QoS Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Postad 31 Oktober , 2005 nikolaus, det verkar dröja lite för att det görs manuellt, men dom jobbar på det. Fortsätt gärna i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17843 Enjoy! - QoS Citera
Eddie88 Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Hur ser man raked hands...och hur många behövs det för 10 usd erbjudandet,,,,50 antar jag. Citera
betsson Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Reggade mig på bettson genom länken är på pokerforum i torsdags men har fortfarande ingen skymt av någon bonus, har skickat ett PM till betsson här på pokerforum också utan svar, någon som har lyckats få bonusen? Har du fortfarande problem med bonusen? /Betsson Citera
betsson Postad 2 November , 2005 Rapport Postad 2 November , 2005 Hur ser man raked hands...och hur många behövs det för 10 usd erbjudandet,,,,50 antar jag. Via vår support support-se@betsson.com får du detaljerna kring antal raked hands. O ja, $10 = 50st! /Betsson Citera
alve Postad 3 November , 2005 Rapport Postad 3 November , 2005 Vad menas med Sort Code när man skall ta ut till bank via Betsson? Citera
kydyl Postad 4 November , 2005 Rapport Postad 4 November , 2005 Betssons support är ju allt annat än snabb. körde via formuläret på hemsidan och frågade hur många raked hands jag hade och har över 12h senare inte fått svar. Ska testa mejladressen som Betsson postade här få se om det går fortare då... Citera
hakko504 Postad 8 November , 2005 Rapport Postad 8 November , 2005 Hur ser man raked hands...och hur många behövs det för 10 usd erbjudandet,,,,50 antar jag. Och ett tillägg till samma fråga: räknas raken om man sitter vid ett bord även om man inte har lagt pengar i den aktuella potten eller är det bara de som spelar som får tillgodoräkna sig handen som rakead? Citera
[kw]gambler Postad 9 November , 2005 Rapport Postad 9 November , 2005 Undrar vem man ska vända sig till angående lägre rakes ? Citera
levrone Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Betsson är den smutsigaste sidan på nätet. nyss fick jag in min första triss på 35 pocket par, 65J till mina 5or men då läggs 4 upp på turn och en 3a på rivern! då blir man riktigt förbannad! jag skulle fan vilja stämma dom! Citera
vetgirig Postad 12 November , 2005 Rapport Postad 12 November , 2005 Betsson är den smutsigaste sidan på nätet. nyss fick jag in min första triss på 35 pocket par, 65J till mina 5or men då läggs 4 upp på turn och en 3a på rivern! då blir man riktigt förbannad! jag skulle fan vilja stämma dom! Sådana uttragningar händer alla. Bara och inse att den enda handen som man inte kan förlora med är royal straight flush. Citera
levrone Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Betsson är den smutsigaste sidan på nätet. nyss fick jag in min första triss på 35 pocket par, 65J till mina 5or men då läggs 4 upp på turn och en 3a på rivern! då blir man riktigt förbannad! jag skulle fan vilja stämma dom! Sådana uttragningar händer alla. Bara och inse att den enda handen som man inte kan förlora med är royal straight flush. absolut det händer alla men när det händer varje gång man träffar nåt i en veckas tid då börjar man tröttna. Citera
connery Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Halloj! Ny här, rätt ny på poker också. Har spelat i ungefär ett halvår med kompisar, i ett fåtal dagar på nätet. Räcker det att vara registrerad medlem för att få spela freerolls på Betsson? Citera
vetgirig Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Halloj! Ny här, rätt ny på poker också. Har spelat i ungefär ett halvår med kompisar, i ett fåtal dagar på nätet. Räcker det att vara registrerad medlem för att få spela freerolls på Betsson? Du behöver inte sätta in några pengar för att spela Betssons freerolls och det finns inga krav på raked hands eller så. Det är bara och registrera sig och spela dem. Citera
connery Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 OK! Betssons freerolls verkar ju vara ganska generösa. Bara en om dan men 500 dollar och annorlunda vinstfördelning än t ex Multipoker. Eller? Citera
vetgirig Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 OK! Betssons freerolls verkar ju vara ganska generösa. Bara en om dan men 500 dollar och annorlunda vinstfördelning än t ex Multipoker. Eller? Vardagar 250 dollar och söndag 500 dollar och de 30 bästa får vinst. Så det är inte lätt med 1000 startande på vardagar och max 2000 startande på helger. Citera
Toffe Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Nån som spelat mot nicket "Unabombz" såg han lira häromdagen en 10$ SnG, han lirade grymt bra, nån som vet vem det är? har han lirat där länge? e det en higstake spelare? Citera
martine Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Hade också sjuka problem på betsson under just oktober månad. Sen när det blev november vände det tvärt. Helt otroligt. Nu går jag i princip alltid pluss på varje bord. Blev ALLTID utdragen. Helt sjukt. Det konstiga var att det vände den 1a november. jaja... Citera
inteillaalls Postad 17 November , 2005 Rapport Postad 17 November , 2005 Nån som spelat mot nicket "Unabombz" såg han lira häromdagen en 10$ SnG, han lirade grymt bra, nån som vet vem det är? har han lirat där länge? e det en higstake spelare? Hi-stakes-spelare? Med $10 i inköp? Vad menar du? Citera
Gentle Giant Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Jag använde pokerforums kod och det står inget om någon bonus någonstans? man skulle ju få 10dollar samt 30% i sign up. Jag borde ha spelat massor av rakade händer (var ser man det förresten), så bonusen borde ju kunna clearas nu. Citera
Bernt Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Går det att söka efter specifika bord? har inte hittat den funktionen än isf! Citera
Toffe Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Satt och lirade en SnG i lördas,märkte då att två spelare raisade mig så ja gvar tvungen att lägga mig för att sen checka hela vägen till showdown, om man har deras användarnamn kan supporten då kolla upp det? (Vann ändå turneringen men ändå ) Citera
TCH_G Postad 25 November , 2005 Rapport Postad 25 November , 2005 Bettson och support verkar inte vara någon större hit (för mig)! Har du (ni) några erfarenheter från supporten hur dom har behandlat dina (Era) frågor? Citera
Jennez Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Jag spelar mest på Betsson just därför att jag aldrig har haft ett endaste problem med de. De få gånger jag har haft problem har supporten hjälpt till väldigt snabbt. Aldrig haft problem med uttag heller. Funktionssäker site anser jag. Citera
Carlsberg Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Bettson och support verkar inte vara någon större hit (för mig)!Har du (ni) några erfarenheter från supporten hur dom har behandlat dina (Era) frågor? Har inte fått nåt svar överhuvudtaget! Tråkigt.... Citera
Recommended Posts