta i bedrövelsen så att säga....jag vill oxå ha lite dödsdoser ....

 

vad heter läkarn, och är han villig med receptblocket? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lugnt med drogerna i kombination till all sprit.... Lite måtta i bedrövelsen så att säga....jag vill oxå ha lite dödsdoser ....

 

vad heter läkarn, och är han villig med receptblocket? :-D

 

Jag kombinerar inte benzo och alkohol, kaka på kaka liksom. Antidepressiva har inget med dessa att göra och är ej farligt i kombination.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många fina whiskey sorter nämda här och de kostar ju därefter. Vad tycker ni om de billigare sorterna? Klart att de aldrig kan komma upp i samma kvalitet men vill man dricka lite mer känns det ju bättre om det inte kostar en förmögenhet.

 

Tycker själv Grants är en av de bättre som inte kostar så mkt.

 

Alltså,du gillar Bowmore och vill ha en prisvärd whisky. Då ska du prova denna för endast 265 kr helröret. Är som en Bowmore-light ungefär.

 

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=405&Butik=0&SokStrangar=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen måste vi reda ut begreppen lite här också. Man kan inte jämföra Lagavulin och Highland park... Här pratar vi två skilda världar.. Som att jämföra dam och herrfotfoll ungefär.

 

Lagavulin är herrfotboll. Rå, brutal ,uthållig och kraftfull. Sånt där som Hans-Peter Briegel och Klas Ingesson använder som rakvatten.

 

Highland park är damfotboll. Lite mjuk ,gosig och försiktigt. Det är den här drycken BlondinBella kan servera till snittarna på sminkpartyt.

 

Sen är det en smaksak vad man gillar förstås ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antidepressiva är en klar hjälp när man spelar poker man tiltar inte alls lika mkt när man har otur. Kan tänka mig att betablockerare vore till fin hjälp vid livespel också de hindrar ju att man blir upprörd. De klassiska skakningarna som en del får när de har AA lär aldrig komma till exempel. Jämn och fin puls på >80 genom hela turneringen :).

 

Du kan väl fortfarande bli psykiskt upprörd trots intag av betablockerare även om kroppen inte reagerar fysiskt på upplevelsen?

Förmodligen ganska vanligt med betablockerare vid livespel.

Kommer ihåg Phil Ivey för flera år sedan att han såg ut att vara helt förlamad i ansiktet/ typ neddrogad, på en wpt tävling. Kan hända att det går att träna till sej detta men ett snabbare sätt borde vara intag av olika "droger".

Psykopater borde också ha en medfödd talang :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var hos läkaren idag han sucka och sa att det här är mer än han klarar av, så han skrev en remiss till en psykiatriker. Efter det fick jag ut all medicin jag ville också, Stesolid 10mg, Xanor 2mg, och en kombination av antidepressiva som ska kunna kicka igång en död häst.

 

Någon slags Michael Jackson-mix?

 

Chivas är grymt fin imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte mig Lagaluvin idag och Grants som man kan ha att bjuda på :).

 

Kan informera om att min lever är i utmärkt skick än så länge, var någon som undrade. Testar sånt där lite då och då. Blir ens lever dålig så är den väldigt bra på att reparera sig om man börjar sköta om den. En vit månad så är det klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...