Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

*För er som fattar.

 

Tänker på er varje gång jag lyssnar på WoT och de nämner Mat och hans turande.

 

"Bad habits always pay off in the long run."

"Luck is a horse to ride like any other."

"What's life like if you don't take a chance now and then?"

"All he wanted from life was some good wine, a game of dice, and a pretty girl or three"

 

 

MVG i inställning är vad ni har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*För er som fattar.

 

Tänker på er varje gång jag lyssnar på WoT och de nämner Mat och hans turande.

 

"Bad habits always pay off in the long run."

"Luck is a horse to ride like any other."

"What's life like if you don't take a chance now and then?"

"All he wanted from life was some good wine, a game of dice, and a pretty girl or three"

 

 

MVG i inställning är vad ni har.

 

You misbegotten son of a goat's droppings.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ar yenn en asiatisk herre pa cirka 35 ar?? i safall har jag mott honom pa ett homegame under pokerns glansdagar 2005

 

Vet inte hur mycket han vill outa sig så jag låter honom svara själv =)

 

Tillbaka i Sverige nu så det är dags att gräva igen hålet. Var när dagen började ungefär 165k dollar från ATH så det finns en del att jobba på. Hittade 5,5k nu på morgonen så 160 to go!

 

Har för övrigt haft en grym vecka. Ledklättring utomhus för första gången. Extrem skillnad jämfört med inomhus. En viss skillnad i rädsla :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mg9535.jpg

 

Nu blir det sushi och ett klätterpass (:

 

blir seriöst sugen på att åka tillbaka till katalonien igen. sjukt fint landskap, bara hänga vid ponta del llierca och äta oliver, skinka och ost och dricka rödvin hela dagarna :)

 

hur funkar siurana rent praktiskt? var bor man, vad hyr man, hur tar man sig runt etc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje gång jag äter Chili så tänker jag på dig Chofritz. Äter det dock inte oftare än varannan månad kanske men alltid dyker du upp lite snabbt i huvudet.

Lite kul!

 

Idag var chilin så stark att den hade lite vibbar av Vindaloo-styrka så när jag var klar så rann det några tårar på mina kinder.

 

Så idag kan man nästan säga att jag suttit och gråtit och tänkt på dig.

 

 

 

/No homo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje gång jag äter Chili så tänker jag på dig Chofritz. Äter det dock inte oftare än varannan månad kanske men alltid dyker du upp lite snabbt i huvudet.

Lite kul!

 

Idag var chilin så stark att den hade lite vibbar av Vindaloo-styrka så när jag var klar så rann det några tårar på mina kinder.

 

Så idag kan man nästan säga att jag suttit och gråtit och tänkt på dig.

 

 

 

/No homo.

 

=)

 

Ska nog laga chili snart igen. Är inte 100% nöjd med senaste omgången. Det blev för salt och för klen styrka. Nästa vända ska vara överstark och inte släktmiddagsanpassad =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blir seriöst sugen på att åka tillbaka till katalonien igen. sjukt fint landskap, bara hänga vid ponta del llierca och äta oliver, skinka och ost och dricka rödvin hela dagarna :)

 

hur funkar siurana rent praktiskt? var bor man, vad hyr man, hur tar man sig runt etc?

 

 

http://www.rockclimbing.se rekommenderar jag första gången man ska dit, men så är jag delägare också (:

 

Allinclusive-resa med harry (pappa till den söta bebisen) som guide för ca 4000 + flyg typ, du lär dig ledklättra, all utrustning ingår förutom skor+sele. Tror det finns en plats kvar på performace-climbing kurs nästa månad om du är jättesugen (:

 

edit: .se ska det vara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.rockclimbing.com rekommenderar jag första gången man ska dit, men så är jag delägare också (:

 

Allinclusive-resa med harry (pappa till den söta bebisen) som guide för ca 4000 + flyg typ, du lär dig ledklättra, all utrustning ingår förutom skor+sele. Tror det finns en plats kvar på performace-climbing kurs nästa månad om du är jättesugen (:

 

Säker på att du inte menar .se?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.rockclimbing.se rekommenderar jag första gången man ska dit, men så är jag delägare också (:

 

Allinclusive-resa med harry (pappa till den söta bebisen) som guide för ca 4000 + flyg typ, du lär dig ledklättra, all utrustning ingår förutom skor+sele. Tror det finns en plats kvar på performace-climbing kurs nästa månad om du är jättesugen (:

 

edit: .se ska det vara

 

wtf. 430 Euro includes 4 days climbing lessons + gears, car rental and 5 days accommodation.

 

låter lite för bra för att vara sant. ryan air gbg-girona etc. vad är haken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wtf. 430 Euro includes 4 days climbing lessons + gears, car rental and 5 days accommodation.

 

låter lite för bra för att vara sant. ryan air gbg-girona etc. vad är haken?

 

Finns ingen hake, går runt och går plus men ska höja priserna rätt mycket snart är planen. (:

 

1.5euro kostar ölen där man bor, 4e för en karaff spanskt vin. 10e för paella, billigt i Spanien...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingen hake, går runt och går plus men ska höja priserna rätt mycket snart är planen. (:

 

1.5euro kostar ölen där man bor, 4e för en karaff spanskt vin. 10e för paella, billigt i Spanien...

 

problemet jag ser är att mina fingrar inte klarar att klättra så många dagar i rad. hur länge innan min hud blivit tjock nog?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...